Tyttöjen pissaamisesta

........

Eli mistä johtuu et kaikki tytöt kusee aina istualtaan? Kenties helpompaa?

26

6233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

      No kun .....?hm....? ei oo letkuu.

    • Yly

      ...että olet tuommoinen ääliö? =)

      • Tuli vaan

        Mieleen kun yhdeltä tytöltä kysyttiin et mitä se tekis jos sais oikeesti ½vr munat lainaan jalkoväliin, niin se mietti hetken ja sanoi. "Menisin ja nussisin jotakin tyttöö oikein kovasti ja sit menisin ja kusisin hankeen"


    • nimetön

      Tytöt eivät virtsaa seisoaltaan, sillä jos niin yrittää niin ei virtsa lennä kaaressa kuin pojilla,vaan lorahtaa suoraan alaspäin, eli housuille.

      • ......

        Ookko testannu? Entä jos tulee hirvee pissahätä eikä oo pönttöä?


      • ........

        Ilmeisesti "Piipulla" niin vähän pituutta ettei oo kantomatkaa ja varmaan tulee niin paljo pienemmällä paineellakin. Ja ei se kyl rehellisesti sanoen oikeen sopisi jos tyttö kusis seisaaltaan...


    • KikkareAune.

      Niintuota, no katsos kultapieni, jos tytöillä
      olis MUNA nini sitten ne ei istuisi. tai jos pojilla olisi sejoku niin ne istuisi. YKSINKERTAISTA. Voithan sä tietysti kokeilla pissata seisaalteen.
      T. Aune, Lyyli ja Sylvi

      • Trica

        Onhan niitä sellaisia miehiä jotka kusee istualtaankin :) Että tyyli vapaa? ;)


      • Miäs
        Trica kirjoitti:

        Onhan niitä sellaisia miehiä jotka kusee istualtaankin :) Että tyyli vapaa? ;)

        Ei ne oo miehiä jotka kusee istualleen.Ne on jotai muuta.


      • ehtehtr
        Miäs kirjoitti:

        Ei ne oo miehiä jotka kusee istualleen.Ne on jotai muuta.

        minulla on tapana vähän kustakin samalla kun paskaan. mielestäni on tyhmää kesken paskaamisen yhtäkkiä nousta seisomaan ja kusta siinä sitten, ja heti perään taas äkkiä istumaan ja vääntämään torttua. tulee vähäsen likaista jälkeä? en minä tiedä.


      • asdfasdfasdfasdf
        Miäs kirjoitti:

        Ei ne oo miehiä jotka kusee istualleen.Ne on jotai muuta.

        saksalaiset miehet kuulema kusee istualleen


    • SunEnkelisi

      taas pitää kertoo mitä mulle o kerran sanottu. *naurua* : Ei oo tyhmiä kysymyksiä, on vaan vähemmän viisaita vastauksia.
      Tuli vaa yhtäkkii mielee.. Tost kyssärist nimittäi.. E siis todellakaa oo haukkumas teidän vastauksii. *hymy*

    • pissulissu

      Tuossa nyt ei ole ihmettelemistä... Vähän saman sortin kysymys olisi, että miksi ihminen kävelee kahdella jalalla, eikä neljällä kuten esim. koira?? Ergonomiasta se johtuu katsos... Sitä valitsee sen toimivimman toimintamallin omaan kehoonsa nähden. "Miksi potkaista ampiaispesää, jos sen voi kiertää..?" Enemmän vastauvaihtoehtoja antaa sen sijaan kysymys siitä, miksi toiset miehet kuseksivat aina istualtaan? Esim. omaa äijääni en ole ikinä nähnyt seisovan pöntön edessä... aina tuo istua röhjöttää kuten emännät ikään. Why is that?? Siinä teille filosofisen pohdinnan siemen...

    • ei oo todellista

      Kuka tollo voi ees tommosta miettiä!? :D no ihan kiva, mulla oli ainakin hauskaa.. :D xD

    • :DDDDD

      :DDDDD

    • haahaaha

      reps :D

    • stupid people hahaa

      miehet kusee istualtaan koska sillä vehkeellä voi olla vaikea tähdätä maybe O.o

      • lkxnlknf

        Mä kusen istualtaan (siis mies/poika) sen takia, että olen tehnyt niin pienestä pitäen. En muista miksi sen aloitin, mutta eipä sillä väliä. Istualtaan kuseminen on mukavampaa ja ilmeisesti terveellisempää koska rakko tyhjenee silloin kokonaan. Liittyy jotenkin eturauhasvaivoihin, joita käytännössä jokaisella miehellä tulee joskus eläkeiän lähestyessä. No tällä ei ole mitään vaikutusta mun henkilökohtaisiin kusitottumuksiin, mutta tulipahan mieleen.

        Nyt vuosien istualtaan kusemisen jälkeen ei tulisi mieleenkään kusta seisaaltaan pöntöllä (julkisissa vessoissa kyllä pisuaariin) koska sihti ei ole harjoituksen puutteesta ihan paras mahdollinen. Vähän hävettäisi mennä jonkun kaverin vessaan ja kusta lattialle. Siksi toisekseen esinahka rikkoo suihkua sen verran, että pisaroita lentelee minne sattuu. Tai jos esarin vetää ihan kireeksi taakse ettei se osu suihkuun niin ohjaaminen vaikeutuu. Nykyään olen lisäksi niin pitkä, että muna roikkuu niin ylhäällä että sekin vaikuttaa sihtiin.

        Sitten on vielä loppukuivailut. En tiedä onko muilla sama juttu, mutta itsellä joskus viimeisiä pisaroita puristellessa sieltä tuleekin vähän pidempi pisara paineella, joka seisaaltaan kustessa lentää minne sattuu. Usein suoraan vessanpöntön selkänojaan. Istuessa tällä ei ole mitään väliä. Paperia kai käyttävät seisaaltaan kusevatkin, mutta ne jotka eivät käytä päästävät viimeisen tipan kalsareihin. Ei siistiä sekään.

        Siis paljon on syitä istualtaan kusemiselle, mutta lähinnä kyse on tottumuksesta. If it ain't broke, don't fix it. En häpeä kusietikettiäni yhtään ja kerron siitä kyllä avoimesti jos syystä tai toisesta asia tulee puheeksi. Ei vaikuta mun miehekkyyteeni mitenkään.


    • housuu tuli

      Hehh.

      Mulla oli kauhee vessahätä kun luin tätä ketjua repesin niin pahasti, että pissaa lirahti hosuun aika paljonkin.. Melkein koko rakollinen. Hupsss!

    • tyttöå

      ja se on jotenki sulle ongelma ? mietippä iha ite.

    • AmmattiRunkkaaja

      "Mistä se johtuu että tytöt istuu ja pissaa" oletko koskaan kuullut että työillä on pimppi siks ne istuu. Etkö tykkää tytöistä vai miks tommosta kysyt kyllä sä varmasti tiedät miks tytöt istuu

    • Tytöillä ei ole Ding Ding Dong

    • Sabrina

      No täs in syyt meiltä tytöiltä. Yleisimmät. Tai kaikki siis.

      1. Jos me ei mennä kyykkyy, ja vedetä housui pois ulkona jossai, nii ne lorhataa housuille.
      2. Meil ei oo letkua.
      3. Me ei pystytä seisaaltaa, ku se ei luonnista nii.
      4. Se on helpompaa.
      5. Pönttö on keksitty meitä varten.
      6. Olet idiootti.

      • varhaisteini-ikäinen

        Ei me nyt ihan aina istuvillaan pissitä. Musta on kiva pissiä suihkuun hajareisin seisaallaan, ja jos mulla on mökillä pelkkä mekko eikä pöksyjä niin mä hiivin joskus pusikkoon seisomapissille. Pitää muistaa pissiä hajareisin ettei varpaat kastu : ) Joillain tytöillä suihku taitaa mennä enemmän eteenpäin.


      • Joo, joillakin enemmän eteen ja joillakin enemmän alas. Mulla ei varpaat kastu kun pissaan seisten suihkuun.


      • hipsuvarvas-99

        Heh, mulla oli pienenä mökillä usein mekko ilman pöksyjä ja oli aina kiva laskea kyykkypissa ruohikkoon tai hiekkakasaan tai missä nyt pissahätä millonkin yllätti kesken leikin. Ja sit hiekkakasassa vähän lapiotöitä ettei pissahiekka jäänyt päällimmäiseks.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe