Kysy;Vastaa,Kerro,Keskustelu,,,,,,

SkillaN

Mieltäni on jäänyt vaivaamaan tuo lapsenmielinen,lapselliseksi muuttuva Juttutupa.
(näin väitetään,höh)

Kaikki eivät ole jaksaneet leikkisästi osallistua mielikuvitus tarinointiin.
Kumminkin tälläinen vapaa,ei aihetta määrättyä ,jutustelua olen huomannut tarvittavan.
Rönsyilyä tarpeiden mukaan.
Asioita laidasta ,laitaan,asiallista keskustelua,voisiko tämä ketju antaa aiheen sellaiseen.

Kuka tekee aloituksen ja kysyy,pystyykö joku vastaamaan, ja siitä sitten eteenpäin,,,,,,,

Onko ideaa,kysyy SlillaN
Juttutuvassa tietenkin pikku-jouluun valmistaudumme ja muuta hauskaa jutustamme.

12

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kysyn että eikö mielikuvituksen käyttäminen ole juuri sitä aivonystyröitten hierontaa mistä joku on aikaisemmin maininnut?
      Ja jotta se aivonystyröitten hierominen ei vaikuttaisi kovin kliiniseltä tapahtumalta niin kiva jos sen saa suorittaa leikkimielellä ja hassuttelemalla.

      • Lotta*

        aivonystyröiden hierontaan: ristisanatehtävien ratkaiseminen. Ja tähän saa monesti apua netistä googlaamalla. Varsinainen salapoliisi pitää joskus olla, mutta voi sitä riemua, kun se haettu sana sieltä jostakin putkahtaa.Joskus tosin monen mutkan takaa, siksi että surffaillessa tulee vastaan monia mielenkiintoisia asioita, joita myös pitää lähteä tutkimaan. Näin käy ainakin minulle monesti. Meinaa välillä se pääasia unohtua.


      • itse,kun ei juttu lähde kulkemaan.

        Samaa mieltä minäkin olen,leikitellen,pilke silmässä,harvoin loukkaa ketään.

        Nyt tätä ketjua aloittaessani ajttelin että juttu luistaisi,aina eteenpäin kysymyksen siivittämänä,vastaukset muuttaisivat kukaties suunnan ja näin rönsyten ,keskustelu polveilisi.

        Poistetut viestit toivat joitakin mielipiteitä, poistoihin en minä syyllistynyt,joku katsoi parhaaksi niin tehdä.

        Kellään ei mitään kysyttävää,ei vastattavaa, kannanottoa sekin,elämä hyvin.;))))


      • exR
        SkillaN kirjoitti:

        itse,kun ei juttu lähde kulkemaan.

        Samaa mieltä minäkin olen,leikitellen,pilke silmässä,harvoin loukkaa ketään.

        Nyt tätä ketjua aloittaessani ajttelin että juttu luistaisi,aina eteenpäin kysymyksen siivittämänä,vastaukset muuttaisivat kukaties suunnan ja näin rönsyten ,keskustelu polveilisi.

        Poistetut viestit toivat joitakin mielipiteitä, poistoihin en minä syyllistynyt,joku katsoi parhaaksi niin tehdä.

        Kellään ei mitään kysyttävää,ei vastattavaa, kannanottoa sekin,elämä hyvin.;))))

        Taisivat joutua kysymykseni väärään hattuun.
        Vastauksia niihin ei ehtinytkään tulla ainuttakaan, mutta kunhan yritin.

        Surku!!!!


      • exR kirjoitti:

        Taisivat joutua kysymykseni väärään hattuun.
        Vastauksia niihin ei ehtinytkään tulla ainuttakaan, mutta kunhan yritin.

        Surku!!!!

        älä lannistu,kyllä kysymyksiin yleensä vastataan.


    • Maalaismies*

      Kellot soivat, jos ne voivat
      Jos ei ne voi, niin ei ne soi.
      Eino Leino

      Nämä suuren runoilijan kuolemattomat säkeet tulivat mieleeni näistäkin palstakeskusteluista. Ts. väkisten ei juttu luista. Silloin kun se luistaa, lienee himputin yhdentekevää, käykö keskustelu jossakin karsinassa vai vapailla markkinoilla.

      • sillä yritän,kun näitä lapsellisiakin tänne virittelin.

        Itse kyllä olen sitä mieltä,että hyviä aloitteita on pilvin pimein,miksi niihin ei oteta kantaa.

        Sitten tälläinen leikinlaskun juttu menestyy ja sitä ja sen aloittajaa mollataan.
        (tulkoon syy tänne,täällähän on entisetkin muistissa,tosin lokeroituneet)
        Ei muuta.


      • Maalaismies*
        SkillaN kirjoitti:

        sillä yritän,kun näitä lapsellisiakin tänne virittelin.

        Itse kyllä olen sitä mieltä,että hyviä aloitteita on pilvin pimein,miksi niihin ei oteta kantaa.

        Sitten tälläinen leikinlaskun juttu menestyy ja sitä ja sen aloittajaa mollataan.
        (tulkoon syy tänne,täällähän on entisetkin muistissa,tosin lokeroituneet)
        Ei muuta.

        Sulka sun hattuus SkillaN! Ei jokaiseen sanomiseen kannata kiinnittää huomiota, sillä kuka hyvänsä voi sanoa mitä tahansa. Arvostelijat pankoot paremmaksi!


      • ellumari
        Maalaismies* kirjoitti:

        Sulka sun hattuus SkillaN! Ei jokaiseen sanomiseen kannata kiinnittää huomiota, sillä kuka hyvänsä voi sanoa mitä tahansa. Arvostelijat pankoot paremmaksi!

        hulvattomassa leikinklaskussa.
        Kakarana jo olin "kuoliaaksi naurattaja."
        Vähän outoa, että kuitenkin vetäydyin usein yksinäisyyteen, omiin oloihini enkä tahdo tavata ketään.


      • ellumari kirjoitti:

        hulvattomassa leikinklaskussa.
        Kakarana jo olin "kuoliaaksi naurattaja."
        Vähän outoa, että kuitenkin vetäydyin usein yksinäisyyteen, omiin oloihini enkä tahdo tavata ketään.

        se usein on,vilkas ihminen,kaipaa vastapainoksi hiljaisuutta.


        Kai sitä täytyy "latautua." Kysyy kovasti voimia olla aina ajan hermolla, ja hauska,vaikka se onkin aivan luontevaa,eikä huomaa voimien kuluvan,kai omaa aikaa silti tarvitsee.


      • ellumari kirjoitti:

        hulvattomassa leikinklaskussa.
        Kakarana jo olin "kuoliaaksi naurattaja."
        Vähän outoa, että kuitenkin vetäydyin usein yksinäisyyteen, omiin oloihini enkä tahdo tavata ketään.

        Kyllä se hulluttelu/vakavuussuhde on 80/20.
        Ihan sopivalta tuntuu. :-)


      • MdK-MdK kirjoitti:

        Kyllä se hulluttelu/vakavuussuhde on 80/20.
        Ihan sopivalta tuntuu. :-)

        kysyttiin chatissa,mitä etsin ilta illan jälkeen,
        vastasin juttukaveria.
        Siellä on samat nikit todella joka ilta ja juttelevat ,pitävät hauskaa,minä usein olen katsellut,kun ei tuttuja ole ollut.

        Onkohan chatissakin joku sopimuus sääntö,minkä siellä voi olla ja ärsyynnytään,jos ei edes häiritse ketään.
        Kysellähän näitä voi ,löytyykö vastauksia (sääntöjä)ja ihmetellä täytyy,miksi minä en siellä voisi olla.

        Ei minua sillä pois saada,lähden ,kun se aika tulee.
        Onkohan nikkini nyt punainen vaate jollekin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe