1. Mikä on Mf? Tiedän että se tarkoittaa Chance of Finding Magical Items, mutta onko se jokin esine vai taito?
2. Miten voin upottaa esineisiin timantteja?
3. Mikä on paras hahmo jolla peli kannaataa aloitta?
Itsellä on nyt Paladin ja Druidi joista Druidi tuntuisi paremmalta.
Siinä joukko noob kysymyksiä, mutta olen vasta aloittelija ja ohjekirjakin on surkea, joten älkää ruvetko heti morkkaamaan:
Diablo 2 Tyhmiä kysymyksiä
13
1087
Vastaukset
- bolo
1. chance to find magic items, eli parantaa todennäköisyyttä xx% verran löytää taikaesine (magic, set, rare, unique).
Eli jos mf on 100%, löydät taikaesineen kaksi kertaa todennäköisemmin.
2.Timantteja (muita jalokiviä, kalloja ja jeweleitä) voi laittaa socketteihin (nimi harmaalla) esineisiin.
3.Alussa paras (helpoin) on varmaankin joku lähitaistelija, mutta kaikista saa kovan tai huonon hahmon. - non-pro
Mistä voin nähdä mikä mun mf on nyt?
- Stobey
Ei sitä mistään erityisesti nää... Lasket vaan Magic Find -prosentit yhteen sun itemeistä (myös Charmeista).
- Mustamakkaranakkiperse
Jos on maphack, ni näkee mf suoraan, (yhteensä) ei tarvitse laskea. Se näkyy siellä ku painaa C nappia.
- thunder
mä pelaan varmaa miljoonalla eri tyypillä mutta nyt mä pelaan kylläkin necromancerilla... pelasin tossa viima keskiviikkona 6h putkeen... suosittelen sullekkin että alottaisit necromancerilla uuden pelin...
- LASSI
mä alotin baballa ja siitä tuli ihan hyvä
- HPL
alota tekemällä mf sorsa(sorceress), jos pelaat battle.netis. etsit vaan kamoi mistä saa mf. Ite tein näin ja on kyllä kannattanut.
Tuota noin ite kannatan amazonia... olen itse pelannut koko pelin sillä läpitte ja hyvin pärjäsin... ainoo ongelma on vaan Immune to lightning öllit mut ei se mitn...
täs skillit mitä kannattaa kehittää
Valkyrie
Lightning fury
charget strike
Nuo on ne parhaat javelineihin...- Sorsa fani
Sorsa on hyvä, jos kehittää mm. Frozen Orb, Teleport, Hydra. jos saa charmeja niin hyvin menee. Barbaarit Hävii aika hyvin... Sillä kanttii pelata!!!
- Sorsa fani
ÄLKÄÄ ALOTTAKO KELLÄÄN HÖRHÖLLÄ!!! Sorsalla on helppo pelata ja sen mazikit on hyviä!!!
Sorsa on paska hell tasolla... ei muutn niinkään mut yhellä mun kaveril on jotai 75 lvl sorccu se on kehittäny frozen orbia joo se voittaa kaksin taistelus kyllä ihan hyvin mut hellillä se ei pärjää
- eBotD
Zealot kirjoitti:
Sorsa on paska hell tasolla... ei muutn niinkään mut yhellä mun kaveril on jotai 75 lvl sorccu se on kehittäny frozen orbia joo se voittaa kaksin taistelus kyllä ihan hyvin mut hellillä se ei pärjää
1.10:ssä avenger tekee helposti >10k damagea, mut sillä voi lyödä vaan yhtä örkkiä kerralla.. LF javazon on aina hyvä, mut kandeis ehkä tehä Hybrizon, eli pistää vähä pointseja vaikka bow&crossbown coldskilleihin.. Mulla oli 1.09:ssä Windforce Hybrizon, se oli himmeen hyvä;Hell Baal juoksuja players 3:lla helposti..
helpoin alussa on ehottomasti hammer pala!
elikkäs skillit ois: blessed hammer, vigor, blessed aim, Concentration (nää skillit on hyvä olla 20!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436