Roinarivit fiksattu ja myös vikasietotilassa haettu epämääräinen roina ja putsattu. Nyt login näyttää tältä. Onko OK?
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 21:37:56, on 5.11.2004
Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TAPISRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\NORTON ANTIVIRUS\NAVAPW32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\WINZIP\WINZIP32.EXE
C:\UNZIPPED\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS.EXE
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.keskipohjanmaa.net/
O4 - HKLM\..\Run: [EnsoniqMixer] starter.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
Onko nyt OK?
8
477
Vastaukset
- Juu
Logi on puhas,mutta jätkä FIXsas ne Norttonin rivit kans...heh.
Mistäpäin muuten oot ku kotisivuna on Keskipohjanmaa?- ei jaksa kirjautua eli bwana
Juu annoin mennä ihan tarkotuksella, koska Norton on 2002. Eli se menee uusiksi tai muuttuu F secureksi muutenkin. Kiitos vaan avusta. Kokkolassa asun ja töissä tossa lehdessä.
- Juu
ei jaksa kirjautua eli bwana kirjoitti:
Juu annoin mennä ihan tarkotuksella, koska Norton on 2002. Eli se menee uusiksi tai muuttuu F secureksi muutenkin. Kiitos vaan avusta. Kokkolassa asun ja töissä tossa lehdessä.
Jaahas vai Kokkolasta,sieltä minäkin oon lähtösin.
on siisti ja ainakin LYHYT logi. Avaa HijackThis klikkaa Backups/Restore ja klikkaile sieltä yksikerrallaan sellaiset rivit mitä EI ollut siinä Juun poistolistassa ja klikkaa aina jokaisen valinnan jälkeen RESTORE niin saat takaisin ne turhaan poistamasi ohjelmat.
kun avaat HjT:n niin ensin klikkaat Config.../ Backups ja klikkaat palautettavan rivin ja sitten vasta RESTORE
HJT kirjoitti:
kun avaat HjT:n niin ensin klikkaat Config.../ Backups ja klikkaat palautettavan rivin ja sitten vasta RESTORE
(siis tämä ei koske kysyjää)kaikki nyt varmasti sekaisin, ajatellaanpas tämä nyt niin että...No joo, lopeetaan minun lempiharrastukseni, eli kaiken sotkeminen tähän.
- Juu
HJT kirjoitti:
(siis tämä ei koske kysyjää)kaikki nyt varmasti sekaisin, ajatellaanpas tämä nyt niin että...No joo, lopeetaan minun lempiharrastukseni, eli kaiken sotkeminen tähän.
Et sää mitään sotke,pitäähän ne rivit palauttaa.
Juu kirjoitti:
Et sää mitään sotke,pitäähän ne rivit palauttaa.
helevet.. että säikähin...huoh ..huoh noniin ELÄNYPERKEL.... Pistä otsikoksi että EI.. Olin saada sydänhalvauksen koska että jotta kun olisin taas mokannu...huoh...huoh meinasin vaan että siinä ekassa ohjeessa oli vähän väärin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625