Tiedän erään totuuden.....

Tiedän asioita....

Mutta en voi tai tohdi puhua siitä.

25

2536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9999999

      aha, joulu lähestyy niin Tontut ilmestyy ikkunan taa.

      Päästivät sut nyt jo avohoitoon!

    • varo ettei lipsahda

      Kukapa ei tietäisi joitakin asioita jos tuo tieto painaa sinua niin ota iltalääke etukäteen

    • minä en

      Tuo on sentäs jollain tolalla. Yks kaveri sanoi, että hän tietää, muttei nyt muista.

    • tietoa on

      Minä luulen että tiedän saman asian.

      • minä en

        Hyvä, yksin olisikin raskas tieto kantaa.


    • jenna 2 vailla 1

      ime seniili kyrpääs vittu

    • Täysi-ikäinen

      Miksi ei Jonathan saa edes huomautusta kun suihkuttelee hiuslakkaa keittiön pöydän ääressä avoimien astioiden vieressä ,Jussi K sain kyllä tästäkin varoituksen MIKSI ONKO tällä hevosmiehellä tuotannon kanssa diili ?

      • totta maar

        no on ja ihan varmasti


      • Tällänen diili.

        Se antaa Räisäsen panna sitä perseeseen maailman tappiin asti ja siitä "hyvästä" saa voittaa.


      • ...
        Tällänen diili. kirjoitti:

        Se antaa Räisäsen panna sitä perseeseen maailman tappiin asti ja siitä "hyvästä" saa voittaa.

        ... Ja tämä oli se asia, josta ap ei tohdi puhua, mutta minäpä tohdin!


    • Potilas X

      Mä haluun takas laitokseen en kestä tätä hoitamatonta avohoitoa!

    • paholaisnaurua

      Käyttäytyy jo kuin Euroopan omistaja.,ei tee mitään järkevää,määräilee mitä muut (esim anna saa puhua) -tyyliin siitä puhuttiin jo,ei enää.Joonas ja Andte kuorii perunoita.Ottaja ottaa sitten valmiin,ja aina ensimmäisenä jääkaapilla vaikka moitti Tuulikkia syömisestä".Lapsesta asti huutanut"huutaa nyt häätöä (itselleen?)jospa toteutuisikin.Ällöä käytöstä kertakaikkiaan .Andte,Joonas.Pera tai Jussi voittoon.Kotoa tulleiden kirjeiden perusteella mummovihaajalla on itselläänkin?Toivottavasti tuulikki on jo toipunut henkisestä väkivallasta,tsemiä sinne! "Leikkiähän se kaikki oli,vai oliko?"

    • Juurakon Hulda

      Haluan toistaa paholaisnaurun kirjoituksen. Totta sanasta sanaan ja Tuulikille terveiset.

      Onneksi on mukana vielä tänään noita fiksumpiakin nuoria.Joonathan on tosi röyhkeä kun aina puhuu pahaa takanapäin ja valehtelee kuin torikauppias. Varmasti suuresti onneton ihminen. Kyllä hevoset raukat pelkäävät.

      Joonathan vei Tuijaa tuhoon kuin laskiampäriä. Tuija oli ulkona kuin tamponin naru tai lintulauta. Ei Annkaan mikään neropatti ole. Aluksi vähän pidin mutta sitten luontonsa näytti eikä yninää lopettanut.

    • j kjckhkzhkjh

      Mäkin tiedän yhden jutun, mutten sano.

    • juu ei juuei juu ei

      mä tiiän sun äidistä ikävän juorun. en tiiä vielä kenelle sen kertoisin.

      • keskonen

        Mä haluun sanoo yhden jutun mitä en tiedä.


    • Salaiset kansiot

      Totuus on tuolla ulkona....

    • Takametsien mies

      Oletteko huomanneet, jotta BB:ssä on nykyään Kellari ja Kartano. Toki ilman väliaitaa. On rotan johtama Kellari ja herrasmiesten Kartano. Ero ja ristiriitaisuus on huomattavasti suurempaa kuin aikoinaan väliaidan aikana.

      • musketot

        Kylvaa. Neljä kunnon kommeeta tosimiestä, neljä muskettisoturii kuten ite sanoivat.
        Voi kun ois unelma että siinä olis finaalinelikko. Näinhän sen kaikki kunnon ihmiset näkeekin mutta kun tämä tuotanto on mitä on niin pitää kait vähempään tyytyä.

        Karmeeta väkee on tuo rotta-puolueen porukka. Oikeaa jätettä.


      • musketot kirjoitti:

        Kylvaa. Neljä kunnon kommeeta tosimiestä, neljä muskettisoturii kuten ite sanoivat.
        Voi kun ois unelma että siinä olis finaalinelikko. Näinhän sen kaikki kunnon ihmiset näkeekin mutta kun tämä tuotanto on mitä on niin pitää kait vähempään tyytyä.

        Karmeeta väkee on tuo rotta-puolueen porukka. Oikeaa jätettä.

        Neljä miestä ja neljä kitsevää ämmää piste


    • PEKKA JA PÄTKÄ

      Mäkin tiedän yhden totuuden.Nimittäin sen että tää PASKA BB LOPPU PERJANTAINA.
      En ehkä olis tätä saanut sanoa.Mutta tulipahan sanottua.

    • Herrasmiesklubi

      Jokainen näkee omalta ruudultaan kumpi puoli osaa käyttäytyä ja kumpi ei osaa.Miksi keskustella jos vastapuoli vastaa heti ivallisesti tyrmäten oli asia mikä tahansa. Herrasmiesklubin jäseniä katselis vielä pidempäänkin,mutta hyvä näinkin.Joku tästä nelikosta voittakoon!

    • mäkin tiedän sen

      Mäkin tiedän että joulu on tulossa. Marketissa soi jo joulumussiikki.

    • Tuotannon asioita

      Minäkin: Räsänen on se Jonathanin mies.

      • 8888888

        Enpä ole yllättynyt. Ihan ovat kuin samasta perseestä putkahtaneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe