Ja sanoo homouden olevan syntiä, on kyllä eroa suomen ja
Viron arkkipiispoilla. Sanoo myös, että liberaalius ei ole tuonut kirkkoon
yhtään jäsentä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1417927604826
Viron uusi arkkipiispa kannattaa perinteistä avioliitttoa
12
58
Vastaukset
- 9 pistettä virolle
Ja sanoo sen vielä suoraan.
Olen aina sanonut, että Viro on hieno maa. Mutta ei mikään maa aina onnistu.
- hyvä Viro
Voisiko Viron kirkkoon liittyä suomalainen?
- malliksi
Hieno mies. Siellä eivät piispat ratsasta "suolijonossa" ja revi tyhjästä hirmuliksaa kuten Suomessa.
- sukulaiskansaa
Viro on EU maa ja siellä on nättejä kesämökkejä
- Jotain järkeä touhuu
Kirkko ja valtio pitää erottaa toisistaan.
Lait säädetään ihmisoikeuksien vuoksi, ei uskonnon näkökohdista.
Uskovat uskokoot mihin tahtovat, lakien noudattamiseen se ei saa vaikuttaa.- alladin
Nuori piispa ja silti selkeät mielipiteen Raamatun sanasta! Hienoa kun ei ajelehdi kaikenmaailman uudistusten perässä!
- Suomi=häpeä
Onko peräreikä-arkkipiispamme kuulolla?
- adressit.com
Fiksu mies tuo Viron arkkipiispa ja arvot kohdillaan, mutta Kari Mäkinen vie kirkon kohti syntiä..
ALLEKIRJOITA ADRESSI,
KARI MÄKISEN ON EROTTAVA
http://www.adressit.com/kari_makisen_erottava- uutine siinä
Viekää sille uusi hesari jos sille ei tule.
- fkleut
Ei kaikkea tarvitse suvaita, vaikka Suomen arkkipiispa, presidentti sekä pääministeri kaikki kansanedustajat suvaitsisivat, itse ei tarvitse suvaita kaikkea.
- sehän se on
Viro on oikealta nimeltä Rosvolandia, niin se vaan on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162