Kyllä ne luparahat ihan oikealle yhtiölle menevät. Jos Yleisradion ohjelmia ei olisi, niin tv olisi täysin hyödytön laite. Kuinka voitte väittää että mtv:n ja nelosen ohjelmat olisivat Yleisradion ohjelmia parempia?
Mtv ja nelonen sais lopettaa, ne lähettää pelkkää roskaa. Pelkkiä jenkkipaskasarjoja Kauniit ja rohkeat, sinkkuelämää, frendit.. Kuinka joku voi tollasta paskaa katsoa? Ja jos ei jenkkipaskaa niin sitten koimaista paskaa: Salatut elämät, bumtsibum, käenpesä, suuri seikkailu jne.. Nelonen suoltaa kanavaltaan samanlaista sontaa
Yle on ainoa yhtiö joka lähettää kunnon asiaa. Yleisradion asiaohjelmia todella tarvitaan, muuten hukkuis tuohon muiden kanavien lähettämään viihdesarjapaskaan!
YLE rules
17
999
Vastaukset
Miksi sitä pitäisi erikseen perustella, jos katsoisin enimmäkseen muita kanavia?
- Höynä
Väitteet tulee esittää perustelujen kanssa tai muuten niillä ei ole mitään arvoa. Ainahan toki voit väittää vaikka mitä ihan perustelematta, mutta ei sellaista kukaan ota vakavasti, jos et osaa perustella väitettäsi.
- .,.,...,.,
Olisi kurjaa jos olisi vain kaupallisia kanavia....amerikkalais tyyppisille ihmisille se ehkä kävisi, joilla ei ole järkeä keskittyä minhinkään asiapitoiseen.
Yleisradioyhtiöiden ansiosta eurooppalaisilla on monipuolisempi ja laajempi kuva maailmasta kuin juuri amerikkalaisilla. Yleisradioyhtiöt pitävät omalta osaltaan huolta yleissivistyksen ylläpidosta.- Pera
Mitäs teet sitten tällä sivustolla, joka saa rahaa myös mainostamalla? Mikset mene johonkin maksullislle mainosvapaalle keskustelupalstalle????????
- Mahmommedum
Mä ainakin kuulun swazihindulaiseen wannabeismiin, miks yle ei lähetä mun uskonnon mukasta ohjelmaa? Eikö yle olekaan uskonnonvapaassa maassa se yleissivistävä taho, kun lähettää jumalanpalveluksia vaan tiettyyn uskontoon kuuluville?
- kai se
Ehkä noin. Itse tosin pidin huolta mielenterveydestäni heittämällä TV:n pellolle kauan sitten.
- Jasper
Jotkut tykkää Ylestä, toiset kaupallisista, minä kuulun jälkimmäisiin ja heittäisin telkkarin heti pois jos pitäisi elää Ylen ohjelmien varassa. Mutta toiset haluaa katsoa asiaohelmia ja suotakoon se heille. Onhan hyvä että kanavia on tarpeeksi, jokainen valitkoon omansa. Ja jos ei Suomalaiset kanavat riitä, ei kun lautanen katolle.
- Tgh
Vai että YLE lähettää kunnon asiaa? Suuret suomalaiset on pahimman luokan propagandaa, jossa kupataan istuvaa presidenttiä suurimmaksi. Näköjään tavallisen kansan aivopesu on onnistunut pelottavan hyvin, ainoastaan P-koreassa päästään vastaaviin lukuihin.
- jos ei
sua kiinnosta suomalainen ohjelmisto niin voit painua muualle telkkua katsomaan. Mitäs vikaa siinä että kukin puffaa omiaan, tokihan Jari Tervokin suosi Arvo Ylppöä. Vai onks sulla jotain istuvaa presidenttiä vastaan? Ai joo, sä taidat olla ns. oikeistolainen kun puhut aivopesusta. Tollaiset oikeistolaiset itse aivopesee toisia huomaamattaan, tai sitten huomaten mutteivät sitä myönnä. Eli älä sinä äpärä sotke tähänkin politiikkaa!
- lupansa maksava
Olet aloittaja ihan oikeassa ja yhdyn täysin mielipiteeseesi. Onhan se tietty joskus kiva katsoa Maikkarilta tai Neloselta ohjelmaa mutta kyllä laadussa tarkasteltuna Ylellä on paras laatu.
Moni tavallinen tallustaja ei vaan osaa arvostaa Ylen hyvää ja laadukasta ohjelmatarjontaa, vaan tuijottavat silmät tapilla jotain idioottimaista saippuasarjaa, ns. tosi-tv:tä tai sitten kymmeniä tietokilpailuja mitä noilta kaupallisilta tulee.
Minusta on hienoa että on se ei-kaupallinen puoli joka lähettää esim. tiedettä (Prisma, Verkkoyhteys jne.), asiaohjelmia (Suomi puhuu, A-talk ym.) ja kulttuuria ja erilaisia sivistäviä opetusohjelmia, kuten nyt vaikka Opinportti-ohjelmat. Suosittelen niille ketkä haukkuu Yleä, katsomaan joskus noita mainittuja ohjelmia..- markymark
Niin, yleltä tulee ohjelmaa, jota noin 40 prosenttia suomalaisista katsoo vakituisesti.
Muistaakseni TV_lupamaksua mainostetaan kampanjoimalla että jos yksi ei maksa, muut maksavat enemmän...
Pitäisikö minun siis kyseisen kampanjankin pohjalta maksaa osa myös muiden sähkölaskuista, taksimatkoista jne...
VArmaan kyse ei olekaan siitä, että lähettääkö Yle hyvää ohjelmaa. Makuasioista ei voi kiistellä.
Mutta en minä rupea muiden katsomisia maksamaan. Ne maksakoot jotka katsovat.
Käytän ennemmin rahani tuotteisiin jotka mainostavat kaupallisilla kanavilla. Maksan TV-lupani sitä kautta. - Markanpummi
markymark kirjoitti:
Niin, yleltä tulee ohjelmaa, jota noin 40 prosenttia suomalaisista katsoo vakituisesti.
Muistaakseni TV_lupamaksua mainostetaan kampanjoimalla että jos yksi ei maksa, muut maksavat enemmän...
Pitäisikö minun siis kyseisen kampanjankin pohjalta maksaa osa myös muiden sähkölaskuista, taksimatkoista jne...
VArmaan kyse ei olekaan siitä, että lähettääkö Yle hyvää ohjelmaa. Makuasioista ei voi kiistellä.
Käytän ennemmin rahani tuotteisiin jotka mainostavat kaupallisilla kanavilla. Maksan TV-lupani sitä kautta.Ymmärsit oikein tuon sähkölaskujutun.
Jos joku ottaa sähköä sinun sähköyhtiösi verkosta maksamatta, niin silloin kaikki samassa verkossa olijat joutuvat ennemmin tai myöhemmin maksamaan tuon hävikin osuuden omassa sähkölaskussaan.
Jos joku pummaa sen sähkön suoraan sinun sähkötaulusi kautta, niin silloin sinä maksat koko sen varastetun osuuden.
Mikään ei siis todellakaan saa ilmaiseksi, vaan aina joku sen laskun maksaa. - markymark
Markanpummi kirjoitti:
Ymmärsit oikein tuon sähkölaskujutun.
Jos joku ottaa sähköä sinun sähköyhtiösi verkosta maksamatta, niin silloin kaikki samassa verkossa olijat joutuvat ennemmin tai myöhemmin maksamaan tuon hävikin osuuden omassa sähkölaskussaan.
Jos joku pummaa sen sähkön suoraan sinun sähkötaulusi kautta, niin silloin sinä maksat koko sen varastetun osuuden.
Mikään ei siis todellakaan saa ilmaiseksi, vaan aina joku sen laskun maksaa.Aivan.
Maksan osuuteni muille kanaville. Eli kanaville "joilta otan sähköni"...
TV-lupaa en tule maksamaan, kyse periaatteesta. - jouni
markymark kirjoitti:
Käytän ennemmin rahani tuotteisiin jotka mainostavat kaupallisilla kanavilla. Maksan TV-lupani sitä kautta.Yle kyllä lähettää hyvää asiaohjelmaa, toisin kuten mtv ja nelonen. Näiden viihdesontaa
katsovat lähinnä alle 10-, ja yli 80 v vuotiaat, ihmiset joiden aivotoiminta on jokseenkin vajavaista. Mtv:n ja nelosen ohjelmia katsoessa ei sinunkaan tarvitse paljoa vaivata kahta aivosoluasi.
Mtv:n ja nelosen ohjelmat sopivat siis mainiosti tuollaisille aivottomille olioille kuten sinä! - tepi
jouni kirjoitti:
Yle kyllä lähettää hyvää asiaohjelmaa, toisin kuten mtv ja nelonen. Näiden viihdesontaa
katsovat lähinnä alle 10-, ja yli 80 v vuotiaat, ihmiset joiden aivotoiminta on jokseenkin vajavaista. Mtv:n ja nelosen ohjelmia katsoessa ei sinunkaan tarvitse paljoa vaivata kahta aivosoluasi.
Mtv:n ja nelosen ohjelmat sopivat siis mainiosti tuollaisille aivottomille olioille kuten sinä!Et vaikuta sinäkään kovin sivistyneeltä kun noin nimittelet toisia.
- Henkka
yle on ihan P*S*A V...n tv maksut mä en rupee maksaa siitä että katon omaa töllöö jos sä oot niin tyhmä niin siitä vaan
- sepe
Minä en ole koskaan maksanut tv-lupamaksua, joten en ole laskuissa mukana--> kenenkään ei tarvi minun osuuttani maksaa. Maksakoot ne tv-luvan, jotka on niin tyhmiä ettei ole tajunut olla maksamatta. Ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681