miksi sitä pidetään ihmeellisenä että pukeudun naisellisesti, goottityylisesti, ja olen lesbo ?
minulle sanottiin että "ethän sä näytä yhtään lesbolta"...
ihmettelin vaan.
pukeutuminen..?
13
2452
Vastaukset
- Kaksonen.
Itse olen jokinsortin hevari. Tai sekasikiö.
Ja bi.
Mutta ei se mitään, olen mikä olen, ole sinäkin. - eve
nyt on just sellasia, et kaikki pitää lokeroida ja kun ne on lokeroinu mieleensä miltä lesbon tulee näyttää, ei ne enää saa sitä kuvaa mielestään ja hämmentyyvät sit kun näkevät erinäköisen lesbon kun mitä se niiden mielikuva on. Ei kannata välittää moisista idiooteista.
- muikku
Itsekin olen naisellinen ja monesti kuullut, etten näytä yhtään lesbolta. Onneksi tiedän itse kuitenkin sen, mitä olen :)
Tyttöystäväni oli myös ensitapaamisellamme luullut minua heteroksi, mutta kas vain...
Ahdasmielisiä ovat ne, jotka noin ajattelevat? - Mimmi23
Olen naisellinen, tällainen pitkätukkainen lesbo Turun seudulta päin. Välillä puen hameen päälle. Asuntossa kerroin asiasta kämpikselleni, mutta perusheterona hän epäili sanojani, koska en näytä yhtään lepakolta. Olen joskus vähän nurorempana yrittänyt olla maskuliinisempi, mutta se ei ole minua varten. Olen paljon iloisempi juuri tällaisena omana itsenään. Ajatelkoon muut mitä haluavat.
Olen minäkin tuohon kommenttiin törmännyt tämän tästä..
Ja myös oma kultani oli melkein varma, että olen hetero ja luulen häntä jätkäksi kun tulin iskemään.. ;D- Gee81
Kommentoin tästä samasta asiasta juuri toiseen keskusteluun, joka kulkee kai otsikolla "ulkonäkö" tai jotain sellaista... ei siinä mitään, että valtaväestö heittää näitä kommentteja, mutta kun joskus tuntuu että toiset lepakotkin ovat sitä mieltä ettei pitkätukkainen, meikattu, hameeseen pukeutuva nainen voi olla "oikea" lesbo.
Eihän näille mielipiteille voi muuta kuin jättää omaan arvoonsa, vaikka joskus harmittais. Ilmeisesti ei olla sentään yksin tämän asian kanssa :)- ippi
Mie ainaki tykkään naisen näkösistä naisista. Naisen mallinen, komea nainen saa kyl katseen kääntymään. Ja siihen ei ainakaan mun kohdalla mitkään "rekkakuskit" pysty... Tosin tietynlainen ronskius kyl vetää seki puoleensa. Liian femme ja meikkarihirmu taas ei iske ollenkaan. Luomua sen olla pitää! :)
- k.d.
Ei se ole vaatteet vaan kokonaisolemus, jonka perusteella joko näyttää tai ei näytä lesbolta.
JOs Sharon Stone vetäisee flanellipaidan päälleen ja maiharit jalkaansa, ei tule ekaksi mieleen, että hän näyttää lesbolta... Mutta jos hän vielä lisäksi antaa itsensä rupsahtaa päärynän muotoiseksi ja opettelee kävelemään kuin kakat housuissa, niin ehkäpä sitten.... jopa Sharon Stone.- mustikka
Et varmaan sanoisi noin jos olisit katsonut leffan "if these walls could talk 2"
Tiedoksesi: siinä Sharon Stone näyttelee lesboa ja on kyllä ihan lesbon näköinen - ihan ilman maihareitakin...
- maria o.
niin se varmasti on.. lesbot eivät itse ajattele sitä yleensä niin, mutta heteroilla on oma käsityksensä asiasta.
en pidä sitä ongelmana, olen tyytyväinen itseeni ja tiedän että maailmassa on ihmisiä jotka pitävät ihmisistä omina itsenään.. - Kaakkois-Suomi
Mä olen ainaski ihan innoissani jos näen/tapaan naisellisia lesboja. Täällä päin kun ne eivät käytä meikkiä ja eivät ole oikein minkään näköisiä...Ovat joko rekkistyyppisiä tai ihan mielettömän poikamaisia tai muuten vaan ei minkään näköisiä. *Harmi*
Itse pidän luonteen lisäksi ulkonäköä tärkeänä asiana. Haluan katsella mielummin kaunista kuin rumaa naista! - hiiru
Olen myös ihmetellyt lesbo naisten pukeutumista tai lähinnä sitä, miten puketumisella peitetään naisellisuutta, eikä korosteta.
- hiiru
on ne sit liian lähellä toisiaan o ja p ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862044Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391950Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943091635Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2661582Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451177- 2131119
- 1031081
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061049Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2271000