Anvian katsojat jäivät ilman Heroa

Tukekaa Anviaa...

9

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toweri

      elisalla on tässäkin sormensa pelissä.

      elisa näivettää ja hävittää kaiken mihin se koskee.

      Katsokaapa Livin ja Avan omistus.

      Lisäksi kuvan ja äänen siirtäminen nykyään teknisesti ei ole ongelma.

      Anvia ei riitele, vaan haluaa jakaa kuvaa kuluttajille.

      elisa haluaa kampittaa tämän ja pakkomyydä elisaviihdettä, joka on suoraan neuvostoliitosta.

      Tässä tuorein uutiskooste.

      http://www.youtube.com/watch?v=nltQS7vNmBw

      • towerit ei vaan osaa

        .

        Ei olisi pahemmin kehuskelemista siinä "OSAAMISESSA"

        .


    • anvianidiootit

      Älä valehtele.
      Ammattitaidottomat Anvian ääliöt sähläsivät Hero-kanava tulon.
      Mitä nopeammin Elisa ostaa anvian ja antaa lopputilin kädettömille ääliöille, sitä prempi meille kaapeli-TV:n maksajille,.

    • ymmärrys hoi

      Mikä tässä herossa on niin ihmeeliistä? 6 tuntia päivässä lähettää ohjelmaa. Tuo Fargo ilmeisesti on se juttu. Joku siitä tykkää, joku ei. Olen katsellut heroa, mutta uusintoja pukkaa ja nähtyjä elokuvia. En ymmärrä tätä kiihkoa. Minulla näkyy jo kaapelissa ja perjantaiksi lupasi anvia watsoniin. Tuo watson on minulle tärkeä, kun olen työmatkoilla jatkuvasti, niin pystyy katsomaan ohjelmia mistä vaan.
      Mikähän tuota anviaidiootit henkilöä vaivaa. Taitaa olla huusholli muutenkin sekaisin, kun yhdestä TV kanavasta saa raivarin. Suosittelen menemään sohvalta seuraavalla reissulla lähikaupan sijasta katselemaan elämää.

    • 12+16
      • ymmärrys hoi!

        En omista yhtään anvian osaketta, jos omistaisinkin, en möisi. Ihmettelin vain tätä ihmeellistä kanavaa kohtaan kohdistuneita tunteen purkauksia. Ainakin vuorotyöläisenä tuo kanava jää katsomatta pääsääntöisesti. Ohjelmatarjontakaan ei aiheuta kiinnostusta. Miten tämä kanava voi olla suomen suosituin, kun se on vasta tällä viikolla avattu.


    • -off-

      Hero.....taas 1 täysin turha kanava.

    • Anvia OK

      elisan trollit varmaan aiheuttivat tämän Hero hässäkän. TV:n katselu ainakin vähenee, kun ei tarvitse olla vuorokaudessa TV:stä riippuvainen, kuin 6 tuntia. Iltavuorossa ei sitäkään. elisa viihde liki 40 €uroa/kk ja sitten yläkertaan toinen purkki 20€/kk. Sitten vielä hankalin käyttää tähän astisista viritelmistä.
      Anvia sentään vielä palvelee kuluttajia ja sieltä saa jonkun vastaamaan
      puhelimeen alle kolmen tunnin.

      • Hei Anvia OK!

        Ei kai sentään Elisalla trolleja ole :-) Ainakaan en ole sellaisia havainnut :-)

        Aina kun uuteen siirtyy, tulee alkuun sellainen olo, että entinen tuttu ja turvallinen oli paljon parempi. Kun paremmin tutustuu, muuttuu tuntematon tutuksi ja alkuhankaluudet unohtuvat.

        Elisan puhelinpalvelussa on ajoittain ollut ruuhkaa. Nettisivulta http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/197/ näkyy kuitenkin, että keskimäärin vastaamme muutaman minuutin kuluessa.

        Mervi / Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi
        http://palsta.saunalahti.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      441
      13774
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      160
      2917
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2694
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2632
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2107
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2078
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1977
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1565
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1537
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe