Elkää nyt naurako,mutta saako thaikuista tuoda hedelmiä suomeen?entä muu syötävä?onko rajoituksia?en nyt ajatellut kilotolkulla tuoda,mutta jotain kuitenkin.
Saako tuoda?
5
896
Vastaukset
- tuota tuota
Samoja hedelmiä saa Suomestakin kaupasta. Jotkut hedelmät eivät tykkää lentokoneen ruumassa yli 40 pakkasasteessa olemisesta ja käsimatkatavaroihin niitä ei saa pakata. Eli kannattaako tuo.
- tutisija
tuota nuin.Käsittääkseni lentokoneen ruumassa on lämmitys ja lämpötilaa pidetään noin 18 asteessa.Voin olla kyllä väärässäkin.
- vipisijä
Tutisija vapisi oikeat säveleet. Juurikin näin. Muutoinhan kaikki nesteet ja eläimet siellä jäätyisivät.
- mitkä eläimet
TuiFly kuljettaa karjan matkustamossa, ruumassa jopa-50 pakkasta
Durian hedelmiä kannattaa tuoda runsaasti, suomessa niitä en ole huomannut, vaikka Thaimaassa ovat suurta herkkua.
Tosin Phuketin kentällä on kieltotauluja, joissa kielletään ko- hedelmän sisääntuonti. Myöskin taksit (umpi autot) , eikä kaikki bussitkaan kelpuuta ko herkkua rahdikseen. Myös hotellihuoneeseen vieminen voi olla kiellettyä.
Jos joku ei vielä ymmärtänyt, niin älkää siis vaan rahdatko niitä duriania, toki thaimaassa kannattaa maistaa, on maistamisen arvoinen kokemus, herkullisuudesta voi toki olla montaa mieltä ;)
Muutenkin hedelmien sijaan tai ohella kannattaisi harkita tuoreita mausteita, joita suomessa ei saa, kuin kuivattuna.
esim. currynlehtiä, kurkumaa, jeeraa, kardemummaa, inkivääriä, galangal juurta, jne. Myös thaichilit (pieniä punaisia) ovat erinomaisia tuoreena. Kaikkia maustekasveja en kyl edes tunnista joita Thaimaantoreilla on kaupan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368