homotutka?

mirkka

Tuli vaan mieleen että onko teillä ns. homotutka? Eli tunnistatte toisen lesbon sen olemuksesta / käytöksestä... yms.

18

4944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zor-ro

Mulla ei ainakaan ole mitään homotutkaa. En osaa päätellä ja jos luulee jostain jotain se onkin väärä oletus. Vaikeaa!

Eikös voisi tatuoida lesbojen otsaan vaikka pinkkiä L-kirjainta niin olisi helpompaa.... ;)

• Hmmmmmmmmm

Ja wörkkii semmostenkin kaa, jokka ei vielä ite tiiä, eli jos ihastuu johkun, niin yleensä sit tulee sitä vastakaikuakin.
      Ja silleen yleensä, meil on semmonen pilke silmässä,et ai säkin oot meitä.

• koira

...koiran tuntee =)

• bettis

Ei ole minkäänlaista tutkaa. En kai ole oleskellut riittävästi kaltaisteni seurassa, tarkkaillen "rodulle ominaisia piirteitä". Olen kuitenkin huomannut muiden tutkien tunnistavan minut. Nollaa parempi varmaankin...

• Klaudia

En tiedä toimiiko homotutkani, kun en ole sitä koskaan testannut.

• La-Cerise

on toiminut hyvin miesten suhteen.

Naiset onkin sitten vaikeampi tunnistaa (ehkä onneksi?) Tai sanotaan näin, että monet lesbot tunnistan, mutta he ovat sitten niitä, jotka haluavatkin olla tunnistettavissa. Muiden kanssa olen hukassa.

Ja meistä bisseistä kun ei ota mikään selvää.

• taitaa olla

tutka tai joku muu. En kyllä mistään erityisistä merkeistä sitä huomaa vaan oma herkkyys tietyille vivahteille toimii. Ja väärässä en ole ollut kertaakaan...

• Patu

En tunnista lesboa kadulla.

Jos tuijotan jotain hemaisevaa naishenkilöä pitkään, voi hän kääntää päänsä pois (hetero) tai katsoa takaisin (lesbo). Se siitä tutkasta!

• Pir

Joskus luulee toiveikkaasti tunnistavansa, voi olla huti yhtä hyvin. Ainakaan yhtä työkaveria en tunnistanut eikä hän minua. Tilastollisesti ottaen: lesboja täytyy olla enemmän, kuin minä tunnistan. Siis tutka epäkuntoinen.

• lafemelle

Mulla ainakin on :)
      Usein kun kävelen esimerkiksi kadulla, niin tunnistan kaikki vastaankävelevät lepakot ja homot :) Poikkeuksiakin tietenkin on.

Toisaalta joskus muut toivovat, että olisin jättänyt gaydarini kotiin ;)

• Epäilevä tuomastiina

Kuinka voit tietää kadulla kävellessäsi, että tunnistat kaikki vastaantulevat homot ja lesbot? No, jos kaikilta kysyt arviointisi jälkeen niin selvä, mutta siihen en toisaalta usko.

Tämä ei ollut negatiivinen sävyyn kirjoitettu, ainoastaan epäilevään.

• Swimmer

erehtynyt niin monta kertaa, että en enää usko mihinkään homotutkaan...

• pihjala

jotain tosi pientä, en tosin koskaan jutellut yms. näiden ihmisten kanssa.
      Ihmiset joita olen tavannut,sateenkaaren väreissä, heistä etukäteen ei mitään tietoo mihkään suuntaan minulla, että se tutkastani sitten =)

• Eli, kyllä sitä melko lailla tunnistaa jo pelkästään ohikulkevista ihmisistä. No, aina ei tietenkään voi eikä pidäkkään olettaa asiaa varmaksi, mutta harvemmin olen erehtynyt.

Yksi tuttunikin väitti kivenkovaan olevansa hetero, vaikken uskonut siihen itse hetkeäkään. sanoi ettei hänellä ole mitään leimaa otsassa mutta nykyään hän on myöntänyt itsellensä ja muille ettei miehet kiinnosta ollenkaan.

Helpompihan se on minun tunnistaa. kun katson jokaisen vastaantulevan vähänkin poikamaisemman tytön päästä varpaisiin. naisellisista naisista en osaa koskaan sanoa, mitä he ovat. Eivätkä ne iske muhun sinänsä, eli ei ole tarviskaan.

Mutta koskaan ei voi olla sata-varma.. Loppupeleissä varmuuden saa vasta, toisen kanssa jutellessa. Mutta kyllä sen huomaa :)

• Hapsu

Minust tunnistaa kuulemma ihan heti, vaikka naisen näköinen olenkin, mut mä en itse tunnista ketään koskaan missään ;(

Siitä todisteena kerran tapaus alan mestassa - kysyin siel olevalt muijalt, mikä hää on naisiaan! Vähän noloa....

• Klaudia

Minä en tiedä sitäkään, tunnistaako minusta mitään. Veikkaanpa että ei.

• Hapsu
        Klaudia kirjoitti:

Minä en tiedä sitäkään, tunnistaako minusta mitään. Veikkaanpa että ei.

.. ei susta ulospäin tunnista ;DDD

• tribsu

että mulla on tutka. jotenki sitä on silmä harjaantunu tuohon tarkkailuun. toimivuudesta en ole varma mutta ainakaan se ei ole vielä ollut väärässä. ja varma olen vasta kun olen kysynyt tai saanut tiedon jotain muuta kautta. tosin tapauksia ei ole monia...

siitä en tiedä miten hyvin mut tunnistetaan. omasta mielestä en ole ihan heteronoloinen. muut sanovat ettei sitä mun ulkonäöstä voi huomata... hetken aikaa on tarkkailtava käyttäytymistä, eleitä yms. näistä kyllä huomaa. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3185
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      981
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe