KERTOKAA JOKU ILOINEN JUTTU CANARIALTA , KIITOS !

Ilman tuulipukua

Olen vieraillut 2kertaa Inglesissä ja kerran Las Palmasissa , enkä
tuolla perusteella halua väitttää , että tietäisin jotain saaresta .
En ole "vakiasukas" , enkä talviasukas , enkä aio tullakkaan sellaiseksi.
Kertokaapa joku mukava paikka jossa kannattaisi ehdottomasti
käydä seuraavalla reissulla ja miten sinne pääsee.
(Siis Ryysyrannan lisäksi)

21

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karaokerinsessa jani

      Patis?!

    • Pelkkää kurjuutta

      Siis joku ilonen asia Canarialta ?
      Ei Canarialla tapahdu mitään iloisia asioita ainakaan suomalaisille.
      Ilonen asia voisi olla se , että Koskenkorvaa saa nykyään
      hyvin varustetuista kauppaliikkeistä.
      Sekin ilo kestää vain kunnes pohja pilkoittaa.

      • Perdone.

        Onko noin?
        Minä menisin jonain päivänä bussilla jonnekkin pikkukyään, söisin hyvin kylän kuppilassa, ja maistelisin alueen viiniä palan painikkeeksi.
        Tai sitten kävelisin vuorille päivän eväät mukana. Nauttisin jylhistä maisemista ja palisin illalla bussilla kämpille. Jos ei ole teltta mukana. Tai sitten vain kuljailisin rannoilla.
        Aurinkohan on paistanut melkien aina, kun olen siellä käynyt.
        On se kunnon matalapainekkin saatu kokea; säät on mitä on, turisti nauttii!


      • kiitos etukäteen
        Perdone. kirjoitti:

        Onko noin?
        Minä menisin jonain päivänä bussilla jonnekkin pikkukyään, söisin hyvin kylän kuppilassa, ja maistelisin alueen viiniä palan painikkeeksi.
        Tai sitten kävelisin vuorille päivän eväät mukana. Nauttisin jylhistä maisemista ja palisin illalla bussilla kämpille. Jos ei ole teltta mukana. Tai sitten vain kuljailisin rannoilla.
        Aurinkohan on paistanut melkien aina, kun olen siellä käynyt.
        On se kunnon matalapainekkin saatu kokea; säät on mitä on, turisti nauttii!

        Ei oo tosi !
        Nimimerkki Perdone on onnistunut kirjoittamaan iloisen asian Canarialta.
        Siis ei ollenkaan Koskenkorvaa , eikä Ryysyrantaa , eikä rapulaa .
        Kunpa vielä niitä bussien reittejä ja aikatauluja saisi jostain paperilla.
        Olisi kiva tietää missä olisi valmiita kävelyreittejä .
        Mikä on bussikyytin hinta ?Pitääkö olla lippu etukäteen , vai voiko
        maksaa kuskille ?


      • Bussimatkaaja
        kiitos etukäteen kirjoitti:

        Ei oo tosi !
        Nimimerkki Perdone on onnistunut kirjoittamaan iloisen asian Canarialta.
        Siis ei ollenkaan Koskenkorvaa , eikä Ryysyrantaa , eikä rapulaa .
        Kunpa vielä niitä bussien reittejä ja aikatauluja saisi jostain paperilla.
        Olisi kiva tietää missä olisi valmiita kävelyreittejä .
        Mikä on bussikyytin hinta ?Pitääkö olla lippu etukäteen , vai voiko
        maksaa kuskille ?

        Tuossa ketjussa on tarinaa busseista: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12969708

        Hinnan näkee tuolta http://www.globalsu.net/index_en.php antamalla start ja end location ja painamalla search-nuolta. Kertalippu maksetaan kuskille.

        Vuoristoon niitä busseja kulkee harvakseltaan, että se vaatii vähän suunnittelua.


      • kiitos etukäteen kirjoitti:

        Ei oo tosi !
        Nimimerkki Perdone on onnistunut kirjoittamaan iloisen asian Canarialta.
        Siis ei ollenkaan Koskenkorvaa , eikä Ryysyrantaa , eikä rapulaa .
        Kunpa vielä niitä bussien reittejä ja aikatauluja saisi jostain paperilla.
        Olisi kiva tietää missä olisi valmiita kävelyreittejä .
        Mikä on bussikyytin hinta ?Pitääkö olla lippu etukäteen , vai voiko
        maksaa kuskille ?

        Ei se ihan niinkään ole, ettei ollenkaan Koskenkorvaa! Se on vaan tajuttava tehdä muutakin kuin sen putelin tyhjennystä, että olisi jotain muutakinkotiin vietävää paidan sisällä, kuin huonontunut kunto!
        On sitä rajattomasti riemuittu siellä turistikylälläkin, mutta mieli kaipaa muutakin, kuin typertyvien juoppojen hyysäämistä!

        Kun sen oikein oivaltaa, voi joskus ottaa juhlat myös siellä missä muutkin suomalaiset hakee onneaan.

        Tärkeintä ja nautinnollisinta on kuitenkin ollut mulle mennä kanarialaiseen paikkaan arkielämän keskelle ja luontoon.


    • palelija

      Bussilla ei kannata Kanarialla liikkua. Tai en tiedä Gran Canariasta. Mutta Fuerteventuralla nussit oli täynnä ja ajoi kaikki pysäkin ohi. Odoteltiin sitten about 2 tuntia bussia myrskyssä ja viistosateessa, ja lopulta otettiin taksi.

    • Täsmennys kiitos

      Tarkoitatko Gran Canariaa vai Kanariaa?

      • pööööö

        Vi... Idiootti, mitäs luulisit jos inglesistä ja palmasista puhutaan!


      • Talviasukkaat

        Canaria = Gran Canaria. Muut saaret mainitaan erikseen nimeltä, esim. Lanzarote.
        Canarian saaret, tarkoittaa kaikkia saaria. Canaria tarkoittaa Gran Canarian saarta. Yleisemmin vielä esim. Playa del Inglesia ja Puerto Ricoa.

        Kaverit keskustelevat:

        - Menemme Canarialle lomalle.
        - Ai, Inglésiin, Puerto Ricoon, Las Palmasiin vai minne?
        - Inglésiin.

        Kaverit keskustelevat 2:

        Lähdemme lomalle Canarian saarille.
        - Ai, mille saarelle?
        - Canarialle.
        - Ai, Inglésiin, Puerto Ricoon, Las Palmasiin vai minne?
        - Inglesiin.


      • Toinen täsmennys
        pööööö kirjoitti:

        Vi... Idiootti, mitäs luulisit jos inglesistä ja palmasista puhutaan!

        Idiooteille: Gran Canaria on saari, Kanaria on yleisnimitys koko saariryhmälle.


      • Viikko riittää!
        Talviasukkaat kirjoitti:

        Canaria = Gran Canaria. Muut saaret mainitaan erikseen nimeltä, esim. Lanzarote.
        Canarian saaret, tarkoittaa kaikkia saaria. Canaria tarkoittaa Gran Canarian saarta. Yleisemmin vielä esim. Playa del Inglesia ja Puerto Ricoa.

        Kaverit keskustelevat:

        - Menemme Canarialle lomalle.
        - Ai, Inglésiin, Puerto Ricoon, Las Palmasiin vai minne?
        - Inglésiin.

        Kaverit keskustelevat 2:

        Lähdemme lomalle Canarian saarille.
        - Ai, mille saarelle?
        - Canarialle.
        - Ai, Inglésiin, Puerto Ricoon, Las Palmasiin vai minne?
        - Inglesiin.

        Nämä talviasukkaat ja "vakiasukkaat" voi ei !


    • kanaria

      Olipa iloinen juttu.

    • valTurheiLl

      No mulla henk koht. se kun täältä Suomen talven liukkailta maanteiltä pääsee esim. Gran Canarian ja tarkemmin Las Palmasin, tai Puerto Ricon tai jne. lämpöön hölkkäämään aamutuimaan. Huom ! 2 tunnin aika ero eli tulee herättyä aikaisin mutta noup hätä shortsit jalkaan, lenkkarit ja hihaton paita ja menoks.Hölkkää 40-60min, palaan hotelille jossa vaimo keittänyt kahvit tehnyt herkkuleivät yms. suihkuun ja muuta kuin aamupalalle. Pieni lepo ja emon kanssa rantsuun, mollikan ottoon. Näin mulla / meillä!!!! :)

    • tyypillistä

      Eikö olisi vielä parempi jos saisit sen emonkin sinne lenkille,jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Vai onko emo köytetty hellaan kiinni esiliinannauhoilla.

    • valTurheiLi

      Olisi se mutta kun vaimo ei harrasta hölkkää, vaan sitten illalla ja joskus toki aamullakin kävellään, siitä pitää.Eli ei oo liekassa :)

    • Hauskaa oli!

      Olimme Teneriffalla ja lähdimme PuroWoolin ilmaiselle puolipäiväretkelle. Villatuotteiden esittelyn jälkeen ajoimme ylös pieneen kyläravintolaan jossa oli ilmainen lounas. Salaattia, leipää, grilattuja kanankoipia, kyljyksiä, makkaroita ja ryppyperunoita. Juomaksi viiniä ja aterian lopuksi hunajarommia.

      Mukava suomenkielinen opas, hyvät ruuat ja juomat sekä kuljetus. Huippureissu!

      • Vain kossu puuttuu

        JES !
        Se oli iloinen juttu Teneriffalta , eikä haukuttu ketään , eikä mitään.
        Rommiakin oli !


      • xvdfggd tfgffgh

        Ette kai ostaneet mitään? Ne tarjoilut otetaan kyllä takaisin ylihintaisissa tuotteissa.


    • inglesiin

      olin kaksi viikkoa inglesissä, joka päivä oli hevetin hyvät ilmat ,aurinko paistoi ja illalla sitten tansseihin suomipaikkoihin. oli niin hyvä reissu että kuukauden päästä täytyy lähteä uudestaan.

    • tää ainakin

      Täynnä laittomia siirtolaisia ollut vene upposi Atlanttiin matkalla Kanarialle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      173
      976
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      67
      787
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe