tiukassa on...

voih

19

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu

      Löytyykö tuo

      c:\windows\system32\kbdpfp.dll



      Sillä Registar Lite ohjelmalla

      • voih

        Sieltä se vaan sitkeästi aina löytyy. Tein noiden ohjeiden mukaan kolmasti. http://www.bleepingcomputer.com/forums/topict4210.html

        Ihan hyvät ohjeet, mutta...

        Kokeilin vielä Registarilla poistaa sen AppInit_DLLs:n arvon tuosta HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\\AppInit_DLLs rekisteristä ja painan viel Apply ennen OK:ta. Sit heti exporttaan sen fiiluksi. Sit samantien importtaan sen ja siellä se taas on. Tuo on jo kumma juttu???


      • Juu
        voih kirjoitti:

        Sieltä se vaan sitkeästi aina löytyy. Tein noiden ohjeiden mukaan kolmasti. http://www.bleepingcomputer.com/forums/topict4210.html

        Ihan hyvät ohjeet, mutta...

        Kokeilin vielä Registarilla poistaa sen AppInit_DLLs:n arvon tuosta HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\\AppInit_DLLs rekisteristä ja painan viel Apply ennen OK:ta. Sit heti exporttaan sen fiiluksi. Sit samantien importtaan sen ja siellä se taas on. Tuo on jo kumma juttu???

        No kyllä se sitte niillä ohjeilla pitäs lähtee.
        Lue ne ohjeet muutaman kerran,että tiedät miten toimia.


      • voih
        Juu kirjoitti:

        No kyllä se sitte niillä ohjeilla pitäs lähtee.
        Lue ne ohjeet muutaman kerran,että tiedät miten toimia.

        Eilen tein sen läpi jo kolmeen kertaan. Yritän vielä illalla uudestaan..


    • voih

      Eilen taas yritin pariin kertaan. Ei onnaa...

      • Juu

        Koitas näin

        Kopioi tuo siihen Registar Liten Address kohtaan ja paina Enter

        HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows


        Sitte näät että siinä vasammalla puolella se Windows kansio on eri värinen ku ne muut kansiot.
        Vaiha nimee sille Windows kansiolle esim.
        Windows = NotWindows

        Sitte poistat sen kbdpfp.dll siittä oikealta puolelta.

        Sen jälkeen vaiha sen kansion nimi takas niinku se oli eli Windows.

        Sitte käynnistä kone uudestaan ja piilotiedostot näkyvillä etsi jos tuo löytyy

        c:\windows\system32\kbdpfp.dll


      • voih
        Juu kirjoitti:

        Koitas näin

        Kopioi tuo siihen Registar Liten Address kohtaan ja paina Enter

        HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows


        Sitte näät että siinä vasammalla puolella se Windows kansio on eri värinen ku ne muut kansiot.
        Vaiha nimee sille Windows kansiolle esim.
        Windows = NotWindows

        Sitte poistat sen kbdpfp.dll siittä oikealta puolelta.

        Sen jälkeen vaiha sen kansion nimi takas niinku se oli eli Windows.

        Sitte käynnistä kone uudestaan ja piilotiedostot näkyvillä etsi jos tuo löytyy

        c:\windows\system32\kbdpfp.dll

        Eikös ne ohjeet ollu about tuollaiset? Paitsi uudelleennimeäminen oli Windows1 eikä NotWindows... Ja lisäks siellä oli export ja import.

        Täytyy ny viel totaki koklata kotona, mut tuskin onnistuu...

        Entä jos ennen buuttausta käynnistänkin Register Liten uudestaa ja siellä on yhä se dll samassa paikassa? Missä vaiheessa se oikein aina palautuu sinne?


      • Juu
        voih kirjoitti:

        Eikös ne ohjeet ollu about tuollaiset? Paitsi uudelleennimeäminen oli Windows1 eikä NotWindows... Ja lisäks siellä oli export ja import.

        Täytyy ny viel totaki koklata kotona, mut tuskin onnistuu...

        Entä jos ennen buuttausta käynnistänkin Register Liten uudestaa ja siellä on yhä se dll samassa paikassa? Missä vaiheessa se oikein aina palautuu sinne?

        > Missä vaiheessa se oikein aina palautuu sinne? >

        No niin kauan ku se on aktiivinen,niin se on sielä koko ajan ja piilossa.
        Sen Hiving 154.zip:in tarkotus on että sen pitäs otta pois sen aktiivisuuden siittä fiilusta,elikkäs periaatteessa sammutta se,jolloi se tulisi näkyviin ja sen vois poistaa.


      • Juu
        Juu kirjoitti:

        > Missä vaiheessa se oikein aina palautuu sinne? >

        No niin kauan ku se on aktiivinen,niin se on sielä koko ajan ja piilossa.
        Sen Hiving 154.zip:in tarkotus on että sen pitäs otta pois sen aktiivisuuden siittä fiilusta,elikkäs periaatteessa sammutta se,jolloi se tulisi näkyviin ja sen vois poistaa.

        Onko sulla XP:n asennuslevyä?


      • voih
        Juu kirjoitti:

        Onko sulla XP:n asennuslevyä?

        Joskus kattelin, mut ei sellaista ole. Vaik kone onki ihan ite liikkeestä ostettu...

        Tuos englanninkielises ohjees ei puhuttu hiving154:stä lainkaan...


      • Juu
        voih kirjoitti:

        Joskus kattelin, mut ei sellaista ole. Vaik kone onki ihan ite liikkeestä ostettu...

        Tuos englanninkielises ohjees ei puhuttu hiving154:stä lainkaan...

        No jos käyttää tota Registar Litee,niin ei tarvi sitä hiving154:sta.
        Se että vaihtaa sen kansion nimee ja sitte poistaa sen fiilun sieltä ja site käynnistää uudestaan,niin sen fiilun pitäs olla näkyvillä.


      • voih
        Juu kirjoitti:

        No jos käyttää tota Registar Litee,niin ei tarvi sitä hiving154:sta.
        Se että vaihtaa sen kansion nimee ja sitte poistaa sen fiilun sieltä ja site käynnistää uudestaan,niin sen fiilun pitäs olla näkyvillä.

        Mutta kysymys onkin, että miten sen saa pois?


      • voih
        Juu kirjoitti:

        No jos käyttää tota Registar Litee,niin ei tarvi sitä hiving154:sta.
        Se että vaihtaa sen kansion nimee ja sitte poistaa sen fiilun sieltä ja site käynnistää uudestaan,niin sen fiilun pitäs olla näkyvillä.

        Laitoin tuonnekin kyselyn, kun sinne yhden linkin annoit...
        http://www.bleepingcomputer.com/forums/forum22.html


      • Juu

      • voih
        Juu kirjoitti:

        No joo,jos nuo pojat ei sitä saa pois niin jo on kumma.
        Pysy nyt siinä samassa ketjussa äläkä aukase enää uutta.

        Onnistui vihdoinkin!
        Eikä ollu lopulta ees vaikeeta, kunhan oikee menetelmä löytyi...

        Haluatko ohjeet?


      • Juu
        voih kirjoitti:

        Onnistui vihdoinkin!
        Eikä ollu lopulta ees vaikeeta, kunhan oikee menetelmä löytyi...

        Haluatko ohjeet?

        Joo se on heleppoo ku sen osaa,seurasin tapausta ja ohjeet on tallessa,jos joskus tarvii.


      • voih kirjoitti:

        Onnistui vihdoinkin!
        Eikä ollu lopulta ees vaikeeta, kunhan oikee menetelmä löytyi...

        Haluatko ohjeet?

        minäpä en seurannu, kerro ny ihmeessä!!!


      • Juu
        HJT kirjoitti:

        minäpä en seurannu, kerro ny ihmeessä!!!

        Tsiigaa tonne

        http://www.bleepingcomputer.com/forums/topict5098.html



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe