Papit tasa-arvoisen avioliittolain puolesta -yhteisö julkaisi musiikkivideon kappaleeseen Jokainen on vähän homo.
http://www.iltalehti.fi/iltvmusiikki/201411120111240_a4.shtml
Papit tasa-arvoisen avioliittolain puolesta
42
164
Vastaukset
- ei ummarra
Miksi tuota paskaa tänne levität ?
- Eivä pääse taivaasee
Papit ym. kirkkoväki pilkkaavat avoimesti Jumalaa antaen hyväksymisensä luomisjärjestyksen vastaiselle homoliitolle!
Jos joku normaali ihminen vielä kuuluu kirkkoon, niin eroa sieltä välittömästi!!! Ei ole oikein maksaa kirkollisveroa homokirkolle ja siten olla osallinen jumalanpilkkaan. - kaikki mukaan!
Miksi taivas ei ole mustavalkoinen
mitä niityllä miettii mehiläinen
miksi jokainen kukka on erilainen
niin erilainen, silti samanlainen
Se on aivan sama hetero vai homo
Se on aivan sama hetero vai homo
jokainen on sydämensä pomo
ja jokainen on vähän homo
Jokainen on vähän homo
jokainen on vähän homo
jokainen on vähän homo
jokainen on vähän homo - Tuossa näkyi hyvin
Se, miksi naisen ei tulisi johtaa seurakuntaa !
Ihan sama kuin Eevan kohdalla, eli " Eihän Jumala ole sanonut? "
11 Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.
Eli nyt sitten livetään Raamatun terveestä opetuksesta laajemminkin !
Ja tilanne on Suomessa ja Suomen seurakunnissa, jo sama kuin tässä kerrotaan:
Jes. 3:4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
Jes. 3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
Tätä tämä nyt Suomessa siis on, ja siitä ei hyvä seuraa kansallemme !- Kultainen käsky
Ihanko tosissasi haluaisit Suomeen Mooseksen lait voimaan? Tulee mielen sharialain edistäjät...
Jeesushan opetti toisin, kuin mitä sinä seuraat/haluat. - Varmaan näytät !
Kultainen käsky kirjoitti:
Ihanko tosissasi haluaisit Suomeen Mooseksen lait voimaan? Tulee mielen sharialain edistäjät...
Jeesushan opetti toisin, kuin mitä sinä seuraat/haluat.Väitteesi todeksi Raamatusta ?
- Huomaa seuraava !
Kultainen käsky kirjoitti:
Jeesushan opetti toisin, kuin mitä sinä seuraat/haluat.Paavali sanoo saaneensa opetuksen SUORAAN Herralta Jeesukselta !
Ja kysymys vielä, onko KOKO Raamattu totta ja Totuus, eli onko Sana Totuus ?
- einoarmas
Luterilaisuudessa naiset ovat yhtälaisia miesten kanssa koska olemme riippuvaisia toisistamme, muuten emme lisääntyis.
Tämä sille jonka mielestä nainen on alempiarvoinen, häpeäisi.- Nyt ei kyse siitä !
Vaan siitä, että kuuluvatko OIKEAN Seurakunnan palveluvirat ja tehtävät naisille !
1. Tim. 3:2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
1. Tim. 3:12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
Tit. 1:6 jos missä olisi joku nuhteeton, yhden vaimon mies, jonka lapset ovat uskovia, eivät irstaudesta syytettyjä eivätkä niskoittelevia.
Jos tämä selvä opetus hyljätään / on hyljätty, ei enää olla Jumalan tahdossa, vaan toimitaan Jumalan tahtoa ja säätämystä vastaan !
- Ja jos ette muuten
Ja jos ette muuten asioita ymmärrä, niin sitten kannattaa tutkia asiaa seuraavan Sanan kohdan mukaan ja kautta:
Matt. 13:52 Ja hän sanoi heille: "Niin on jokainen kirjanoppinut, joka on tullut taivasten valtakunnan opetuslapseksi, perheenisännän kaltainen, joka tuo aarrekammiostaan esille uutta ja vanhaa".
Siis jos asioita ei muuten ymmärretä, niin sitten kannattaa katsoa vanhan liiton "kuvia ja varjoja" !
Israellin kansaan eli Jumalan omaisuus kansaan synnyttiin luonnollisen syntymän kautta ja siten kaikki 12 sukukuntaa kuuluivat Jumalan kansaan !
Mutta vain Leeviläiset jo aikuiset(30v) MIEHET voideltiin palvelutehtäviinsä ilmestys majassa !
Siis eivät minkään muun sukukunnan miehet edes kelvanneet !!!
Ne Leeviläiset oli Jumala ennalta jo valinnut palvelu tehtäviinsä !
Nyt myös on Jumala ennalta valinnut palvelijansa Seurakunnan palvelutehtäviin, mutta kuka tahansa uskova mies ei kelpaa, vaan vain se, jonka Jumala on valinnut, ja jonka Jumala valmistaa ja opettaa ja kouluttaa ja sitten voitelee ja varustaa ja asettaa tehtäväänsä !
Siis edes minä miehenä en välttämättä kelpaa Jumalan edessä Seurakunnan palvelutehtävään, jos Jumala ei minua ole valinnut, vaan olen kuten nuo muiden sukukuntien miehet, eli kuulun kyllä Jumalan lapsiin, mutta palvelutehtävään ei siis välttämättä ole mitään asiaa edes minulla miehenä !
Mutta te opetatte siis lutherilaisuudessa ihan muuta, eli siis Raamatun terveen opetuksen vastaisia oppeja ja vaikka ette ymmärtäisi näiden vanhan liiton "kuvien" kautta asioita, niin kyllä Paavalin selvät opetukset tulisi ottaa Totuutena vastaan !
Jos sanotte, että se oli silloin, niin JUmala ei muutu eikä tahtonsa muutu, ja meidän tulisi Raamatun kautta arvioida tätä aikaa ja sen oppeja, eikä nykyisen suuren eksytyksen ajan kautta arvioida Raamatun oppeja !
Olette siis kääntäneet seuraavan Raamatun ohjeenkin ihan päinvastoin:
Room. 12:2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
Siis te mukaudutte siis tämän luopumuksen ajan, eli maailman ajan mukaan toimimaan ja sen kautta sitten poistatte Raamatusta osan, eli siis täysin päinvastoin, kuin tuo ohje kuuluu !
Siis Raamatulla tulisi arvioida tätä maailman aikaa, eikä tällä maailmanajalla sensuroida ja väärentää Raamattua !!!* " Jos te ette muuten", kirjoitit hyvin, hyvä opetus tässä ajassa jossa elämme ! Tosi hyvä , kiitos Herralle !
- armahdettu .
Taivaaseen ei pääse yksikään syntinen.
- voi voi.
Et siis siäkään.
- irti päässyt
Siinä sitä taas nähdään, että luterilaisuus sairastuttaa ihmisen seksuaalisesti.
- pää pensaassa
EI homot katoa leikkimällä että heitä ei ole.
- Hävetkää
Järkyttävää!Pappien tuomiot kovemmat.He vastaavat lampaistaan!Tämä todistaa,että ovat leipäpappeja ja uudestisyntymättömiä,jos kirkossasi on tätä luononvastaista opettavia pappeja,Nuhtele ja varoita,jos ei tee parannusta ja irtisanoudu saastaisista iljetyksistään,niin eroa kirkosta välittömästi..älköön kenellekän olko osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin.Ovat hengellisessä haureudessa opetuksensa kanssa,eivätkä kunnioita ja pelkää Jumalaa!
- rottapaimen
tarkoitat varmaan toholammin helluntaisaarnaajaa joka jätti seurakunnan , vaihtoi lahkoakin. paimen lähti kuin rotta uppoavasta laivasta....
- häväisty kirkkomme
Lopunajan porttokirkko näyttäytyy julkisesti ja sen iljettävyys.Sokeakin ymmärtää tämän.Tosi kieroutunutta.En muuten mene luterilaiseen kirkkoon enään,vaan eroan homokirkosta samantien!
- peräpappi
Joo,nyt näkee selkeesti papit on homoja!:Markku Koiviston jälkeen tuli kaikki muutkin ulos kaapista!
- lahkon kaappihomot
helluntalaiset ylistää koivista , koska on lahkolainen homo
- ällö
lahkon kaappihomot kirjoitti:
helluntalaiset ylistää koivista , koska on lahkolainen homo
Koivisto oli kylläkin luterilainen pappi!
- on se väärin
Luterilaisen kirkon täytyy palauttaa papin virka Koiviston Markulle heti! Nuo jotka peukuttuaa peräaukon kutinan puolesta,muuten heidänkin tarvii erota.
- Kirkko on pilkkaaja
Ei sillä ole suurta merkitystä, jos kirkko tai yksittäiset ihmiset hyväksyvät seksuaaliset kieroutumat. JUMALA ei hyväksy syntiä! Eikä Hän hyväksy mitään kirkon sisällä tapahtuvaa toimintaa. Kirkko on jumalaton uskonnollispoliittinen rahalaitos, josta jokaisen normaali ihmisen tulee erota, uskossa olevien edelläkulkijoina.
http://www.eroakirkosta.fi- 49284ij2j4
Kirkon konservatiivit voisivat olla kirkossa sen vuoden kun äänestetään kirkollisvaaleissa päättäjiä jumalattomoituvan kirkon rappion jarruttamiseksi ja erota kirkosta välivuosiksi. Kirkossa on niin paljon p:tä liberaalipappeineen jne, että tuen voisi osoittaa kohdistetummin, esim. lähetysjärjetöille, joilta tuet viety ja muille tahoille
- peukkuja neukuille
Luterilainen kirkko on nimensä mukainen Luterilainen. Siellä on pappeja jotka ovat luterilaisia, eli heillä ei ole mtään tekemistä Raamatun kanssa. Joten he voivat rauhassa kannattaa vaikka sahanpuruja, tämä ei tee heistä Raamatun edustajia he ovat luterilaisia ja seuraavat Lutheria. Joten on suuri ero seurata Jeesusta tai Lutheria. Joten peukutelkoot minkä kerkiävät, heidän peukuillaan on maailman rakkauden hyminä:
1 Joh.4:5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
Rakastiko maailma Jeesusta? Oliko Jeesus maailman kanssa sama mieltä ja mielisteli heitä? Nämä papit ovat suolatonta maan lantaa.- tavis3
Aaamenta sanon minä!
- vastuunsakullakin
Vanhan liiton aikana profeetta Malakia julisti sen aikaiselle papiston edustajille ".. Sillä papin huulten pitää tallettaman tieto, ja hänen suustansa etsitään opetus; sillä hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.."
Mal.2:1."..Ja nyt teille tämä käsky, te papit! 2. Jos ette kuule ja paina sydämeenne, niin että annatte kunnian minun nimelleni, sanoo Herra Sebaot, lähetän minä teitä vastaan kirouksen ja kiroan teille suodut siunaukset. Minä olenkin ne jo kironnut, sillä te ette ole painaneet tätä sydämeenne. 3. Minä kiellän teiltä jälkeläiset, ja minä viskelen rapaa teidän kasvoihinne, teidän juhlauhrienne rapaa, ja siihen teidät itsenne kannetaan. 4. Ja te tulette tietämään, että minä olen lähettänyt teille tämän käskyn, jotta minun liittoni Leevin kanssa pysyisi, sanoo Herra Sebaot. 5. Minun liittoni hänen kanssansa oli elämä ja rauha, ja minä annoin sen hänelle peloksi; ja hän pelkäsi minua, vapisi minun nimeni edessä. 6. Oikea opetus oli hänen suussansa, eikä vääryyttä tavattu hänen huuliltansa. Rauhassa ja vakaasti hän vaelsi minun kanssani, ja monet hän käänsi pois pahoista töistä. 7. Sillä papin huulten pitää tallettaman tieto, ja hänen suustansa etsitään opetus; sillä hän on Herran Sebaotin sanansaattaja. 8. Mutta te olette poikenneet tieltä, olette opetuksellanne saattaneet monet kompastumaan, olette turmelleet Leevin liiton, sanoo Herra Sebaot. 9. Niinpä minäkin teen teidät halpana pidetyiksi ja alhaisiksi kaiken kansan edessä, koska te ette ole pitäneet minun teitäni, vaan olette olleet puolueelliset opetuksessa..."
Uudessa Liitossa srk:n virassa olevan vastuuseen kuuluu mm. "..hänen tulee pysyä kiinni opinmukaisessa, luotettavassa sanassa,.."
Tiit. 1:7."....seurakunnan kaitsijan on, niinkuin Jumalan huoneenhaltijan tulee, oltava nuhteeton, ei itserakas, ei pikavihainen, ei juomari, ei tappelija, ei häpeällisen voiton pyytäjä, 8. vaan vieraanvarainen, hyvää rakastava, maltillinen, oikeamielinen, pyhä, itsensähillitseväinen; 9. hänen tulee pysyä kiinni opinmukaisessa, luotettavassa sanassa, että olisi kykenevä sekä neuvomaan terveellä opilla että kumoamaan vastaansanojain väitteet..."
Apostoli Pietari kirjoittaa srk:n virassa olevista vanhemmiston jäsenistä ( "vanhin,kaitsija paimen" sama eri nimityksillä)) , että he ovat "esikuvina " muille. Vakava ja vastuun alainen palvelu virka olla samalla "esikuvana "
1.Piet.5:1."Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä: 2. kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta, 3. ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina, 4. niin te, ylipaimenen ilmestyessä, saatte kirkkauden kuihtumattoman seppeleen..." - Tiestä
Jumalan kutsumat ja virkaan asettamat papit eivät ole olleet mukana tuollaisessa.
- ¤%&/
Ei niin. Koska sellaisia pappeja ei ole olemassakaan.
- Tiestä
¤%&/ kirjoitti:
Ei niin. Koska sellaisia pappeja ei ole olemassakaan.
On olemassa. Jumala on kutsunut heidät, kasvattanut ja antanut tehtävät.
- #¤%&
Tiestä kirjoitti:
On olemassa. Jumala on kutsunut heidät, kasvattanut ja antanut tehtävät.
Voit tietenkin väittää niin, mutta se ei tee siitä totta.
- Tiestä
#¤%& kirjoitti:
Voit tietenkin väittää niin, mutta se ei tee siitä totta.
Ajattelepas itse sitä, miten paljon homojen ja muiden keskuudessa on heitä, jotka etsivät Herran tuntemista ja siunausta, mutta heidän ei anneta sitä löytää. Kirkkoon on päässyt livahtamaan pappeja, jotka siunaavat kaiken sellaisenkin mikä vastustaa Raamattua. He siunaavat ihmisiä syntiin ja nuo ihmiset ihmettelvät sitä, että mikään ei helpota. Olo on yhtä paha kuin oli ennen papin siunaamista.
Jumalan papit senkin sijaan johdattavat kaikkia Jeesuksen luokse, jossa todellin vapaus on saatavilla. He kertovat sen, että ei ole niin syntistä ihmistä, joka ei saisi mennä Jeesuksen luokse muuttumaan. Totisesti Jeesus muuttaa ihmisen jopa niin, että sen muutoksen jälkeen itse muuttunut kummastelee sitä muutosta koko loppu elämänsä ajan. Jeesus ei siunaa syntiin, vaan vapauttaa siitä ja silloin ihmisestä tulee todellisesti vapaa. - #¤%&/
Tiestä kirjoitti:
Ajattelepas itse sitä, miten paljon homojen ja muiden keskuudessa on heitä, jotka etsivät Herran tuntemista ja siunausta, mutta heidän ei anneta sitä löytää. Kirkkoon on päässyt livahtamaan pappeja, jotka siunaavat kaiken sellaisenkin mikä vastustaa Raamattua. He siunaavat ihmisiä syntiin ja nuo ihmiset ihmettelvät sitä, että mikään ei helpota. Olo on yhtä paha kuin oli ennen papin siunaamista.
Jumalan papit senkin sijaan johdattavat kaikkia Jeesuksen luokse, jossa todellin vapaus on saatavilla. He kertovat sen, että ei ole niin syntistä ihmistä, joka ei saisi mennä Jeesuksen luokse muuttumaan. Totisesti Jeesus muuttaa ihmisen jopa niin, että sen muutoksen jälkeen itse muuttunut kummastelee sitä muutosta koko loppu elämänsä ajan. Jeesus ei siunaa syntiin, vaan vapauttaa siitä ja silloin ihmisestä tulee todellisesti vapaa.Jumala ei ole kutsunut ketään, eikä kutsu.
Jumala = fiktio. #¤%&/ kirjoitti:
Jumala ei ole kutsunut ketään, eikä kutsu.
Jumala = fiktio.Tiestän kuvailema homo=fiktiota.
Hän tietää sen itsekkin ja siksi ei ryhdy homoille evankeliumia julistamaan.
Olen monet kerrat kehoittanut menemään homopalstoille sanomansa kanssa mutta ei, sen kuin hurskastelee täällä toisten kiusana.- #¤%&/
auroraboreallis kirjoitti:
Tiestän kuvailema homo=fiktiota.
Hän tietää sen itsekkin ja siksi ei ryhdy homoille evankeliumia julistamaan.
Olen monet kerrat kehoittanut menemään homopalstoille sanomansa kanssa mutta ei, sen kuin hurskastelee täällä toisten kiusana.Veikkaan että Tiestä on itse kaapissa. Sen takia en viitsinyt kommentoida sitä aihetta..
- Tiestä
#¤%&/ kirjoitti:
Veikkaan että Tiestä on itse kaapissa. Sen takia en viitsinyt kommentoida sitä aihetta..
Älä yhdy auroraboreallisin väitteisiin. Hän on vuosia seurannut minua etsimällä vikaa, josta saisi minua syyttää. Hän kerää tuollaista "aarretta" itselleen.
Oletko sinä itse kaapissa? Jos olet niin käänny elävän Jumalan puoleen. Hänellä on voima murtaa kaapin ovet ja päästää sinut vapauteen ja rauhaan. Tiestä kirjoitti:
Älä yhdy auroraboreallisin väitteisiin. Hän on vuosia seurannut minua etsimällä vikaa, josta saisi minua syyttää. Hän kerää tuollaista "aarretta" itselleen.
Oletko sinä itse kaapissa? Jos olet niin käänny elävän Jumalan puoleen. Hänellä on voima murtaa kaapin ovet ja päästää sinut vapauteen ja rauhaan.Mene sinne homopalstalle. Sinne sinä kuulut.
Annoit väärän todistuksen minusta. En mitään etsi vikoja joista sinua saisi syyttää.- Ei sinusta mitään
Tiestä kirjoitti:
Oletko sinä itse kaapissa? Jos olet niin käänny elävän Jumalan puoleen. Hänellä on voima murtaa kaapin ovet ja päästää sinut vapauteen ja rauhaan.Vikaa tarvitse todellakaan etsiä !
Paisuneisuutesi ja ylpeytesi ja omavanhurskautesi näkyy kaikille, niin uskoville kuin uskosta osattomille !
Harhaoppisi tunnistaa helposti, kunhan vain vertaa niitä Raamaatun sanoihin !
Joten katso vain peiliin "Tiestä", sillä sieltä se ongelma löytyy, eikä Totuuden sanojasta !
Et vain ITSE kestä Totuutta itsestäsi ja harhoistasi !
- Kutsuttu
>>>>>>>>>>Jumala ei ole kutsunut ketään, eikä kutsu.
Jumala = fiktio.- ¤%&/(
Uskoisitko että Allah kutsuu ihmisiä jos kopioin sinulle lauseita koraanista?
- kymy ysh
Jos homot kuuluu tasavertaisiin,niin mihin heterot?Ilmeisesti epänormaaleihin ajattelijoihin.
- emiilio
En tiedä ketä luterilainen kirkko seuraa, mutta kirkossa järjestämissä muissa tilaisuuksissa toimii Pyhä Henki myös pappien kautta ja en ole heidän kuullut ketään kehoittavan homouteen.
Kirkko instituutiona yrittää seurata kaikkia, vaikka senkin johtajien tulisi ensisijaisesti seurata Jeesusta ja Sanaa yksiselitteisesti. Ketään se ei silti saisi hyljätä, eikä kääntää kenellekään selkää, joka apua tarvii.
Ketä siis ovat ne kirkon sisällä olevat johtajat, jotka kehoittavat ihmisiä jäämään syntielämään kiinni? Ketä he seuraavat? Eivät ainakaan raamatun Sanaa. Jäljelle jää vain tyhjät kuoret turhaan, sillä kirkko voisi myös olla turvallinen seurakunta, jos se toimisi Jumalan antamien käskyjen varassa niitä noudattaen, jostain syystä kirkko haluaisi miellyttää kaikkia, mutta sekään ei raamatun mukaan onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1743032Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051229
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3831167Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073