Hesan miitti 30+

Bella Tarantella / Minnier

Helsinki by night...
Tule tapaamaan 30 huoneen hulvatonta porukkaa kun tonttuiluaika on kuumimmillaan!

Aloitamme iltaa Pub Gasellissa la 18.12. klo 18.00 alkaen ja siirrymme h-hetkellä (tip-tap tip-tap) perinteisesti ravintola Zetoriin tanssahtelemaan.
Pub Gaselli sijaitsee osoitteessa Aleksanterinkatu 46, sisäpiha.

Vielä ehdit olla kiltti ja osallistua miittiin=)

Koollekutsujana ja kenties läsnäolevanakin:
Bella Tarantella / Minnier

15

6386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu65

      EVVVK!!!!

      • Beltsi

        Kumpi...Bella vai miitti?=DD
        *puss*


    • *yrittää oikein kovasti päästä mukkaan*

      Toivottavasti gaselli vetää sen varran porukka lauantaina kuin mukaan ilmottautuu... Tai sitten pitää vaihtaa alotuspaikkaa...

    • tietysti tuun jos pääsen.
      onhan mukava nähdä kaikki ystävät ennen joulua,
      kun on rauha maas ja ihmisillä hyvä tahto :)

    • aik.nainen

      olisin tulossa jos tällainen vanhus mukaan pääsee ja jos työvuorot niin sallii..en näe niitä näin pitkälle vielä..terv. aik.nainen

      • Totta kai olen mukana menossa, paikalle ilmestyen ehkä hieman myöhemmin mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan =))


      • tuut mukaan :)


    • Tuli vaan mieleen että nyt on avattu Helsingissä ihan mielenkiintoisen tuntuinen uusi paikka: http://www.ravintolaonnela.fi/helsinki/index.html

      Voisi olla ihan hauska lähteä tuo paikka katsastamaan porukalla! Onhan se Zetorikin kiva, mutta olisiko aika antaa toisellekkin paikalle mahdollisuus. Onnelassa tuntuisi olevan menoa moneen makuun...

      • Valdemar

        eräät ystäväni kävivät onnelassa ja eivät todellakaan pitäneet. Sanoivat kliiniseksi ja kolkoksi paikaksi. Myös ihmisiä oli varsin vähän. Mutta tämä on siis vain kuulopuhetta ja voihan olla, että toisen kerran paikka yllättäisi positiivisesti.


      • aurinko-67
        Valdemar kirjoitti:

        eräät ystäväni kävivät onnelassa ja eivät todellakaan pitäneet. Sanoivat kliiniseksi ja kolkoksi paikaksi. Myös ihmisiä oli varsin vähän. Mutta tämä on siis vain kuulopuhetta ja voihan olla, että toisen kerran paikka yllättäisi positiivisesti.

        Tuo Onnela kuullostaa hyvältä...*harkitsee liikkellepanoa kohti ydintä*...ja etenkin kun mainoksen mukaan kaikki alkoi piparista...*naur*


      • Valdemar kirjoitti:

        eräät ystäväni kävivät onnelassa ja eivät todellakaan pitäneet. Sanoivat kliiniseksi ja kolkoksi paikaksi. Myös ihmisiä oli varsin vähän. Mutta tämä on siis vain kuulopuhetta ja voihan olla, että toisen kerran paikka yllättäisi positiivisesti.

        paikka on tosiaan ollut auki alle kuukauden, ja jotenkin minultakin jäänyt ihan huomaamatta, ennenkuin ystävältä kuulin. Tuolla paikallahan on perinteisesti ollut nuorisopaikka, joten kestänee hetken ennenkuin aikuisempi väki sen löytää.


      • BellaT/Minnier

        Minä ainakin olen avoin uudelle..Tosin Zetor on tavallaan "varma" paikka hauskanpitoon ainakin tällaiselle maalaistytölle *wirn*..Asia pitänee päättää tässä jossain vaiheessa lähiaikoina..joten mielipiteitä suuntaan tai toiseen vielä kaivataan=)


      • BellaT/Minnier kirjoitti:

        Minä ainakin olen avoin uudelle..Tosin Zetor on tavallaan "varma" paikka hauskanpitoon ainakin tällaiselle maalaistytölle *wirn*..Asia pitänee päättää tässä jossain vaiheessa lähiaikoina..joten mielipiteitä suuntaan tai toiseen vielä kaivataan=)

        Tottahan toki sitä voidaan onnelassa käydä! Jos alkaa ahistamaan, niin kuka siellä pakottaa sen pidempään olemaan... Mutta startti siis Gasellista!


      • leaorvokki
        Valdemar kirjoitti:

        eräät ystäväni kävivät onnelassa ja eivät todellakaan pitäneet. Sanoivat kliiniseksi ja kolkoksi paikaksi. Myös ihmisiä oli varsin vähän. Mutta tämä on siis vain kuulopuhetta ja voihan olla, että toisen kerran paikka yllättäisi positiivisesti.

        Onni täytyy olla itsessä ei paikassa.
        Jos onnea ei ole ihmisen sisäisissä sokkeloissa,
        Sitä on vaikea sinne laitaa tai valmistaa paikka,
        mistä onnen löytää.
        Täytyy olla valmis ottamaan onni vastaan.
        Jos avaa sydämensä ja on toiselle avoin,
        Voi toinenkin avatua ja seuraus on positiivinen .
        Usko pois kokeile vaikka.???????


    • Kokki32

      jo vain tää sopii mullekin myös tulen jos pääsen ja miksen pääsisi nähdään silloin moiks

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe