Ilmoitus!

totuuden_torvi

Liikeellä on ollut vääriä huhuja, että minulla olisi jotain tekemistä http://www.linuxtieto.tk/ sivuston kanssa. Korjattakoon tässä nyt kuitenkin, etten ole mitenkään osallisena ko. sivuston toimintaan.

Saittihan on sinällään todella hieno ja huomaa, että sen takana on vankkaa asiantuntemusta. Kaikkien kannattaa siis suunnata tarkistamaan faktoja Linuxista osoitteeseen http://www.linuxtieto.tk/

6

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bits©

      Toistan, pysy siellä Jippiillä trollaamassa.

      • Bits©

        Vastaa ensin kysymyksiin, sitten voit palata Jippiitä piinaamaan.


      • totuuden_torvi

        En ole Pentti, eikä tapanani ole trollata.


      • jaahas..
        totuuden_torvi kirjoitti:

        En ole Pentti, eikä tapanani ole trollata.

        " En ole Pentti,"

        Kyllä olet eikä totuus muuksi muutu vaikka voissa paistettais.

        " eikä tapanani ole trollata."

        Etpä sinä juuri muutakaan täällä ja muualla teekään kuin trollaat. Joten siis valehtelet...TAAS!


      • totuuden_torvi
        jaahas.. kirjoitti:

        " En ole Pentti,"

        Kyllä olet eikä totuus muuksi muutu vaikka voissa paistettais.

        " eikä tapanani ole trollata."

        Etpä sinä juuri muutakaan täällä ja muualla teekään kuin trollaat. Joten siis valehtelet...TAAS!

        Tuon mustamaalaamisen? Sitä paitsi en todellakaan ole Pentti, miksi ihmeessä se ei nyt mene teidän hihhuleiden päähän?

        >Etpä sinä juuri muutakaan täällä ja muualla teekään kuin trollaat.<

        Ja sinun mielestä puolueeton tiedoitus ja valistus on trollaamista? Ja hihhuleiden herjaus, mustamaalaaminen, uhkailu, älytön Linux-hypetys ja propaganda on hienoa toimintaa? Jos näin on, ajatusmaailmasi on pahasti vinoutunut ja todellakin säälin sinua. Olet kiireellisen hoidon tarpeessa.


      • totuuden_torvi kirjoitti:

        Tuon mustamaalaamisen? Sitä paitsi en todellakaan ole Pentti, miksi ihmeessä se ei nyt mene teidän hihhuleiden päähän?

        >Etpä sinä juuri muutakaan täällä ja muualla teekään kuin trollaat.<

        Ja sinun mielestä puolueeton tiedoitus ja valistus on trollaamista? Ja hihhuleiden herjaus, mustamaalaaminen, uhkailu, älytön Linux-hypetys ja propaganda on hienoa toimintaa? Jos näin on, ajatusmaailmasi on pahasti vinoutunut ja todellakin säälin sinua. Olet kiireellisen hoidon tarpeessa.

        Hauskaa.

        Vastakommentteina tulee mm. "te hihhulit" (useasti) ja " Olet kiireellisen hoidon tarpeessa". Kuitenkin vain muita voi syyttää herjauksesta...



        Päivän viihdepläjäys taitaakin olla pian jo täynnä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe