Minulla on Zonealarm palomuuri. Jos testaan sen sygaten sivulla testi sanoo, että tuommoiset portit ovat auki. Onko se riski vai pitääkö niiden olla auki jostakin tietystä syystä? Mitä kuuluisi tehdä, että saisin nuo portit suljetuksi jos on tarvis? Palomuurin asetusten pitäisi olla kunnossa?!
ICMP 8
WEB PROXY 8080
WEB 80
DNS 53
minä kun en näistä mitään tiedä...
5
530
Vastaukset
Jos et tiedä ajavasi omalla koneellasi mitään www-palvelinta, www-proxyä, tai nimipalvelinta (DNS), niin nuo kaikki ovat turhia. Oletettavasti voit siis sulkea ne.
ICMP-paketit (omalle koneelle sisäänpäin tulevat), joiden type-kenttä on 8, ovat käytännössä kaikki ns. ping-ohjelman tuottamia. Ping-ohjelman pääasiallinen tarkoitus on yhteyden toimivuuden testaaminen kahden koneen välillä. Paranoidit henkilöt voivat estää nekin halutessaan, jos tietävät mitä ovat tekemässä.
Zonealarmin asetusten muuttamisesta en tiedä vähääkään.- i-o
Onkohan sulla ADSL-modeemi nattamassa ja reitittämässä...
- asdf
Anna niiden olla. Näiden kuuluukin päästä webbiin koneelle. Mitään ei tarvitse toistaiseksi muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163475Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3883240Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783059Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362879Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582378- 492069
- 941994
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141909Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181899- 571789