Tytöt, miltä teistä tuntuu kun teitä panettaa?

juupelis

Niinku fyysisesti. Kiinnostaa vaan toinen osapuoli kun jätkillä se on niin yksinkertaista ku vaan seisoo.

12

2806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdldkdbdbfbfj

Pillu on tulessa ja kaipaa munaa

• nännit kovina

No jos tyttöä alkaa panettaa, alkaa ns. ''pillulimaa'' tulemaan eli se tarkoittanee että alushousut on märkänä. Samaan aikaan pillua alkaa supistamaan ja tekee mieli kyrpää kokoajan. Samalla voi testata jos nainen on kiimassa että laitat käden pillun viereen jos pillu alkaa syömään kättä kuin hevonen, on aika siirtyä petiä kohti --> Toivottavasti tämä auttoi ;) Olen 21v nainen ja kiimanen melkein kokoajan koska sinkku :,(

• haluutko nussia

• heivaan:)

Pimpasta tulee limaa ja klitoris ja häppärit turpoaa ja tummuu vähän :) ja klitoriksesta tulee herkkä

• utelias poitsu

Kiitos kauniista, suorista ja kiihottavista vastauksista! Asia selveni ainakin minulle :)

• No siis pöksyt kastuu, jos on vaaleat niin tulee ihan näkyvä kohta

• Jeeee!!!
    • voinolousXD

HAhaha XD musta tulee todella hyökkäävä ja yleensä tää tapahtuu juuri ennen menkkoja... Hyökkään poikaystäväni kimppuun ja yleensä hän joutuu kysymään vielä monta kertaa että joko mulle riittää, mutta välillä vehtaaminen vie kaksikin tuntia... Sillon kun panettaa niin MIKÄÄN ei tunnu riittävän tosin kaikki kiihottaa sillon sata kertaa enemmän XD

• poitsu täält

Taijat olla nymfo xD

• hot 2

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

• utelias poitsu

kokeilen kyllä pertin kanssa miten kostuu,,,,,,,,,,,,,

• tytö91

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe