Rekisteriotteen vaihtoviikko HÖH?

Focus -01

Tuli uusi rekisteriote postiluukusta seuraavanlaisen saatteen kera.

Arvoisa Ford- ajoneuvon omistaja / haltija

Oy Ford Ab:n maahantuomien Ford-henkilöautojen rekisteritiedoissa on havaittu virheellisiä tietoja, jotka johtuvat vääristä ensirekisteröintitiedoista. Tämän seurauksena on vuosittaisessa katsastuksessa ilmennyt eroja ajoneuvon tyyppikilven ja rekisteriotteen välillä. Olemme yhteistyössä Ajoneuvohallintokeskuksen kanssa korjanneet virheelliset tiedot.

Eipä olisi uskonut tänä päivänä olevan tälläistä pilkun nussintaa.
En kyllä suurempia eroja huomannut otteissa olevan.

11

1800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan helvetti

      Jo on kaverilla asiat hyvin,kun viittii narista pikku asioista.Olisit kirjoittanut saatteen sisällön kokonaan,jätit tärkeän osan tekstistä pois,jotta saisit asiastasi suuremman.

    • stw

      Uuteen rekisteriotteeseen oli lisätty auton yhdistetty EU-kulutus. Ennakoisikohan tuo siirtymistä CO2-pohjaiseen käyttömaksuun tuleveisuudessa?

      • foc-00

        asia juolahti mieleen. Mitään muuta eroa ei ainakaan äkkipäätä tuntunut löytyvän kuin tuo kulutus.


    • ollut ainoa

      No en ollut sitten ainoa, joka sai uuden rekisteriotteen kotia... Minulla ei ollut mitään eroa vanhaan, paitsi lisätiedoissa oli keskikulutus ilmoitettuna.

      • Virheitä

        No eihän kaikissa Foorteissa rek. tiedoissa virheitä ollutkaan. Ite oon kuullut että tyyppikilven ja rekisteriotteen painot eivät täsmää (kokonaispaino, akselipainot jne).


    • Rysky

      Entiset tiedot oli oikein nyt meni väärin.
      Painot ja muut tiedot samat, jarrut nyt NAP pitäisi olla NAPL. Kävin katsastusasemalla ja totesivat tiedon virhelliseksi. Rekisteröintitiedoissa lukee kuitenkin järjestelmässä että Focuksessa vakiona ABS, kun on edessä ja takana levyjarrut.
      Mutta kun on vaan edessa, takana on rummut ja kuitenkin on ABS.
      Soittelen huomenna Perälälle aiheesta.

      • Sama muutos eli tuo NAPL on muuttunut NAP. Osaako joku kertoa mitä nuo merkinnät tarkoittaa?

        Focuksessani myös rummut takana ja ABS.


      • Rysky
        Rakentelija kirjoitti:

        Sama muutos eli tuo NAPL on muuttunut NAP. Osaako joku kertoa mitä nuo merkinnät tarkoittaa?

        Focuksessani myös rummut takana ja ABS.

        N=neste
        AP=alipaine eli tehostettu
        L=lukkiutumaton eli ABS

        tai sitten ei


      • Voortisti

        Vanhemmuten voi ABSit reistailla ja pompata katsastuksessa. Jos rekisteritiedoissa ei ABSia ole, niin ei kait sitä vaadita katsastuksessakaan?


      • abs
        Voortisti kirjoitti:

        Vanhemmuten voi ABSit reistailla ja pompata katsastuksessa. Jos rekisteritiedoissa ei ABSia ole, niin ei kait sitä vaadita katsastuksessakaan?

        otetaan vakuutuksesta alennukset nääs.....


      • Voortisti
        abs kirjoitti:

        otetaan vakuutuksesta alennukset nääs.....

        Saako ABSeista alennusta vakuutukseen? Enpä ole älynnyt pyytää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe