PALSTALLE ON NYT JULISTETTU JOULURAUHA

Suomi24/allapito

HYVÄÄ JOULUA JA UUTTA VUOTTA 2015

22

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

Sitä samaa toivotan ja jotta toivotus olis mahdollisimman huomiota herättävä niin teen sen yläosattomana.
      Toivottavasti tää toivotus ei vuoda julkiseen jakeluun ,

• ruksattu puska

Kuin myös toivotan ja että olisin mahdollisimman huomaamaton teen sen yhdenkoon mekossa.

• henrjii
        ruksattu puska kirjoitti:

Kuin myös toivotan ja että olisin mahdollisimman huomaamaton teen sen yhdenkoon mekossa.

Mää teen sen pukkina puskassa

• Eräs koillismaalainen25
        henrjii kirjoitti:

Mää teen sen pukkina puskassa

Ja minä pakkasen ukon kanssa, miinus 24

• joulumummo*
        Eräs koillismaalainen25 kirjoitti:

Ja minä pakkasen ukon kanssa, miinus 24

Minäkin toivotan.

Meilläpä on vaan -22 astetta. ;-)

• Hei kun keikuskelen
        joulumummo* kirjoitti:

Minäkin toivotan.

Meilläpä on vaan -22 astetta. ;-)

No meillä täällä on kaheksan astetta pakkasta. Sekin tuntuu kamalan kylmältä, kun kunnon pakkasia ei ole ollut vielä ollenkaan. Meinasin hakea vanttuut kouriin, kun kahvia ulkona join, mutten sitten hakenut, kun puristin lämmintä mukia käsien syrämes.:)

• Hei kun keikuskelen

Rauhallinen olo on täälläkin. Radiossa Kari Tapio laulaa joululaulua. Kahvikuppi tässä vieressä. Olin ulkona juomassa kahvia, mutta aika viluunen olo tuli.
      Hetkosen putkosen möllötän tässä kaikes rauhas. En viitsi ruveta kolisuttelemaan keittiössä, ettei poika herää. Salaattia alan tekemään piakkoin.
      Minusta on aivan mahtavan ihanaa, kun kaikki hommat on tehty. Ei mitään kiirettä, ei minkäänmoista. Hautausmaalle lähdetään syömisen jälkeen. Palvelutaloon sieltä äiteetä/mummua tervehtimään.

Rauhallista Joulua tänne palstalle.

• Vai rauhaa, no hitsi, nyt kun mulla olisi aikaa räyhätä, ja varaakin. Vietin jouluaaton jo eilen, enkä saanutkaan risuja. Saa taas tuhmailla tuohon syyskuuhun saakka x)

Mukavaa joulua teille kaikille!

• isovaari vaan 1949

Kiitos, sitä samaa, mutta miksi pitää huutaa.

Tässä alkaa epäilemään onko Suomi24;n kirjoitus,

vai jonkun,,,,,,, ankaran äidin tai iskän kirjoitus.

• Keissa

Tämä aattopäivä on jo lopuillaan. Kävin iltapäivällä tervehtimässä kahta ystävää ja sitten menin syömään ystävän laittamaa jouluateriaa. Oli ihan hyvä ilta, kolme sinkkunaista yhdessä. Luettiin jouluevankeliumi, muisteltiin lapsuuden jouluja. Tekstiviestejä lähti ja tuli.
      Tullessa kylästä kävin hautausmailla. En lähde yömessuun, koska pakkasta on reilut 20 astetta ja matkaa puolitoista kilometriä. Ja alkaapa jo väsyttää.

• Suihkussa on käyty:)

Joo, oikein lämmintä joulua sisätiloissa, ja vielä lämpimämpää uuttavuotta, edelleen sisätiloissa.
      Kirjoitan tätä ilman alaosaa.

• Näpsis

Pukki toi tabletin, miten tällä kirjoitetaan niin että saa tekstin sellaisena kuin haluaa, en halua valmiita sanoja, tää mokoma korjaa mun tekstin, en tykkää

• 19.

Onkohan pukki unohtanut alaosan, tai vienyt vahingossa naapuriin.

• 19. kirjoitti:

Onkohan pukki unohtanut alaosan, tai vienyt vahingossa naapuriin.

Onneksi ei vienyt suihkussa kävijän yläosaa, siis päätä :))

• ei-haluu-rauhaa-

vilinää ja vilskettä pitää olla,,,

--------
      ai että oikein joulua ootellaan nyt
      -ootelkaa vaan mutta älkää pitkästykö,
      -vietetään ensin juhannus satoi tai paistoi sitten voi alkaa valmistella joulun odotusta,

• Viatonsivullinen

Joopa, Joulurauhaa vaan kaikille jos en satu jouluna muistamaan.
      Keskiviikkorauhaa samantien toivotan, vaatteet on päällä, juur kahvia join, suklaatäytekakkua vielä suupielissä tätä toivotusta rustailen.
      Maaseudulle menen katsomaan miten rakennusremontti on edennyt.
      Kiva kun ei ole liian kuuma. Kyllä, pyyhin suuni ja laitan huulirasvaa.

• Jopas sattui näin viime yönä unta, että järjestelin ravintolaan pikkujoulujuhlia keskellä kesää. Koristelin kuusta ja mietin mitä lisukkeita kinkulle.

Eilen tein kolmen päivän työt ja nyt huilaan. Odotan sadetta, jotta pääsen levittämään sammaleen poistoainetta ruohikoon. No, sehän on jotekin jouluun liittyvää, ikäänkuin joulukuusen karistajaispuuhastelua.

• Joulusta tuli mieleeni naapurin rouvan savityöt. Hän askarteli näitä ruukkuja Jouluksi, johon koristeli aina ihanan asetelman meille naapureille ja ilmeisesti toisillekin.

Olisiko tuosta ideaa sinullekin?

• "korpikirjailija"

Miltä sinusta tuntuu nostellessasi näitä vanhoja?
        Varsinkin vlogilla ja yksin vastaillessasi?
        Älä vaan sano, ettet tullut ajatelleeksi...

H.

• hunksz kirjoitti:

"korpikirjailija"

Miltä sinusta tuntuu nostellessasi näitä vanhoja?
        Varsinkin vlogilla ja yksin vastaillessasi?
        Älä vaan sano, ettet tullut ajatelleeksi...

H.

Katsos hunksi kuten kirjoitin eilen tein kolmen päivän työt ja nyt minulla on aikaa kirjoitella. Ei sillä ole väliä onko juttu uusi tai vanha pääasia on, että saa jotain vastakaikua eikä tarvitse itsekseen höpäjähtää.

• Kristiina23 kirjoitti:

Joulusta tuli mieleeni naapurin rouvan savityöt. Hän askarteli näitä ruukkuja Jouluksi, johon koristeli aina ihanan asetelman meille naapureille ja ilmeisesti toisillekin.

Olisiko tuosta ideaa sinullekin?

En taida alkaa tekemään keramiikkalahjoja, jotka eivät ehkä ole saajansa mieleen. Teen niitä omaksi ilokseni. Nyt niitä on puutarhassa kantojen nokissa ja pirtissä. Kun lämpenee laiturilla on paikka prille työlleni ; )

Jouluksi en ostele lahjoja vain jotain pientä ehkä kuopukselle ja esikoiselle villasukat. Petze ostaa kinkun ja minä teen jouluruoat, joita syömme joulunpyhät.

Itse saan jotain tai sitten en.

• korpikirjailija kirjoitti:

En taida alkaa tekemään keramiikkalahjoja, jotka eivät ehkä ole saajansa mieleen. Teen niitä omaksi ilokseni. Nyt niitä on puutarhassa kantojen nokissa ja pirtissä. Kun lämpenee laiturilla on paikka prille työlleni ; )

Jouluksi en ostele lahjoja vain jotain pientä ehkä kuopukselle ja esikoiselle villasukat. Petze ostaa kinkun ja minä teen jouluruoat, joita syömme joulunpyhät.

Itse saan jotain tai sitten en.

Olihan se kohtuutonta esittää minulta jotain uutta luovuutta sinulle, koska olet kuitenkin itse niin erinomainen taiteilija.

Oli minulla kuitenkin toinen naapuri, jolla luovuus oli uskomatonta, kun hän pääsi eläkkeelle.

Siellä "syntyi" jos´jonkinlaista myytävää ja niitä hän kaupitteli pitkin eteläsuomea, sieltä Espoosta. Oli hänellä uskomaton "kädentaito"??

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      135
      3786
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2464
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2108
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      17
      1081
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      70
      1041
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      925
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      886
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      31
      865
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      800
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      97
      782
    Aihe