Miten saan viruksen (is a destructive program)pois? Ei voi puhdistaa, uudelleennimetä eikä poistaa (F-Secure). Ei lähde evästeiden, ei edes tiedostojen offline-sisältöjen poistolla.
Joskus sain täältä ohjeen jonkin cache -tiedoston tyhjentämisestä. Nyt en enää muista reittiä, miten sen tyhjentäisi.
Onko ketään joka viitsisi auttaa? KIITOS!
"Tiedosto on arkistossa"???
12
1574
Vastaukset
- Happo
Laita system restore (järjestelmän palautus) pois päältä ja aja uudestaan f-sec ja sitten taas restore päälle.
- Uuno
Miksei kukaan kerro,että kun otat uudelleenkäynnistyksen pois ja skannaat tutkalla, niin sulta menee koko restore tiedosto harakoille. Eli myös palautuspisteet!
Uuno kirjoitti:
Miksei kukaan kerro,että kun otat uudelleenkäynnistyksen pois ja skannaat tutkalla, niin sulta menee koko restore tiedosto harakoille. Eli myös palautuspisteet!
Mutta mitä teet palautuspisteillä jotka ovat viruksen/viruksien saastuttamia?
- Happo
Uuno kirjoitti:
Miksei kukaan kerro,että kun otat uudelleenkäynnistyksen pois ja skannaat tutkalla, niin sulta menee koko restore tiedosto harakoille. Eli myös palautuspisteet!
Sehän on tarkoituskin. Virus on juuri siellä. Lue tämä: http://support.f-secure.fi/fin/home/virusproblem/howtoclean/cleansystemrestore.shtml
- palatuspisteet
Uuno kirjoitti:
Miksei kukaan kerro,että kun otat uudelleenkäynnistyksen pois ja skannaat tutkalla, niin sulta menee koko restore tiedosto harakoille. Eli myös palautuspisteet!
vie maksimissaan tilaa 12%(tämä on oletuksena)
itse käytän 3% levytilasta näille pisteille. - Uuno
HJT kirjoitti:
Mutta mitä teet palautuspisteillä jotka ovat viruksen/viruksien saastuttamia?
Katsos kun on tumpelo, niin on tumpelo. F-secure ilmoitti ison kasan troijalaisia, ja sorkkiessani sotkin CD ja DVD asemat. Ei näy edes hakupuussa. No tuhosinpa ohjeiden mukaan kaksi W32 pöpöä, ja nyt ei auta muu kuin etsiä asemat näkyviin. XP-tä ei viitsi kovin montaa kertaa asentaa uudelleen, tulee rekisteröintiongelmia. Jotkut ovat joutuneet ilmoittautumaan puhelimitse saadakseen käyttiksen toimimaan. Olisko jotain viisi uudelleeasennus kertaa sallittu.
Joku tiesi kertoa, että vanhat ajurit ehkä löytyisivät. CD-ltä ei, koska asemat ei toimi, ja palautuspistettäkään ei ole. Maailmassa monta on ihmeellistä tarinaa.
Vai olenko ihan metsässä? - Uuno
Happo kirjoitti:
Sehän on tarkoituskin. Virus on juuri siellä. Lue tämä: http://support.f-secure.fi/fin/home/virusproblem/howtoclean/cleansystemrestore.shtml
No siellähän ne oli, vaan ei ole enää. Noilta sivuilta hain ohjeen. Katso edellitä!
Uuno kirjoitti:
Katsos kun on tumpelo, niin on tumpelo. F-secure ilmoitti ison kasan troijalaisia, ja sorkkiessani sotkin CD ja DVD asemat. Ei näy edes hakupuussa. No tuhosinpa ohjeiden mukaan kaksi W32 pöpöä, ja nyt ei auta muu kuin etsiä asemat näkyviin. XP-tä ei viitsi kovin montaa kertaa asentaa uudelleen, tulee rekisteröintiongelmia. Jotkut ovat joutuneet ilmoittautumaan puhelimitse saadakseen käyttiksen toimimaan. Olisko jotain viisi uudelleeasennus kertaa sallittu.
Joku tiesi kertoa, että vanhat ajurit ehkä löytyisivät. CD-ltä ei, koska asemat ei toimi, ja palautuspistettäkään ei ole. Maailmassa monta on ihmeellistä tarinaa.
Vai olenko ihan metsässä?Eikös ne ajurit löydy laitteen valmistajan sivulta netistä, en tiedä mutta näin olettaisin. Tai ota ne CD:ltä korpulle tai USB tikulle jollain toisella koneella ja laita sitäkautta omalles.
- v.m.h
Mene javaan,cache ja clear
- amatööri
jos voisin saada pikkuisen tarkemman ohjeen.
Kiitos! - Nimetön
amatööri kirjoitti:
jos voisin saada pikkuisen tarkemman ohjeen.
Kiitos!*käynnistä
*ohjauspaneeli
*java plug-in
Ja sitten toi ohje joka oli tossa edellisessä viestissä.
- Deg
Paljon auttais, jos kertoisit minkä niminen virus on kyseessä? Jos ei F-secure pysty poistamaan kyseistä virusta, niin netistä löytyy paljon erikoistyökaluja viruksen poistamiseen. Siis mikä virus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483