Onkos kenelläkään mulla sattunut nyt samaa? Kesällä otin zerofortyn ja liittymälahjaksi luvattiin cd-mp3-soitin, jonka sai noutaa 1.11. alkaen. No, maanantaina hain ja tänään jo hajosi.... Kyllä on hyvät lelut niillä etuina! Pitänee huomenna kiikuttaa takaisin teleringiin...
zerofortyn liittymäetuna saatu cd-mp3-soitin hajosi...
6
566
Vastaukset
- vitun tyhmä
ei siinä mainoksessä kyllä luvattu että se soitin olisi hyvä tai huono. pitivät ainakin lupauksensa...ja kuinkahan monen kymmene vuoden takuu siinä on? 50? vitun idiootti
- kaikissa tuotteissa voi oll...
Siinä on takuu vuoden, kuten normaalisti. Vie Teleringiin, he postittavat sen Allmediaan joka lähettää sinulle uuden. Saat siis jopa parempaa kuin tavallisesti, normaalistihan liikkeestä ostettu viallinen soitin korjataan.
kaikissa tuotteissa voi oll... kirjoitti:
Siinä on takuu vuoden, kuten normaalisti. Vie Teleringiin, he postittavat sen Allmediaan joka lähettää sinulle uuden. Saat siis jopa parempaa kuin tavallisesti, normaalistihan liikkeestä ostettu viallinen soitin korjataan.
Se maahantuoja on Allmark ja takuu 6kk
- Zerofortyh
Mullaki on ongelmia sen kans... se sammuilee koko ajan. Ensin luulin vain että patterit loppuu mutta ku vaihoin patterit niin ei vaikuttanu... sammuili samaan malliin... ja sitten on toinen ongelma... se "tilttaa". Se alkaa tärisemään ja napit ei toimi ollenkaan ja kannen ku avaa niin se levy pyörii ku viimistä päivää ja se loppuu vasta sen jälkeen ku ottaa patterit pois... On kyllä ihan paska vehe. Taidan ittekki viedä kauppaan takas!
- ISO J
totta....Kaverini tai siis pari kaveria on sanonut aivan samaa.. Mua harmittaa oikeasti ne jotak ottavat Zeron. Ei saa hyvää soitinta lahjaks eikä saa halpaa hintaa puheluille tai kuukausimaksuille. Ihmettelen kovasti mikä siinä Zerossa maksaa niin paljon.
Kaverit ovat nyt vaihtaneet kovasti Saunalhden tekstariliittymään. Jotkut ovat Elisan tekstariliittymässä. Saunalahti on kaikista halvin tekstariliittymistä, mutta jos omistaa esim S-etukortin. Kannattaa keskittää Elisaan. Koska saat bonusta . Hintaero on vain kuukausimaksussa ja sekin hyvin pieni. Bonukset monesti hyvittävät senkin. Palvelua saa kans Elisalta tunnetusti paremmin. Sinäänsä on kuitenkin aivan sama kumman ottaa. Toimii taatusti paremmin kuin Zero.
Hei laittakaa kommenttia jos asiasta tulee eri mielipiteitä, koska olisi kiva tietää onko Zerossa jotain hyvääkin :) - Säästäjä
ISO J kirjoitti:
totta....Kaverini tai siis pari kaveria on sanonut aivan samaa.. Mua harmittaa oikeasti ne jotak ottavat Zeron. Ei saa hyvää soitinta lahjaks eikä saa halpaa hintaa puheluille tai kuukausimaksuille. Ihmettelen kovasti mikä siinä Zerossa maksaa niin paljon.
Kaverit ovat nyt vaihtaneet kovasti Saunalhden tekstariliittymään. Jotkut ovat Elisan tekstariliittymässä. Saunalahti on kaikista halvin tekstariliittymistä, mutta jos omistaa esim S-etukortin. Kannattaa keskittää Elisaan. Koska saat bonusta . Hintaero on vain kuukausimaksussa ja sekin hyvin pieni. Bonukset monesti hyvittävät senkin. Palvelua saa kans Elisalta tunnetusti paremmin. Sinäänsä on kuitenkin aivan sama kumman ottaa. Toimii taatusti paremmin kuin Zero.
Hei laittakaa kommenttia jos asiasta tulee eri mielipiteitä, koska olisi kiva tietää onko Zerossa jotain hyvääkin :)Itselläni on ollut Elisa ja bonukset on kertyneet. Mutta Kolumbuksen K1 liittymä on selkeästi edullisempi - vaikka ei bonusta kerrykkään. Käyppä ite kattomassa!0.68 € kk-maksu, 0,069 € puhelut tekstarit.Vertaa Elisaan, Aina kk-maksu 3,95 € ja puhelut 0,12 €/min.Tulee kyllä halvemmaksi ilman bonuksiakin.
www.vertaa.fi
Vaihdoin tänään netin kautta Kolumbukseen. Tulee vielä Elisan ADSL:stä bonuksia tosin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664