olenko sopivan kokoinen?:D

normaalia?

Olen 15vuotias tyttö. Pituus on n.158 ja paino 41. Tuntuu että mun reidet on tosi isot D: Sanokaa miten voisin kiinteyttää reisiä ja mahaa pois ilman painon laskemista koska terkkari "ei tykkää". Sanokaa mielipiteitä mun painosta yms.onko muuten normaalia että mul ei ole menkkoja ollenkaa?

16

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenjokueitiedä??

      Itseasias toi sun asenne on aika normaali. Monella tytöllä on semmonen ja se on ihan väärä. Sun paino on liian alhanen.
      Ja jos sul on kerta isot reidet niin niis on joko läskiä, jolloin sun oikee paino olis kyll korkeempi. Tai sitt lihasta jolloin paino olis myös korkeempi.
      Sinä siis valehtelet painosi tai reisiesi koon. Se ett sulla ei oo menkkoja voi johtuu alipainosta tai siitä ett ne ei vaa oo viel alkanu. Joillain alkaa menkat vasta tosi myöhään.

      Vatsaa ja reisi pystyy kiinteyttää urheilemalla. Paino ei silloin laske jos syöt oikein ja monipuolisesti. Kannattaa vaikka kysyy sun vanhemmilta tai joltain muulta ihmiseltä joka tietää kerta ite et tiiä.

      • alottaja (:

        Siis ootsä tosissas että valehtelisin tänne mun painon? Eihän siin ois mitää järkee ainakaa tässä tilantees ku kysyn apuu mut ainakin mun mielestä mulla on isot reidet verrattuna muuten mun kokoon. Urheilen n.10h/vko ja syön normaalisti..mutta pelkään lihomista nii yritän syyä välillä vähemmän ja en syö paljoo herkkuja.


      • tiedän nää jutut
        alottaja (: kirjoitti:

        Siis ootsä tosissas että valehtelisin tänne mun painon? Eihän siin ois mitää järkee ainakaa tässä tilantees ku kysyn apuu mut ainakin mun mielestä mulla on isot reidet verrattuna muuten mun kokoon. Urheilen n.10h/vko ja syön normaalisti..mutta pelkään lihomista nii yritän syyä välillä vähemmän ja en syö paljoo herkkuja.

        Läski tulee sillä että syö vähemmän kun normaalisti... -.- koska keho aattelee että nyt on ruuasta puute joten säilötään kaikki mitä saadaan.....


    • Laske painosi

      Ootko kokeillu nuorten painoindeksilaskuria? Kannatta käydä kattoo. Se on aika hyvin suuntaa antava.

      • alottaja (:

        Oon kokeillu eikä mua kiinnosta mitä se näyttää en usko tollasii hirveesti
        :D


    • köhköh öhöm

      Helvetin aliravittu kakara.perkeleen anorektikko.vitun huomiohuora.mee hoitoo.

    • Mr.Pervo

      Kuules tyttö: isot reidet on melkein yhtä seksikkäät, kuin isot pakarat.

      Kuntoilu on aina hyvästä, mutta älä häpeä reisiäsi.

      Itse asiaan voin sanoa, että kannattaa syödä riittävästi, mutta myös terveellisesti.
      Aerobinen liikunta, eli liikunta, joka rasittaa lihaksia pitkään, (esim. Pitkät juoksulenkit) on parasta, jos haluat laihduttaa.
      Jos haluat hyväkuntoiset lihakset, netti on täynnä vinkkejä.

      Ps. Kannattaa kyykätä. Kyykkääminen kehittää pakaralihaksia. ;)

    • kukkakeppi?

      Aika laiha olet.

      • alottaja (:

        Ihan normaali olen.:) enkä kuitenkaa iha kukkakeppi koska rinnat on 65B ja olen urheilullinen nii en haluukkaa isoi rintoi ne olis muuten tiellä.:) Persekki löytyy;)mut noi mun reidet on ongelma :/ koska jos jännitän niitä niin sisäpuolelle ylös jää sellasta löllyvää :(


      • jaa semmosta
        alottaja (: kirjoitti:

        Ihan normaali olen.:) enkä kuitenkaa iha kukkakeppi koska rinnat on 65B ja olen urheilullinen nii en haluukkaa isoi rintoi ne olis muuten tiellä.:) Persekki löytyy;)mut noi mun reidet on ongelma :/ koska jos jännitän niitä niin sisäpuolelle ylös jää sellasta löllyvää :(

        Seksikäs mutta huomio huora... Ei poikii kiinnosta moiset


    • ykstyyppivaa1

      TE jotka haukutte alkuperäistä kirjoittajaa ootte just niitä miks te häntä haukutte

    • ykstyyppivaa1

      Et oo lihava mulla samat mittasuhteet painoa vähän enemmän.

    • ykstyyppivaa1

      Googleta ittelles hyvä liikunta suunnitelma. Sillä hoituu

    • ykstyyppivaa1

      Iha norm et menkat ei oo alkanu. Jos ei ala parin vuoden kuluttua, sano terkalle

    • Hei!
      BMI- kaavan avulla voit laskea painoindeksisi. Olisi hyvä, jos paino osuu "normaalin" moniin kohtiin. Aivosi ja sydämesi tarvitsevat energiaa, jota saat ravinnosta. Myös kuukautiskiertosi saattaa lähteä käyntiin, kun saat lisää painoa.
      Ymmärrän nuorten ulkonäköpaineita. Pitkän ja hyvän elämän lähtökohdat ovat kuitenkin terveellisissä elämäntavoissa.
      Tsemppiä kasvun tiellä!

    • Samaongelma

      Moi, mulla on toi sama ongelma reisien kanssa. Ja sä olet vähän alipainoinen koska ite oon 14w 155/44

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe