El Salvadorisssa vie luonnollinen keskenmenokin vankilaan.
https://www.amnesty.fi/vetoomukset/maailman-tiukin-aborttilaki-tappaa-naisia-ja-tyttoja-el-salvadorissa/
https://www.amnesty.fi/keskenmenosta-50-vuotta-linnaa/
Osoita moraalia, allekirjoita vetoomus
4
76
Vastaukset
- Jyri
Sitähän minä olen aina sanonut että katoliset ovat ihan yhtä pihalla kuin ev.lutit ja evokit.
Ev. lut seksimessupappi hutsunsa kanssa sanoi seksimessuilla Iltalehden haastattelussa että ryhmäseksi ja parinvaihto ovat ihan ok. ja luterilaisen etiikan mukaista kunhan homma on vapaaehtoista.
Siis vapaaehtoisuus on kriteeri eikä ehdoton au-seksin kielto joka löytyy kirjasta. Mitenköhän on, vain koetellakseni tuon käsittämättömyyden objektiivisuutta, niin jos raskaana oleva nainen joutuu esimerkiksi auto-onnettomuuteen ja saa keskenmenon, niin tuomitaanko onnettomuuden aiheuttaja ja/tai toinen osapuoli murhasta? Vai äiti, joka todennäköisyyksiä uhmaten tietoisena vaarasta istui auton kyytiin tai ylitti tien?
- mullahhah
Kyllä syyllinen oli tuo keskenmenossa kuollut lapsi. Jos sitä ei olisi ollut niin äiti olisi mennyt fillarilla duuniin eikä onnettomuutta olisi tapahtunut.
- gegeg
Miten laisesi kanssa voisi edes keskustella?
Olet osoittanut mikä tyyppi olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323761- 1522337
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121947Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko171417Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731376J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1091327Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671265
- 821191
- 631165