Minkä taattoon te ootte laiskistuneet? Teijän pittää vastata jokaiseen kysymykseen mikä täällä esitetään tai ei kunnian kukko laula!
PATU PETU SOSSUNPATA JA JUU HANI!
7
85
Vastaukset
Höpö, höpö.
En ole sitoutunut vastaamaan yhteenkään kysymykseen.
Ja mielestäni lupaukseni sananvapuden puolustamisesta sai aikaan positiivisen reaktion - vai onko eri mielipiteitä?
Ja edelleen sanon, että jos "saunakauhallla" tai jollain muulla on tarvetta henkilökohtaiseen keskustaluun, niin saa ottaa yhteyttä: [email protected]
Ja lisää yhteystietoja jokainen osaa etsiä?- kunnian kukko
Kyllä sitä nyt ollaan niin tiplomaattisia. Vähän tappelua kehiin. Kunnon pohojalainen kylätappelu ois ihan jees.
- Sossulle "pataan"
Ei kukko käskystä laula, ei kunniankukkokaan. En laula minäkään koska se olisi ympäristörikos melusaasteen vuoksi. Ja kukko oikeasti olen, kiinalaisessa horoskoopissa. Kalakukkokin laulaa vielä seuraavana päivänäkin kun sen syö aiheuttaen melu ja hajuhaittoja. Vaikka kalakukkojen kaupungissa asunkin niin en ole vielä tänä vuonna yhtään kalakukkoa syönyt.
- kunnian kukko
Komppanija tarttoo johtajia.
- Petu...
Vastaan jokaiseen kysymykseen joka minulle tulle sähköpostissa.
[email protected]
ja annan luvan julkaista kaikki vastaukseni täällä.
-käytännön syistä en pysty olemaan pastalla 24/7, mutta pyrin ainakin kolmesti viikossa täällä käymään.
-ja arvostan: rehelllisyyttä ja sananvapautta.
-olen palstan luotsi, mutta jos joku kirjoittaa "mitä tahansa" ja se on kutakuinkin laillista, niin en sitä poista - mutta muistutan: jokainen vastaa kirjoittamastaan, vaikka se poistettaisiin, niin kaikki säilyy tallessa.
ja kyllä: jos jollain on kysyttäväää, niin pyrin vastaamaan viikossa: [email protected]
Petu- hyps
Kysyn nyt sellaista, että eikö sinua hävetä identifioitua köyhänä / köyhien edustajana. Suomalainen köyhyys ei ole edes trendikästä, kuten ulkomaalainen köyhyys.
Minua ainakin hävettäisi laittaa kuvani nettiin ja sanoa että olen köyhä.
- sossulle "pataan"
Köyhyys ja toimeentulotuen tarve ei ole yksilön vaan yhteiskunnan häpeä.
Saatte painaa ne trendikkyytenne sinne jonne päivä ei paista, en ole niistä koskaan piitannut vaan aina naureskellut niille jotka heti "hyppää kaivoon" jos joku jota kuvittelee ylempiarvoiseksi suvaitsee edes asiasta vihjata sen enemppä kyselemättä kaivoon hyppäämisen perusteluja. Mielstäni nuo "kaivoon hyppääjät" ovat aivottomia idiootteja ja persheenuolijoita joilla ei ole ollenkaan omaa tahtoa eikä omaa mielipidettä mistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703841Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883209Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1042494Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.161690Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741485- 991363
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501306- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1221052