Minä köyhä otin vanhan prepaidin käyttöön. Saldoa oli vanhastaa 1,30 euroa. Latasin Kimppa-paketin jossa 600 min ja 600 txt 21 megan netti. OK, sitten tuli jotain txt-viestejä joista en paljon ymmärtänyt kun olin väsynyt huonosta nukkumisesta ja otanut pari 0,5 olutta. Mutta jos jotain käsitin, niin datapaketti siitä Kimppa-liittymästä ei kytkeytynyt jonkun s.a.a.tanan virheen takia päälle. Sinne tuli jotain ihme juttua txt-viesteissä et lähetä data21m siihen ja siihen numeroon. OK, tein niin ja tuli uusi vika ilmoitus. Yiritin uudelleen ja uudelleen ja sit kun meni läpi niin jos jotain (jälleen kerran) ymmärsin, Kimppa-p.i,mppa-pakettia ei ole vaan tuli se data paketti päälle normi paketin hintasena ja se vähennettiin siitä koko KIMPPA-P.I.mppa-paketista, eli ei ole nyt 600 min. 600 txt käytössä, vaan pelkkä 21 megan netti! Saldo oli edelleen 1,30 kun katoin prepaid-sivulta saldon. Ja nyt kun kokeilin soittaa kokeeks puhelun niin loppu soittelu pian ja tuli ilmoitus et saldoa ei oo!
KAIKEN HUIPUKS SAUNALAHDEN CHATISSÄ VÄITTI KAUNIS-NAINEN ETTÄ KIMPPA-PALVELU ON KYTKETTY! JOO JOO. KÖYHÄT KYYKKYYN S.A.ATANAN PUHELINOPERAATTORIT!
Vaimon kanssa tuli vielä erokin joten nyt alkaa kalja virrata prkl! Puhelimet on liian tärkeitä nykyihmisapinoille.
SAUNALAHTI TEKI TEMPUT
V.Ittu nyt riittää
2
190
Vastaukset
- Saunalahti ja muut
Näin on. Mä alan huutamaan asiat parvekkeelta jos jollekkin on asiaa. Soitan sex-puhelimiinkin huutamalla parvekkeelta asiat sille palvelun isorintaiselle blondille jolle menee 50 cm kurkusta sisään. Makkaraa, sinistä lenkkiä.
Hei,
pahoittelut sekaannuksesta. Mikäli asia vielä askarruttaa, voit tarkistaa asian asiakaspalvelustamme 010 190230 tai vaikka Palstan kautta.
Teemikko / Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904282
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372515Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891585- 291578
- 771376