Luin jostain netistä, että jonkun amerikkalaistutkimuksen mukaan lesboilla olisi lyhyempi etusormi suhteessa nimettömään kuin heteroilla. Oletteko kuullet tällaisesta? Kuulostaa vähän oudolta, mutta aloin tietysti tutkia omia sormiani ja yhtä pitkiltä vaikuttavat etusormi ja nimetön...etusormi saattaa olla millin pitempi. Tutkimuksen mukaan lesbot reagoivat lähes heteromiesten tavoin koviin pamauksiin kun taas homomiehet reagoivat näihin enemmän kuin heteronaiset. Siinä tutkittiin silmien värähtelyliikkeitä hyvin voimakkaiden, äkillisten äänten suhteen. Lisäksi homojen sormenjäljissä oli havaittu jokin seikka, jota ei heteromiehillä esiinny...uskoako moisia ja onko väliä edes.
Oletteko kuulleet?
16
2289
Vastaukset
- Buu
Mulla on kyllä nimetön etusormea pidempi. =D En kyllä välttämättä silti uskoisi tuollaiseen... koko tutkimus viittaa homoseksuaalisuuden määräytyvän jo kohdussa. Voisiko se olla niin? No miksei. Kyllä monet ovat sitä mieltä, että homoksi synnytään, ei kasveta. Minä taas... jaa'a. Sormista päätellen syntyperäinen. ;)
- Minä
Enpä tiedä, mutta kaikki sormeni ovat paljon tavanomaista pitempiä. Ja se etusormi on lyhyempi kuin keskari :0
- Minä
Siis etusormi on lyhyempi kuin nimetön. Öh. Täytyy tosiaan alkaa vilkuilemaan ihastustenkin sormia ;)
- hilu
Lyhyempi on. Pitää lähteä tutkimaan heteroiden sormia =)
Niin on mullakin nimetön etusormea pidempi.
Tämähän täytyy kertoa niille jotka vielä painivat oman seksuaalisen identiteettinsä kanssa ja miettivät ovatko lesboja vaiko heteroita. käsistähän se selviää, eikä tarvitse enää pähkäillä.. ;)- tradefox69
Jaahans. Jos katson käsiäni kämmenen päältä, niin etusormi ja nimetön näyttävät suht saman pituisilta, nimetön ehkä hieman pidempi.
Jos taas katson käsiäni kämmenen "sisäpuolelta" siis missä nämä elämänviivat sun mut risteilevät, niin etusormi näyttää paljon pidemmältä kuin nimetön...
En siis sovi tutkimuksen muottiin vaikka ns. syntymälesbo olenkin, mutta ehkä se selittyykin sillä että olen "Finnish desing - Suomalaista muotoilua" ;) - Gyrokopteri
Hmmm. Sormieni pituussuhteet näyttäisivät olevan pahastikin luokkaa: etusormi lyhyempi, kuin nimetön (Mutta minä olenkin miespuolinen henkilö, joten miten asiaa minun kohdallani sitten pitäisi tulkita?)
Jos alkuperäisessä hypoteesissa pysytään, niin silloin tulee yksi ongelma. Minä en nimittäin reagoi kovinkaan "heteronaismaisesti" (minkälaista sellainen reagointi sitten olisikaan...en tiedä) koviin pamahdusääniin, osittain ehkä siksi, että harrastan aktiivisesti ammuntaa (vaikken ole nauta!) ,mutten siltikään jaksaisi uskoa, että saman alan harrasteen omaavat homomiehetkään sen kummemmin paukahduksista säikkyisivät. En yksinkertaisesti vain jaksa uskoa, että henkilön suuntautuminen juuri mitenkään vaikuttaisi tämänkaltaiseen asiaan.
Ps. Muistaakseni tämä sormien pituussuhteiden arviointi on ollut aikoinaan osa Ihmissusien tunnistamiseen (siis ennenkuin tulee täysikuu riehaannuttaen ne perkeleet!) liittyvää kansantarustoa joissain osin Eurooppaa.
Eli ei muuta kuin kuuta ulvomaan....uuuuuuuuuu! - Gyrokopteri
VOI EI !
Apua! Jos tuo kaikki pitää paikkansa, voin olla joko Homo! tai Ihmissusi! tai peräti molempia!
Voi tätä hengen ahdinkoa. Nyt joudun suhtautumaan pelokkaasti paitsi täysikuuhun, myös yleisiin miestenvessoihin ja hopealuoteihin. (mihinkähän kaikkeen muuhun?)
No joo. Urbaanilegendaahan tämä. Ei sen kummempaa.
- susa334
.. asiaa sivuavan dokumentin puolisen vuotta sitten bbc:ltä. Siinä mitattiin nuorten yliopisto-opiskelijamiesten suorituksia juoksuradalla (100m oli muistaakseni matka). Tiivistettynä tulos oli tämä: miehet, joiden etusormi oli nimetöntä lyhyempi, juoksivat matkan lyhyemmässä ajassa (eli siis parempi tulos). Myöskin näiden miesten testosteronitaso oli hivenen korkeampi verrattuna niihin, joiden etusormi oli pidempi tai yhtä pitkä kuin nimetön. Että semmoista, jokainen vetäköön oman johtopäätöksen asiasta :) Tutkimus on siis tosi, ei mikään urbaani legenda. Netistä löytynee tietoa asiasta tai ko. dokumentista.
Itselläni nuo sormet näyttäisivät olevan aikalailla saman mittaiset. Oliskohan sitten niin, että naisillakin tuo etusormen lyhyys viittaisi korkeampaan testosteronimäärään.- Lumikki
mutta jenkkimtutkimuksen mukaan miehet joilla oli lyhyempi etusormi kuin keskisormi olivat todennäköisemmin homoja kuin heteromiehiä. Itselläni sormet ovat aikalailla samanmittaiset etusormen voittaessa piirun verran. Ei kai tällaisia tutkimuksia kannata ottaa kovin vakavasti. Maailmassa on monia mysteerejä ja ihmisen seksuaalisuus näyttää olevan yksi niistä...siis jos lähdetään aivotasolle tutkimaan asioita. Ihmisen (minä mukaan lukien) on aina saatava selittää kaikki.
- baby.
Lumikki kirjoitti:
mutta jenkkimtutkimuksen mukaan miehet joilla oli lyhyempi etusormi kuin keskisormi olivat todennäköisemmin homoja kuin heteromiehiä. Itselläni sormet ovat aikalailla samanmittaiset etusormen voittaessa piirun verran. Ei kai tällaisia tutkimuksia kannata ottaa kovin vakavasti. Maailmassa on monia mysteerejä ja ihmisen seksuaalisuus näyttää olevan yksi niistä...siis jos lähdetään aivotasolle tutkimaan asioita. Ihmisen (minä mukaan lukien) on aina saatava selittää kaikki.
heh he he he he he he he he he he he...
tämä on kyllä ihan mahtavaa.
noita sormihommia on kyllä tutkailtu vuosien saatossa ja useimpien kohdalla se tuntuu pitävän paikkansa, ei kylläkään kaikkien. itse olen femme bisse jonka etusormi on piirun pidempi kuin nimetön.
oh! Jos nimettömäni olisi pidempi saisinkohan varmemmin naista! 8-D!
- LaikaQ
Mitäs jos on ihan hirmuisen pitkät ja sopusuhtaiset sormet? Voisikos näistä ulottuvuuksista *vink* päätellä automaattisesti, että tämä nainen on selvä lesbo? Täällä olisi ainakin yksi tutkimuskohde, jolla näin on mutta se nimetön on kyllä täsmälleen yhtä pitkä kuin etusormi. Murulla etusormi on lyhyempi. Qlup. Aiheuttaakohan tämä meidän perheessä kriisin? :D!
- -Eliö-
ha ha! Tommosia naurettavuuksia. Olenko allerginen vehnälle, kun mulla on luonnostaan vaaleat hiukset? Jos joku amerikkalainen super shampoo oy-ab:n miljardööri hampuusi tutkija on sellaisen tuloksen lahdistölle tekaissut?
- Jennifer40
..katsos mulla ainakin on nimetön pidempi kuin etusormi. Ja sehän on jo jotain se..:D
- pikku rillin ympärillä
sormia löytyy yhteensä kymmenen, mut ei mun etusormet ole nimettömiä lyhyempiä.
Ihania noi amerikkalaiset tutkimukset!! :D
Ja aina ne on täyttä faktaa!!! *nauraa itsensä kipeäksi*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820