heips
auttakaa mua yhdessä ongelmassa, edes JOKU siellä ! jos osaatte.......
Olen yrittänyt sata kertaa saada wi-fi:n päälle, tuloksetta. Missä on vikaa ? kone on ostettu vähän yli puoli vuotta sitten. Ja pitäisi saada ne kirotut päivityksetkin tehtyä, mutta se ei onnistu, ellei ole se joku ihmeen wi-fi päällä........mikä se edes mahtaa olla..............? miks SE pitää olla päällä, jos pitää päivittää koko kirottu ko
-ne ? vai pitääkö mennä sinne, mistä se on ostettu (Stockmann) ja kysyä neuvoa sieltä vai Soneran liikkeeseen taas jonottamaan iäisyyksiä turhaan.....? äidin ko
-neessa ei ole mitään ongelmia, mulla on pieni ja sillä iso, oli mullakin iso en-
nen, mut sen lasi hajos muutaman kerran vahingossa ja se ei enää viittinyt men- nä sinne korjaajalle ja maksaa jotakin 350 euroa, että saisi uuden lasin konee- seen.....tolla hinnallahan saisi jo uuden koneen, jostakin ainakin........
mä kun en satu oleen mikään nero, en tajua kaikkea tästä uudesta teknologias-
ta...........äitiin en saa yhteyttä, kun ne on matkoilla isän kans ja tulevat vasta vii- kon päästä takas.....oon lähettänyt sille jo pari viestiä, mutta vastausta ei ole kuu- lunut, kai ennen puolta päivää vastaa........tai sen jälkeen.....mikä avuksi siis ? odotan vastausta, jos joku vaikka viittisi auttaa......olen siis 38-v nainen.........kiitos jo etukäteen, jos joku osaa ystävällisesti ja selkokielellä auttaa.........
apua !
5
200
Vastaukset
Mistä laitteesta kyse?
- H,ki.
Trollistapa hyvinkin
se on toi joku iPad mini, onks se Applen....? luulisin, ei oo itte ostama.....olin kyllä mukana, kun se ostettiin....
En saa vieläkään, vaikka sata kertaa yritän......hermothan siinä menee kohta..... siitä on vissiin menny se nappula, jota pitää painaa, kun laitetaan esim. wi-fi yms päälle......EI MITÄÄN !!! se on sökö....äidillä toimii......en oo painellut sitä päälle ja pois liikaa........et koko ajan......
Mikä siis neuvoksi ? kiitos, jos joku osaa auttaa !
- niiiih
Noh ensinnäkin
http://fi.wikipedia.org/wiki/WLAN
Jos sun äidillä se pelaa niin teillä ilmeisesti on siellä wlan eli wi-fi tukiasema.
Eli sieltä ipadin asetusvalikosta kun meet wi-fiin ja painat sen päälle niin voi valita sen mihin yhdistää. Eli yhdistät siihen teidän kotona olevaan nettipömpeliin missä on antennit.
Sitten se toivonmukaan kysyy salasanaa, eli on suojattu. Pistät salasanan ja se yhdistää. Jos et tiedä salasanaa niin luulis äidin tietävän.- En ottanut selvää.
Onko kyse ipadistä, mistä sen hoksasit?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514