Kauden 2015-16 hehkuttelut

mrs matkaaja

Jokos joku muu ehti varata parjatun pakettimatkan, kun Am ja Fm aloittivat myynnin talvikaudelle 15-16??? Me on oltu aiemmin kahtena jouluna omatoimisesti Khao Lakissa, mutta nyt Fm pisti niin hyvän hinnan pöytään, että pakkohan se oli napata pois. Ensi jouluksi siis jälleen ihanaan Khao Lakiin. Hotellina Ayara Villas (bungalow).

28

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo on

      hyvä mainos

      • mrs matkaaja

        Ai että maksettu mainos ;) - no ei sentään!


    • kajsa koo

      Tuttavaperhe varasi tammikuulle 2016 matkan ja kertoivat saaneensa tosi halvalla (FM). Varasivat kai seur päivänä siitä kun myynninalotus oli ja kun katsoivat joulunpyhinä hintaa niin oli jo selkeesti kalliimpi (siis sama matka). Kai se "kelluva hinnoittelu", mitä FM harrastaa on sit tuommoista.

    • odotan vastausta

      Ja se hyvä hinta oli ?

    • hyvähinta

      Hyvä hinta on sellainen, joka miellyttää ostajaa. Sen ei siis tarvitse miellyttää ketään muuta. Siksi ei ehkä aloittajankaan kannata sitä palstalle laittaa.

      Ainakin kannatta katsella muilla thai palstoilla olleita hintaketjuja, ja miettiä haluaako moista tällekkin palstalle.

      Itse suuntaan khao lakkiin, kun kiireisimmät on ensin käyneet. Eli talvisesongin jälkeen.
      Ja tottakai hyvään hintaan.

    • Lelluska

      Kerroppa mimmoseen hintaan, kun ei jaksa lähtee surffaamaan? =)

    • mrs matkaaja

      Kahdenviikon matka 495 € !! et ei huono, kun ottaa ajankohdan huomioon : )

      • ap. mrs matkaaja

        Nyt joku kaappasi nimimerkkini!!
        Ei se hinta ollut tässä Se Juttu, vaan ylipäätään se, että onko täällä kohtalotovereita, jotta voidaan alkaa hehkuttaa talven 1516 matkoja!
        Me päätimme viettää tämän talven talvilomat toisaalla, mutta Khao Lakiin on aina ihanaa palata.


      • aikamennyt
        ap. mrs matkaaja kirjoitti:

        Nyt joku kaappasi nimimerkkini!!
        Ei se hinta ollut tässä Se Juttu, vaan ylipäätään se, että onko täällä kohtalotovereita, jotta voidaan alkaa hehkuttaa talven 1516 matkoja!
        Me päätimme viettää tämän talven talvilomat toisaalla, mutta Khao Lakiin on aina ihanaa palata.

        1516 matkoja? Härkävankkureilla varmaan matkan teitte.


    • Vinkkejä

      Olemme lähdössä tammikuussa 16 khao lakiin.

      Olin 2012 kyseisessä paikassa ja bayfront hotellissa. Aivan mahtava minun makuuni.

      Mutta nyt apuja kaivataan, fm:lla ei ollut kyseistä hotellia tuohon ajankohtaan.

      Onko jollain kokemusta kyseisestä hotellista ja myös muista johon voisi verrata?
      En tietenkään huonompaa tuon kokemuksen jälkeen haluaisi mennä.

      Kokemusta ayara villas hotellista? Ainakin kuvat ovat mahtavia.

      Eli toivomus olisi että huoneesta pääsisi suoraan altaaseen, niin kuin kyseisessä hotellissa.

      Kitoksia kaikille jotka asiallisesti jaksavat vastata.

      • bayfront

        Ollaan menossa 04.03.16 Bayfront hoteliin ja kiva kuulla,että oli mukava hotelli.


    • lomalleviimeinkin...

      Me varattiin marraskuulle loma =) Phuketissa olemme olleet v.2009, siitä asti on ollut halu päästä uudelleen, nyt siihen on taloudellisesti mahdollisuus. Otimme yhdistelmäloman, eka viikko Mai Khao Lakissa ja toinen Kata Beachillä Centarassa. Ihanaaihanaa, nyt on mitä odottaa!!!!

      • lomanodottaja

        Ois niin kiva kuulla kokemuksia, meilläkin on matka varattu helmi-maaliskuulle 2015 ja 2 vko Mai Khao Lakissa... ensikertaa taikkuihin...


      • mikäVuosi
        lomanodottaja kirjoitti:

        Ois niin kiva kuulla kokemuksia, meilläkin on matka varattu helmi-maaliskuulle 2015 ja 2 vko Mai Khao Lakissa... ensikertaa taikkuihin...

        Siis tekin olette varanneet matkan menneisyydestä.


      • lomalleviimeinkin
        lomanodottaja kirjoitti:

        Ois niin kiva kuulla kokemuksia, meilläkin on matka varattu helmi-maaliskuulle 2015 ja 2 vko Mai Khao Lakissa... ensikertaa taikkuihin...

        Minä voin kertoa kokemuksia marraskuun jälkeen =)


    • Thaimaan viettomme alkaa jo huhtikuussa, on m.y.m:llä silloin herkut suussa. Se tummuu, nauttii, ja rentoutuu. Kunnes koittaa toukokuu...

      • thaimaa30x

        Varmasti tulee omatoimisesti halvemmaksi kaikkina vuoden aikoina erityisesti joulun aikaan:):):):) ken muuta väittää saa leipänsä matkatoimistosta!!!


    • 30päivääperillä

      Lennot ja hotelli varattu omatoimisesti edulliseen hintaan. Esitteiden mukaan edullisemmin kuin kahden viikon valmismatka. Ja lennot Finnair ei myöhästelevä FuiTui

    • secondhome

      Reilu vuosi sitten Khao lakissa 14-28.12 omatoimisesti 2 henkeä yhteishintaan 1400€, sisältäen lennot ja hyvän hotellin. Koettakaapa saada samaan hintaan pakettimatka jouluksi.

    • juutuutuu

      Mutta joulu-uusivuosiajalle ei taatusti saa rantahotellia tuohon hintaan. Eikä suoria lentoja. Jos kerran vuodessa Thaikkulaan matkustaa, niin ei tod kiinnosta kahden vaihdon lennot ja joku white cat hotelli.... tuolla combinaatiolla ei tarvii maksaa kuin se 1400.

      • KukinTyylillään

        Mielummin yhdellä vaihdolla Finnair/Bangkok Air vaihtoaika 1t40min kuin yli 10 tuntia myöhässä lähtevä Tui Fly. Kokonais hinta kuukauden lomalle 1550€ rantaan 200m 3* hotelli.Lennot perjantaina lähtö paluu lauantaina kun 30 päivää on rentouduttu.


      • secondhome

        kylläpä muuten sai, ja lennot oli Finnairin lennot suoraan Phuketiin. Tarpeeksi useasti kun sivustoilla käy, niin aina välillä hyviä tarjouksia saa. Ja hotelli oli Bookingin kautta rantahotelli, mutta me ei yleensä rantahotellia tarvita, kun fillareilla siellä liikumme. Ei olla vuosikausiin maksettu 2-3 viikonThaimaan matkoista yli1700€ 2 hengeltä, eikä ikinä huonossa hotellissa olla oltu. Yhdellä pompulla Bangkokiin ollaan muutaman kerran menty. Vaihtoaika Amsterdamissa noin 2 tuntia. Balille muutaman kerran 2 pompulla, ja se oli kyllä aika raskasta. Kerran Singaporen kautta, finskillä yhdellä pompulla, ja se oli ok.


    • Rahalla_saa_

      Bungalow rannalla, AM suorat lennot business luokassa, rauhallinen paikka, se riittää. Kun kerran vuodessa pääsee niin pakettimatka vaivaton ja palvelu pelaa.

    • matkustaja1

      Hotelli on tosi kiva ja hyvä palvelu mutta hotellin ranta on mennyt pilalle viimeisen kahden vuoden aikana. Nousuveden aikana jos on aaltoja uimaan meno / poistulo on ainakin lapsille vaikeaa. Rantaan menee rappuset joihin lyö tuulisella säällä kovin aallot.
      Harmi...hotelli on meinnan todella mukava

    • Kun turistit on poissa, rannoilla näkee kaivinkoneita nostamassa hiekkaa takaisin ylemmäs. Etenkin juuri ennen sesonkikautta, niitä näkee. JOten suosikkihotellisi ranta ensikerralla varmaankin on taas kunnossa.

    • 5560

      Maaliskuussa 2016 Dominikaaniseen Am finnairin suora lento Bisness luokassa

      • HyvääMatkaaDonimikaanis

        Missä tuollainen paikkakunta Thaimaassa on. Oletko oikeassa maanosassa. Thaimaassa ei tahallisesti raajojaan silponeita kerjäläisiä ole


    • LauantainaPalannut

      Jippii enään vähän päälle 400 yötä ja kuukaudeksi Thaimaahan. Nyt jo kova matkakuume vaikka vasta viime lauantaina palasin edelliseltä kuukauden reissulta. Kohta sitä voikin jo lennot varata. Minkälainen hotelli on Khao Lak In onko muuttunut neljässä päivässä, kaikki tuore tieto kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe