"Tiedosto on arkistossa"???

amatööri

Miten saan viruksen (is a destructive program)pois? Ei voi puhdistaa, uudelleennimetä eikä poistaa (F-Secure). Ei lähde evästeiden, ei edes tiedostojen offline-sisältöjen poistolla.
Joskus sain täältä ohjeen jonkin cache -tiedoston tyhjentämisestä. Nyt en enää muista reittiä, miten sen tyhjentäisi.

Onko ketään joka viitsisi auttaa? KIITOS!

12

1574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Happo

      Laita system restore (järjestelmän palautus) pois päältä ja aja uudestaan f-sec ja sitten taas restore päälle.

      • Uuno

        Miksei kukaan kerro,että kun otat uudelleenkäynnistyksen pois ja skannaat tutkalla, niin sulta menee koko restore tiedosto harakoille. Eli myös palautuspisteet!


      • Uuno kirjoitti:

        Miksei kukaan kerro,että kun otat uudelleenkäynnistyksen pois ja skannaat tutkalla, niin sulta menee koko restore tiedosto harakoille. Eli myös palautuspisteet!

        Mutta mitä teet palautuspisteillä jotka ovat viruksen/viruksien saastuttamia?


      • Happo

      • palatuspisteet
        Uuno kirjoitti:

        Miksei kukaan kerro,että kun otat uudelleenkäynnistyksen pois ja skannaat tutkalla, niin sulta menee koko restore tiedosto harakoille. Eli myös palautuspisteet!

        vie maksimissaan tilaa 12%(tämä on oletuksena)
        itse käytän 3% levytilasta näille pisteille.


      • Uuno
        HJT kirjoitti:

        Mutta mitä teet palautuspisteillä jotka ovat viruksen/viruksien saastuttamia?

        Katsos kun on tumpelo, niin on tumpelo. F-secure ilmoitti ison kasan troijalaisia, ja sorkkiessani sotkin CD ja DVD asemat. Ei näy edes hakupuussa. No tuhosinpa ohjeiden mukaan kaksi W32 pöpöä, ja nyt ei auta muu kuin etsiä asemat näkyviin. XP-tä ei viitsi kovin montaa kertaa asentaa uudelleen, tulee rekisteröintiongelmia. Jotkut ovat joutuneet ilmoittautumaan puhelimitse saadakseen käyttiksen toimimaan. Olisko jotain viisi uudelleeasennus kertaa sallittu.
        Joku tiesi kertoa, että vanhat ajurit ehkä löytyisivät. CD-ltä ei, koska asemat ei toimi, ja palautuspistettäkään ei ole. Maailmassa monta on ihmeellistä tarinaa.
        Vai olenko ihan metsässä?


      • Uuno

      • Uuno kirjoitti:

        Katsos kun on tumpelo, niin on tumpelo. F-secure ilmoitti ison kasan troijalaisia, ja sorkkiessani sotkin CD ja DVD asemat. Ei näy edes hakupuussa. No tuhosinpa ohjeiden mukaan kaksi W32 pöpöä, ja nyt ei auta muu kuin etsiä asemat näkyviin. XP-tä ei viitsi kovin montaa kertaa asentaa uudelleen, tulee rekisteröintiongelmia. Jotkut ovat joutuneet ilmoittautumaan puhelimitse saadakseen käyttiksen toimimaan. Olisko jotain viisi uudelleeasennus kertaa sallittu.
        Joku tiesi kertoa, että vanhat ajurit ehkä löytyisivät. CD-ltä ei, koska asemat ei toimi, ja palautuspistettäkään ei ole. Maailmassa monta on ihmeellistä tarinaa.
        Vai olenko ihan metsässä?

        Eikös ne ajurit löydy laitteen valmistajan sivulta netistä, en tiedä mutta näin olettaisin. Tai ota ne CD:ltä korpulle tai USB tikulle jollain toisella koneella ja laita sitäkautta omalles.


    • v.m.h

      Mene javaan,cache ja clear

      • amatööri

        jos voisin saada pikkuisen tarkemman ohjeen.
        Kiitos!


      • Nimetön
        amatööri kirjoitti:

        jos voisin saada pikkuisen tarkemman ohjeen.
        Kiitos!

        *käynnistä
        *ohjauspaneeli
        *java plug-in

        Ja sitten toi ohje joka oli tossa edellisessä viestissä.


    • Deg

      Paljon auttais, jos kertoisit minkä niminen virus on kyseessä? Jos ei F-secure pysty poistamaan kyseistä virusta, niin netistä löytyy paljon erikoistyökaluja viruksen poistamiseen. Siis mikä virus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe