Diablo 2 Tyhmiä kysymyksiä

non-pro

1. Mikä on Mf? Tiedän että se tarkoittaa Chance of Finding Magical Items, mutta onko se jokin esine vai taito?

2. Miten voin upottaa esineisiin timantteja?

3. Mikä on paras hahmo jolla peli kannaataa aloitta?
Itsellä on nyt Paladin ja Druidi joista Druidi tuntuisi paremmalta.

Siinä joukko noob kysymyksiä, mutta olen vasta aloittelija ja ohjekirjakin on surkea, joten älkää ruvetko heti morkkaamaan:

13

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bolo

      1. chance to find magic items, eli parantaa todennäköisyyttä xx% verran löytää taikaesine (magic, set, rare, unique).
      Eli jos mf on 100%, löydät taikaesineen kaksi kertaa todennäköisemmin.

      2.Timantteja (muita jalokiviä, kalloja ja jeweleitä) voi laittaa socketteihin (nimi harmaalla) esineisiin.

      3.Alussa paras (helpoin) on varmaankin joku lähitaistelija, mutta kaikista saa kovan tai huonon hahmon.

    • non-pro

      Mistä voin nähdä mikä mun mf on nyt?

      • Stobey

        Ei sitä mistään erityisesti nää... Lasket vaan Magic Find -prosentit yhteen sun itemeistä (myös Charmeista).


      • Mustamakkaranakkiperse

        Jos on maphack, ni näkee mf suoraan, (yhteensä) ei tarvitse laskea. Se näkyy siellä ku painaa C nappia.


    • thunder

      mä pelaan varmaa miljoonalla eri tyypillä mutta nyt mä pelaan kylläkin necromancerilla... pelasin tossa viima keskiviikkona 6h putkeen... suosittelen sullekkin että alottaisit necromancerilla uuden pelin...

    • LASSI

      mä alotin baballa ja siitä tuli ihan hyvä

    • HPL

      alota tekemällä mf sorsa(sorceress), jos pelaat battle.netis. etsit vaan kamoi mistä saa mf. Ite tein näin ja on kyllä kannattanut.

    • Tuota noin ite kannatan amazonia... olen itse pelannut koko pelin sillä läpitte ja hyvin pärjäsin... ainoo ongelma on vaan Immune to lightning öllit mut ei se mitn...
      täs skillit mitä kannattaa kehittää

      Valkyrie
      Lightning fury
      charget strike

      Nuo on ne parhaat javelineihin...

    • Sorsa fani

      Sorsa on hyvä, jos kehittää mm. Frozen Orb, Teleport, Hydra. jos saa charmeja niin hyvin menee. Barbaarit Hävii aika hyvin... Sillä kanttii pelata!!!

    • Sorsa fani

      ÄLKÄÄ ALOTTAKO KELLÄÄN HÖRHÖLLÄ!!! Sorsalla on helppo pelata ja sen mazikit on hyviä!!!

      • Sorsa on paska hell tasolla... ei muutn niinkään mut yhellä mun kaveril on jotai 75 lvl sorccu se on kehittäny frozen orbia joo se voittaa kaksin taistelus kyllä ihan hyvin mut hellillä se ei pärjää


      • eBotD
        Zealot kirjoitti:

        Sorsa on paska hell tasolla... ei muutn niinkään mut yhellä mun kaveril on jotai 75 lvl sorccu se on kehittäny frozen orbia joo se voittaa kaksin taistelus kyllä ihan hyvin mut hellillä se ei pärjää

        1.10:ssä avenger tekee helposti >10k damagea, mut sillä voi lyödä vaan yhtä örkkiä kerralla.. LF javazon on aina hyvä, mut kandeis ehkä tehä Hybrizon, eli pistää vähä pointseja vaikka bow&crossbown coldskilleihin.. Mulla oli 1.09:ssä Windforce Hybrizon, se oli himmeen hyvä;Hell Baal juoksuja players 3:lla helposti..


    • helpoin alussa on ehottomasti hammer pala!

      elikkäs skillit ois: blessed hammer, vigor, blessed aim, Concentration (nää skillit on hyvä olla 20!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe