Suomi on maailmanmestari !

...

Kävi kuten odottukin, Ismo Leikola on valittu maapallon hauslimmaksi standup-koomikoksi. Hyvä suomi !

Tosiasiassa voitto perustui kai siihen, että koko kilpailu oli noin yleisesti otettuna täysin tuntematon ja koska se perustui yleisöääniin, suomen pieni populaatio sai boostattua ääniä erittäin paljon, koska meillä on runsaasti mobiililaitteita, joitten kautta pystyy äänestämään ip- numeroa vaihtamalla ja välimuistit tyhjentämällä vaikka kuinka monesti. Itekkin taisin äänestää kymmenkunta kertaa...

Mutta kun kahelit jääkiekkoilijat sohlas kiekon aikanaan maaliin useammin, kuin muut, sitä juhlittiin suuressa kansanjuhlassa. Ja kun Lordi voitti euroviisut, sille oli suurtapahtuma torilla ihan tasavallan pressan ollessa paikalla. Mistäs nyt rantatontti Liekolalle, Kolera-altaaltako?

=DW=

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • att2

      Suomi on kaikessa mestari.

      Mestari matkiessa Elvistä kuka hän oli---olen vahingossa ottanut pois you..

      • aatteles ,myt suomi on mailman paras vitsi.


    • u.pii.

      Onko kisasta tienneet muut, kuin sinä ja sinun kauttasi me?

      • ent. siivoojaparka

        Sitä minäkin. Olisivat ilmoittaneet tällä palstalla siitä kilpailusta. Monta kykyä meni hukkaan.


      • ...

        Osuit ytimeen.

        Sen verran tuntematon kilpailu, ei sitä juuri kukaan edes seurannut. Suomi pieni maa ja paljon nerdejä, täältä helppo manipuloida tällaisia tapahtumia. Pitää hokata, muut filalistit oli paljon isompi asukkaisista, kuin suomi, mutta niissä maissa koko kilpailu kai ohitettiin täysin mediassa, samaten sosiaalisessa mediassa, joka päätti voittajan.

        Mulle se sama, en ole Liekolan fanittaja. Mutta mua jotenkin niin huvitti koko skaba, että omalta vaatimattomalta osaltani päätin pikkasen buustata sitä. Ohan samalla tavalla muuten tavallaan buustasin viimeksi eurovaaleissa Päivi Räsästä. Siinä tosin sen verran vakaumusta takana, mun mielestä ois parempi, mitä kauemmas suomesta se pimatsu ois saatu.

        Nyt menossa oleviin kirkollisvaaleihin en ota kantaa, en ole kirkon jäsen. Mutta ihan periaatteessa. Tämä standup juttu on melkolailla täsmälleen samanlainen asia, ihan kuten persujen jytkykin.Kansa äänestää, ketkä äänestää ja ketä äänestää. Kaikesta huolimatta, suomi on maailmanmestari standup-komiikassa !

        =DW=


      • att2
        ... kirjoitti:

        Osuit ytimeen.

        Sen verran tuntematon kilpailu, ei sitä juuri kukaan edes seurannut. Suomi pieni maa ja paljon nerdejä, täältä helppo manipuloida tällaisia tapahtumia. Pitää hokata, muut filalistit oli paljon isompi asukkaisista, kuin suomi, mutta niissä maissa koko kilpailu kai ohitettiin täysin mediassa, samaten sosiaalisessa mediassa, joka päätti voittajan.

        Mulle se sama, en ole Liekolan fanittaja. Mutta mua jotenkin niin huvitti koko skaba, että omalta vaatimattomalta osaltani päätin pikkasen buustata sitä. Ohan samalla tavalla muuten tavallaan buustasin viimeksi eurovaaleissa Päivi Räsästä. Siinä tosin sen verran vakaumusta takana, mun mielestä ois parempi, mitä kauemmas suomesta se pimatsu ois saatu.

        Nyt menossa oleviin kirkollisvaaleihin en ota kantaa, en ole kirkon jäsen. Mutta ihan periaatteessa. Tämä standup juttu on melkolailla täsmälleen samanlainen asia, ihan kuten persujen jytkykin.Kansa äänestää, ketkä äänestää ja ketä äänestää. Kaikesta huolimatta, suomi on maailmanmestari standup-komiikassa !

        =DW=

        Oli puolue kuka tahansa kaikki nuolevat Venäjää!


        Suomi on Suomi ja kielet samassa.


    • sitroen.

      Ja mikähän mies tuo koko ismoleikola oli? Nimen olen kuullut jostakin, mutta enpä muista olisiko saanut yhtään mitään hyödyllistä aikaan lukuunottamatta mahdollista oman lompakkonsa täyttämistä hyväuskoisten hölmöjen taskuista.

      Vaan valitkaapa ketä haluatte, mitäpä se minulle kuuluu. Maailma ei ole pelkkää tyhjän höperehtämistä (sotkamolainen sanonta) vaan leivän hankintaa muitakin hyödyttävällä tavalla. Tähän ei kai kukaan julkku ole koskaan onnistunut, tuskin yrittänytkään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe