Kahvilan hotimmat ihmiset

Oli minun vuoroni tehdä kysely siitä, ketkä ovat Kahvilan hoteimmat nikit. Tässä tulokset:

Naiset:
n4m1_is_b4ck 4, chi-energia 1, lorelai 1

Miehet:
centaurion 2, grauh 1, kowalsk 1, erkki 1.

Onnea voittajille!

Disclaimer: en ota mitään vastuuta tulosten oikeellisuudesta, äänestysmahdollisuuden saaneiden kyvystä ymmärtää kysymystä tai tämän lukijan kyvystä ymmärtää tämän viestin sisältöä.

11

972

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En voi kun nauraa. Syökää ihmiset kinkkua ja nauttikaa läheistenne seurasta näin jouluna.

• ano2

joo kyllä meni naisten sarjan voittaja kyllä niin nappiin, nami on melkoinen pakkaus! :P

• sinkku1

erkki muka paras hehehhe

• tähdenlennoti

mä oon paras

• Tiäremiäs

Mielestäni nikkinä erinomainen ja huomionarvoinen. Suorastaan munamagneetti. Harmi, että nikin omistaja ei ole perstyrkkynen. Muutoin täydellinen.

• parempaa.seuraa

Miksen tunne ensimmäistäkään mainituista nikeistä? Pitäisikö minun? :)

• Huonoa.Seuraa

Mitättömyyksiä. Ei pidä

• TekoJormaSängynAlla
        Huonoa.Seuraa kirjoitti:

Mitättömyyksiä. Ei pidä

Nami_is_back on tuleva missi ja tittelin saamisen jälkeen todella kallispalkkainen prostituutti. Hänet kannattaa ehdottomasti huomioida!

• MakunenE

Missien pitää olla nuhteettoman neitseellisiä. Millasta missiä ajattelit tuossa sitten?

• TekoJormaSängynAlla

Esimerkkinä miss Suomi Sara Chafak: tulot 0 euroa, mutta asuu kalliisti, ostaa kalliita vaatteita jne. Tulonlähde: arvaappas.

• 2001-2011

Miten 40 huone tuhottiin ja milloin?

"Olen edelleen se toinen 40 huoneen tuhoaja yhdessä namin kanssa. Sitten kun minulle valitettiin tästä kävelykadulla niin sanoin tuhoavani kävelykadun. Tämän jälkeen 40 :n vanhat kännääjät siirtyi vanhimpiin.
        Onhan nyt sanomattakin selvää, ettei chat ole mikään yliopisto. Idiotismilla on kuitenkin rajansa ja se aina väliin ylittyy..." https://www.suomi24.fi/profiili/centaurius

En muista kumpaakaan mainittua nimimerkkiä ja lainatulle sanoisin, että kommentista päätellen vika on sinussa, ei muissa chattaajissa. Sinä edustat rajatonta idiotismia ilman päihteitä. Se on huomattava saavutus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      172
      1502
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      115
      1088
    3. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      15
      914
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      37
      895
    5. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      811
    6. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      34
      762
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      761
    8. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      54
      755
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      25
      729
    10. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      70
      691
    Aihe