Ihastuksesi nimikirjaimet

Anonymousss9

Eli laittakaa teidän ihastuksenne nimikirjaimet :) Mä voin alottaa, J.L

198

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InLöwe

      M.K

      • InLöweee3

        VIHAAN SITÄ M.K!!!!! OIKEESTI IHA TÄYS K-PÄÄ!!!!!! VATUTTAA OIKEESTI IHA KAUHEEEEESTIII!!!


      • Inlöweee3

        Voi ny HAATANA! XD D: :/ ;_;


      • Lolllipopppiii

        Ehk tunnen sen M.K. Mikä sen koko nimi on?


      • InLöweee3

        Maria


      • InLöweee3

        Ei kun siis Matti!!! Dx


      • InLöweee3
        InLöweee3 kirjoitti:

        Ei kun siis Matti!!! Dx

        HEHE D:


      • LOLOLOLOLOLO
        Lolllipopppiii kirjoitti:

        Ehk tunnen sen M.K. Mikä sen koko nimi on?

        SIIS TUOTA SEN SUKUNIMI ON KARJALAINEN MUTTA EN TIEDÄ ETUNIMEÄ TAI TIIÄN OON SAMAL LUOKAL 5B!


    • Le Fabulous

      K.K

      • höyryjyrä

        E.K


    • kkk nigga

      K.K.K

    • Eppuliini♡

      E.K

    • Toilettien Kuningas

      W.C.

    • dadadaaada

      BJA

    • <333

      J.K

      • pohjanmaan ritari

        Tässä yksi J.K pohjanmaalta


      • <333
        pohjanmaan ritari kirjoitti:

        Tässä yksi J.K pohjanmaalta

        Ootko Jaani


      • jk taas
        <333 kirjoitti:

        Ootko Jaani

        Ehkä. Mistä päi ja ikä


      • Mommi

        Tunnen ehk ton. Ei kai toi oo mun kaveriiii...


    • koiruliini1

      R.M

    • moro vaan

      MA

      • Qwertyuiopåj

        Mistä päin sinä olet?


      • morovaan1010
        Qwertyuiopåj kirjoitti:

        Mistä päin sinä olet?

        Jos tää oli mun kirjoittama viesti(en oo varma mut kirjotin johonkin Suomi24 ketjuun M.A ja ne on mun ihastuksen nimikirjaimet) niin Kanta-Hämeestä :))


      • ChkfcvEeeeeeoiiykkgyk

        Oon myös M.A


      • morovaan1010
        ChkfcvEeeeeeoiiykkgyk kirjoitti:

        Oon myös M.A

        Mistä päin?


    • Tankojamppa69

      Ahlam Sahlam

    • In love

      C.J

      • C.J....myös

        Mistä päi :)


    • Tässä ois tää

      J.L

      • J.L-Täällä

        Mistäs päi oot? Ja onks toi poika vai tyttö?


    • Neaaaaaa <3

      N.T

    • mju

      MS

    • ........

      A.M

      • -99

        Onko tuo A.M tyttö vai poika?
        Ite oon A.M :3


      • Todellaki324231258456774

        Tyttö


      • 8888555555

        Mistä päin suomea?


      • 188274773
        8888555555 kirjoitti:

        Mistä päin suomea?

        Kanta-Häme


    • minä

      M.K ♥

      • Trollhättan

        Saksalainen S.S


      • InLöwe

        Laitoitko munkin omaan palstaan? :D Vai olitko Se? Ja samat nimikirjaimet!


      • Moooi

        Mistä päin? Ja tyttö vai poika?


    • Alex DeLarge

      Kait se on tää J.K.

    • 1+5

      E.K

    • 15+4

      P.K

      • tmagpwd.

        E.J


    • mävaaaaaaa

      J.H

    • minäääh

      S.S

    • Variska

      J.L

      • J.L

        Mitähän on tän J.L:än tarkoitus?
        Koska J.L on minun nimikirjaimet :D


      • tyttöjyväskylästää

        Mun ihastuksen nimikirjaimet on J.L<3


      • Kunmikääneiriitä

        J.L on se juttu!


    • anonyymix

      T.H

    • Ihastunuihanaanpoikaan

      L.V

    • ääähhh

      H.J

    • Minää

      A.P.

      • kaaroman

        O.o JH?


    • wataa

      A.H

      • wataahel

        U.H


    • TiiätKyl

      S.M

    • Möyhh

      E.P :3

    • eeeddd

      s.i

      • ahaaa

        Etten vaa ois minä toi s.i. Missä päin se asuu?


    • Haureus vie Helvettiin. joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.

    • hehehetzda

      k.s

    • niimpäniin

      ♡♥A.S ♥♡

      • jjjjjjjjj-j

        Oi tästä minäkin pidän:3


      • kinuskikakku

        A.S meidän luokalla!


    • jokuihminenvain

      A.L

    • moiihanuus

      V.V. Ei tunneta kunnolla, mut haluaisin tutustuu suhun paremmin <3

      • kzllabzkkd

        Tunnen iteki yhen aika kuuman V.V:n


      • salamander_girl

        Mäki tiiän yhen v.v:n. Onks se poika?


      • moivaanmoii

        Poika vai tyttö?


      • Moiooik

        Onko Keski-Suomesta?


    • poikapoijunen

      O.S

      • osos

        missä päin asustelleee


      • täälläos

        Täällä os tyttönen


      • kinuskikakku

        O.S meidän luokalla.


    • Nuori72

      H.P

    • P.H_

      M.J.

    • koipeliini

      k.m.

      • kinuskikakku

        On meiän luokalla


    • liketys235457

      S.L

      • pööööö

        Mistä päin sä oot muute?


      • maybeyouareshe

        ;););););).


        v-suomi XD


      • pööööö
        maybeyouareshe kirjoitti:

        ;););););).


        v-suomi XD

        Espoo?


      • etollutkaase

        noup


      • ÄSSÄÄLLÄ

        Minä♥♥♥ ihanaa joku ihastunu muhun :33


    • oulusta

      Ite en oo mitenkää pihassa mut muhun on J.K :)
      Ja onha hän tosi kiva ja nätti ;)))

      • jkkkkknnnnn

        jk oulusta terve :P


    • nainenmiehelle

      H.S

      • hesalaine_

        Hesaria minäki tykkään lukea


    • rakastunut

      J.N

    • kuopiosta

      N.R

      • kinuskikakku

        On meiän luokalla


      • InLöweee3

        Meilläkin


      • kinuskikakku_
        InLöweee3 kirjoitti:

        Meilläkin

        :()


    • tyttövaa

      R.R

    • rakastunu

      K.A.

      • Mouhaionli

        On mun kaverin isi


    • smostaseon

      S.V

      • spaceship

        Mistä päin? Entä minkä ikäinen hän on ja sä?


    • ihuna6696759572

      H.O.M.O

    • M.V.

    • upt

      E.W.

    • Girl01xd

      L.H

    • hhhuik

      PORI? JOONA?

    • Juurisinä

      J.N

    • Ite00muttaeihaittaa

      S.K Espoo 99 tyttö

      • Pohojammaaa

        N.R


    • P16

      J.K

    • Saanamat

      Mulla on melkein samat kuin aloittajalla. J.Lo

      • kinuskikakku_

        Tarkoitatkos kenties...


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Tarkoitatkos kenties...

        Jennifer.Lopezia??


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Tarkoitatkos kenties...

        Jennifer.Lopezia??


      • No_problem
        No_problem kirjoitti:

        Jennifer.Lopezia??

        Hahhaa kuka on nopein hahhaa


      • No_problem
        No_problem kirjoitti:

        Hahhaa kuka on nopein hahhaa

        Jääty!!! :D


    • ihqqqq

      R.N <333 Istuu muuten mun vieressä koulussa!

    • Juurihän

      .L.M.

    • nastapyörä

      M.H

      kaukanen haave tämä :D

      • Hänkö

        Mies vai nainen? Mistä kotoisin?

        En voisi olla hän, mutta olisipa ihanaa, saada olla jonkun rakastama ja saada rakastaa jotakuta täysin palkein.


    • tyttö11v

      T.T.tino.tuominen
      Se on mua 3 vuotta vanhempi

    • M.P. helsingistä. Ite oon A.K.

    • ffhkkugxbk

      yks E.K lisää

    • ahmanaa

      S.T

      • liykukuy

        mistäpäin?


      • lomutyololok

        mun nimikirjaimet?! mistäpäin?


    • smoker69

      L&M

    • heheheheee

      J.H

    • mooimomo

      M.A.

    • rakastunut

      A.J

      • kinuskikakku_

        Meiän luokal on yks A.J O_O


    • JIIIIIITEEEEE

      J.T ♥

      • eräsjiiteeee

        mun nimikirjaimet on j.t :)


      • Tuksuli

        Munki nimikirjaimet on J.T :O


    • E.S

      • anteeksipakkooli

        Vastaus rakkausongelmiisi löytyy lähimmästä Kesko-konsernin (vähän isommasta) päivittäistavaramyymälästä


    • Kelflvldkdjf

      I.V Vantaalla

    • 13vpoika

      E.I Lapista

    • karvanakki

      K.P

    • 11vpoju

      E.H kuhmo

    • Polynomi

      ET, Uusimaa

    • iminlove

      I.H

      • kinuskikakku_

        Meiän luokalla on yks I.H :)


    • pammpa99

      B S <3

    • hymm

      A.e.v

    • Lovelovelovelove

      A.M <3

      • Terevevaaan

        Mistä päin tämä kyseinen henkilö on?


    • leidi14

      H.I

    • paradiisibii

      T.L
      H.S
      J.K
      J.M
      A.H
      E.K

      AIKA MONTA MUT MUT :D

    • häntärakastan

      H.T

    • K.Tner4ever

      K.T

    • ElämänJoki

      S.P <3

    • dfsdfffffffd

      A-M.R. <333 ihana tyttö

      • Anskunkaveri

        Mie tunnen yhe tollase sen on mun kaveri :D


    • ihanliianhot

      Aika harvinaiset nimikirjaimet mut... W.W. ❤ Mun ikuinen rakkaus :'3

      • pimgviini

        Wiktor?


    • Mmmmmmmmmmmmmm

      S.A

    • joujoujoujoujjj

      T. L.

    • ihastunupoika

      E.M

    • hhhhhhlkllllmmnnkdkdk

      L K

    • kkakj

      M.L

      • on_se_ihana

        ei vitsi meillä samit :3


    • Radiomies

      J.L <3

    • Sunrakastajatar

      M.K yhä<33

      • Moikkullio

        Tyttö vai poika?


    • enkeksinimee

      J.K<3

    • UljasValkone

      E.A <3
      Ihana tyttö :*

    • yksclsoksb

      V.I :) ihana poika! <3

    • lyygfy

      N.U

    • J.V♥

    • Oreotonhyvii

      V.V <3

    • 13v-idiootti

      S.T maaaaaaaiilman kaunein, ihanin ja mukavin tyttö! Hän on Lohja/Pusula alueelta :)))) mut mä en voi tehä enää mitää ku loma alkaa koht ja lähen lomailee muual :/ mun ois pitäny olla rohkeempi ja kysyy luokan alus...

    • voikamala

      R.L

    • s_s_s

      N.A

    • erde

      A&L

    • Pohjanjoo

      I-M.K

    • 194726ldk

      A.L

    • Ihastunut1

      J.T

    • eikun

      k.v.g

    • follinluwe

      JVP

    • tytstgog

      K.K.

    • ggjjr

      ♥ A.N. ♥

    • Rruhrrstygggrfh

      S.N ihana tyttö <3

    • lesboominä

      A.K tälläne lesbo ku olen:*
      Oon ollu ihastunu nyt tähän heterotyttöön jo yli puoli vuotta..

    • ImRR

      L.V

    • ihastunutaina

      G.P

    • K.M etelä-koreasta

    • Jokurandomtyyppilol

      R.P

    • Tuksuuu

      J.K <3 Aivan ihana poika hän on ♡♡♡

    • ihsma

      A.K. :*

    • L.L99

      J. K <3

    • 14wee

      J.H

    • just_me01

      J.P

    • Näinononon

      J.G.

    • Vuohikoir

      Mä oon ihastunut M.I

    • virratti

      M.U

    • seyksvaa

      Henkine kuolema ku en löytäny omia nimikirjaimia (P.S):'D Mutta O.L

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe