zerofortyn liittymäetuna saatu cd-mp3-soitin hajosi...

ree

Onkos kenelläkään mulla sattunut nyt samaa? Kesällä otin zerofortyn ja liittymälahjaksi luvattiin cd-mp3-soitin, jonka sai noutaa 1.11. alkaen. No, maanantaina hain ja tänään jo hajosi.... Kyllä on hyvät lelut niillä etuina! Pitänee huomenna kiikuttaa takaisin teleringiin...

6

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitun tyhmä

      ei siinä mainoksessä kyllä luvattu että se soitin olisi hyvä tai huono. pitivät ainakin lupauksensa...ja kuinkahan monen kymmene vuoden takuu siinä on? 50? vitun idiootti

      • kaikissa tuotteissa voi oll...

        Siinä on takuu vuoden, kuten normaalisti. Vie Teleringiin, he postittavat sen Allmediaan joka lähettää sinulle uuden. Saat siis jopa parempaa kuin tavallisesti, normaalistihan liikkeestä ostettu viallinen soitin korjataan.


      • kaikissa tuotteissa voi oll... kirjoitti:

        Siinä on takuu vuoden, kuten normaalisti. Vie Teleringiin, he postittavat sen Allmediaan joka lähettää sinulle uuden. Saat siis jopa parempaa kuin tavallisesti, normaalistihan liikkeestä ostettu viallinen soitin korjataan.

        Se maahantuoja on Allmark ja takuu 6kk


    • Zerofortyh

      Mullaki on ongelmia sen kans... se sammuilee koko ajan. Ensin luulin vain että patterit loppuu mutta ku vaihoin patterit niin ei vaikuttanu... sammuili samaan malliin... ja sitten on toinen ongelma... se "tilttaa". Se alkaa tärisemään ja napit ei toimi ollenkaan ja kannen ku avaa niin se levy pyörii ku viimistä päivää ja se loppuu vasta sen jälkeen ku ottaa patterit pois... On kyllä ihan paska vehe. Taidan ittekki viedä kauppaan takas!

      • ISO J

        totta....Kaverini tai siis pari kaveria on sanonut aivan samaa.. Mua harmittaa oikeasti ne jotak ottavat Zeron. Ei saa hyvää soitinta lahjaks eikä saa halpaa hintaa puheluille tai kuukausimaksuille. Ihmettelen kovasti mikä siinä Zerossa maksaa niin paljon.

        Kaverit ovat nyt vaihtaneet kovasti Saunalhden tekstariliittymään. Jotkut ovat Elisan tekstariliittymässä. Saunalahti on kaikista halvin tekstariliittymistä, mutta jos omistaa esim S-etukortin. Kannattaa keskittää Elisaan. Koska saat bonusta . Hintaero on vain kuukausimaksussa ja sekin hyvin pieni. Bonukset monesti hyvittävät senkin. Palvelua saa kans Elisalta tunnetusti paremmin. Sinäänsä on kuitenkin aivan sama kumman ottaa. Toimii taatusti paremmin kuin Zero.

        Hei laittakaa kommenttia jos asiasta tulee eri mielipiteitä, koska olisi kiva tietää onko Zerossa jotain hyvääkin :)


      • Säästäjä
        ISO J kirjoitti:

        totta....Kaverini tai siis pari kaveria on sanonut aivan samaa.. Mua harmittaa oikeasti ne jotak ottavat Zeron. Ei saa hyvää soitinta lahjaks eikä saa halpaa hintaa puheluille tai kuukausimaksuille. Ihmettelen kovasti mikä siinä Zerossa maksaa niin paljon.

        Kaverit ovat nyt vaihtaneet kovasti Saunalhden tekstariliittymään. Jotkut ovat Elisan tekstariliittymässä. Saunalahti on kaikista halvin tekstariliittymistä, mutta jos omistaa esim S-etukortin. Kannattaa keskittää Elisaan. Koska saat bonusta . Hintaero on vain kuukausimaksussa ja sekin hyvin pieni. Bonukset monesti hyvittävät senkin. Palvelua saa kans Elisalta tunnetusti paremmin. Sinäänsä on kuitenkin aivan sama kumman ottaa. Toimii taatusti paremmin kuin Zero.

        Hei laittakaa kommenttia jos asiasta tulee eri mielipiteitä, koska olisi kiva tietää onko Zerossa jotain hyvääkin :)

        Itselläni on ollut Elisa ja bonukset on kertyneet. Mutta Kolumbuksen K1 liittymä on selkeästi edullisempi - vaikka ei bonusta kerrykkään. Käyppä ite kattomassa!0.68 € kk-maksu, 0,069 € puhelut tekstarit.Vertaa Elisaan, Aina kk-maksu 3,95 € ja puhelut 0,12 €/min.Tulee kyllä halvemmaksi ilman bonuksiakin.

        www.vertaa.fi

        Vaihdoin tänään netin kautta Kolumbukseen. Tulee vielä Elisan ADSL:stä bonuksia tosin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe