Sappho

oulustahammää

Muita sappho-listalaisia täällä? Oon ihan uus siinä, mutta vaikuttaa ainaki ihan kivalta jutulta... Kuulemma siellä on ollu jotain kränää viime aikoina ja hirmusti ihmisiä eros siitä, mutta no joo, en tiiä tarkemmin.

Järestääkö Sappho jotain muutaki ku tota listaa ja sitä sivua?

8

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennifer40

..mutta en ole vähään aikaan lukenut viestejä, joten eroamisista en tiedä mitään.

Pitänee mennä lukemaan..;)

• Tilaan listasta digest-versiota enkä ole aktiivinen kirjoittamisen suhteen, mitä nyt bile-ilmoituksia olen sinne postannut. Kerran kyllä vastasin yhteen keskusteluun jossa yksi kirjoittaja lähes teilattiin. Listalta erosi tosiaan vähän aikaa sitten monta vanhaa kirjoittajaa/tilaajaa, syitä en sen tarkemmin tiedä kun en jaksanut lukea niitä riitaisia viestejä.

Itse tilaan listaa lähinnä siksi, että sitä kautta saattaa saada tietoa tapahtumista, joita ei muuten huomioisi/huomaisi.

• Pörrö

Listalla minäkin... Kerran olisin halunnut lähtee siitä pois vaan en osannu niin siel mää ny roikun =D

Onhan siel tietty kivaakin luettavaa =)

• Hapsu

Joku aika sitten erosin, joten ei tietoa viimeisistä tapahtumista...,

Olihan se siinä mielessä ihan ok, että pysyi ajan tasalla mitä "maailmalla" tapahtuu. Mutta sallinette arvon listalaiset pienehkön epäkohdan lausahduksen kyseisestä listasta?

Nimittäin siellä ikäänkuin tuntui vallitsevan viidakon laki - vahvat syö hitaat ja hyvällä ruokahalulla syökin.

Mitä se sitten tarkoittaa käytännössä?

Mielestäni sitä, että ns vakioporukan teksteihin reagoidaan, niitä kommentoidaan.
      Harvakseltaan mielipiteensä esiin tuoneet saivat lähinnä kertoa mielipiteensä ilman, ettei se tuntunut juuri kiinnostavan mitään tai ketään.

Toinen juttu - kirjoituksen taso on ainakin minulle liian korkea - jaa jaa, ei saa nyt puolustella "että jokainenhan toki kirjoittaa omalla tavallaan..."
      Tottakai kirjoittaa! Mutta eihän tyhjille seinille puhuminenkaan niin mukavaa ole.

• Jennifer40

..että listalla toimii jonkinlainen viidakon laki..;)

Toisaalta myös tuntuu siltä, että monet kirjoittavat kirjoittamisen ilosta, ei kommunikoidakseen muiden kanssa.

Ja täytyy tunnustaa, että itse en uskaltautuisi mukaan kirjoitteluun. Jotta selaanen despootti minä oon, kuten täällä on tullut kuultua eräiden näpsäköinen immeisten suusta jo monta kertaa..:) Mutta ei mitään..jatketaan sano mummo ja kävi istumaan..:)

• Klaudia

sappho-listan kirjoituksia, mutta en ole itse kirjoittanut sinne mitään. Jotenkin vaistoan, ettei siellä minun mielipiteitäni kaivata. Minulla on kuitenkin vähän huono omatunto siitä syystä, kun luen vain, enkä tee mitään listan hyväksi. Ihan kuin olisin joku utelias tirkistelijä. Olen ikään kuin kerännyt tietoa ja rohkeutta ja unelmoinut siitä, että joku päivä minäkin vielä olen riittävän pätevä kirjoittamaan sinne, mutta tuskinpa sitä päivää tulee. En ymmärrä riidan aiheita. Minun mielestäni siellä riidellään pikku asioista, mutta voihan olla, etten vaan tajua, miten isoista asioista siellä on kysymys. Välillä en tosiaan edes tajua, mistä siellä keskustellaan!

• ei jummarra

Mikäs juttu tää sappho on?? never heard.. sen verran kuitenkin ymmärsin, että joku keskustelupalsta,vai?

• oulustahammää

Tuolta kantsii käyä kattomassa! Keskustelulista, kyllä. Ja ainoastaan naisille. Edes niitä kirjotuksia ei saa näyttää miehille :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9235
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2829
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2607
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1935
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1806
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1341
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1201
    Aihe