Miespuoliset kaverit

mietin vaan

Monesti homomiehillä on runsaasti heteronaisia ystävinään, joten miten teillä on? Onko teillä kuinka paljon miespuolisia homo- ja heterokavereita ja kummat heistä tuntuvat lähemmiltä ystäviltä?

12

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivitsi

Mulla ei oo yhtään. Oho.. jotenki hakeudun aina vaan naisten seuraan. Homoja en edes tunne. Vois kyllä hankkia jonkun "bron" :'D

• eih, en jaksa

Mun mielestä homo/bi/heteromiehet on ihan jees, mutta sellaista yli-imelää piireissä keikkuvaa neitihomoa, joka toitottaisi ympäri kaupunkia homoaksentilla kovalla äänellä ja tosi ylpeästi, että heeiii mä tunnen yhden LESBON ja se on se ja se ja se liikkuu siellä ja siellä ja se tekee sitä ja tätä.. Ei, ei, ei.. Eih. En jaksaisi.

Heteromiehiä on kavereina ja he ovat ihan ok, huumori-ihmisiä, luotettavia kaikin puolin niin kuin pitääkin.

• 99+99

Löytyykö muita esimerkkitapauksia joita et kestäisi?

• kiira5

Molempii on.

• 9+16

Mulla kolmesta kaverista kaksi on miehiä, heteroita molemmat.

• Mulla on muutama miespuolinen kaveri veljiä ja yksi nuista miehistä on hyvä ystävä joka on parhaan ystäväni kanssa naimisissa. Olen joskus todennut ja vieläkin sitä mieltä että tarvitsen niin hetero kuin miespuolisia ystäviä siinä missä naispuolisiakin ja homppeleita. Kaveruudessa on kuitenkin tärkeintä se miten sovitaan yhteen henkisellä tasolla eikä ole muulla väliä, olkoon vaikka sitten apina tai alieni :)

• kjlm

Paras ystäväni on heteromies.

• lalalaaa

Mulla ei oo yhtyää miespuolisia homo kavereita. Kaverit koostuu aikalailla puolet ja puolet naisista ja hetero miehistä. Pari miehistä on tosi läheisiä, parhaita ystäviä =) Mutta läheisiä ystäviä myös naisista.

• 14+7

homomiehet, mukavat sellaset

• ihania miehiä :)

Homoja kyllä on, paras ystäväkin on homomies. Heteromiehiä ei ole, suurin osa ystävistä on muutenkin muita kuin heteroja. Neitihomoja en edes tunne, kaikki ovat aivan tavallisia miehiä.

• 8l2lf8l

Kavereita ei ole noin monikossa, eikä muutenkaan ole laumasielu, että pitäisi monta ihmistä olla lähellä.
      Olisi mukavaa saada vaikka yhden tai kaksi luotettavaa hetskumiestä kavereiksi. Tai yleensäkin sellaisia, joiden kanssa käydä paikoissa ja pelailla. Vaikkapa myös bilistä ja sen semmoista.
      Vaikea tutustua suoralta kädeltä vieraisiin ihmisiin.

• caraviola

Aikalailla fifty-fifty menee mun kaveripiirin sukupuolijakauma. Seksuaalivähemmistöön kuuluvia onkin sitten aika vähän. Miehissä ja naisissa yhteensä pari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      40
      2284
    2. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      37
      1868
    3. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      60
      1635
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      48
      1513
    5. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      47
      1512
    6. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      111
      1453
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1425
    8. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      91
      1353
    9. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      127
      1205
    10. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1194
    Aihe