Luulin, että aika erossa olisi jotenkin lieventänyt tunteitani. Mutta ei, samalla lailla henki salpautuu ja puhe alkaa takellella. Joka kerta kun katson häntä silmiin sydämeni jättää lyönnin väliin.
Ihastukseni on mitä ihanin ihminen ja ystävällinen (ja vain ystävällinen). Sydämeni särkyy joka kerta hänen hymyillessään, koska meistä ei voi tulla mitään. Alan vain aina kuvitella hänen ystävällisyydestään enemmän kuin on aihetta ja sitten taas havahdun todellisuuteen. :(
Onko muilla pitkäaikaisia, tuskallisia ihastuksia?
Raastava ihastus!
41
1035
Vastaukset
- Tuttu tunne
Sama tilanne. Exää nään pari kertaa viikossa (samalla paikkakunnalla asutaan) ja edelleen tulee kyllä haikea fiilis kun hänet näkee. Yhteistä historiaa takana neljä vuotta, erosta yli vuosi ja exällä uusi nainen. Ei kai tälle mitään voi, päivä kerrallaan.
- ****a
Kauanko sitten olit erossa hänestä? Harvemmin ne tunteet mihinkään lähtee... Samalla tavalla kävi erään kohdalla.
- ****a
Aloittajalle siis :-)
- sattuuniin
En ilmeisesti riittävän kauan, kuvittelin että pari viikkoa riittäisi. :/
Se ei vaan auttanut yhtään, samalla lailla kärvistelen ihastuksissani kuin aiemminkin. Kärvistelen, koska en voi tunteistani kertoa, koska hän ei mitä ilmeisimmin tunne samoin. :)- Meikkäläinen
Onko hän tehnyt sinulle selväksi käytöksellään tai jopa sanoilla ettei kiinnostusta löydy vai onko tämä vain sinun tulkinta?
Mulla ei oo ollut tässä hirveän pitkä aikaisia ihastuksia viime aikoina :D muutaman kaveriin on tullut ihastuttua vuoden aikana ^^ Komppaan meikkäläistä tosta asiasta. Sanoi vaan niiin hyvin =)
- naxu1
Minulla ollu kohta kuusi vuotta sama ihastus. Ihastus taisi kyllä lähteä hänen suunnastaan, kunnes pikkuhiljaa tajusin, että hän taitaa olla minuun ihastunut. Hän on huomattavasti nuorempi. Pyysi alkuun kahville ja siitä sitten pikkuhiljaa halusi nähdä useammin ja useammin. Nyt ollut vuoden verran niin, että saattaa olla joskus jopa viikko, ettei ota mitään yhteyttä. Nähdessämme on hyvin ystävällinen jne. mutta jokin kipinä siitä hänen suunnaltaan puuttuu, nyt kun minulla sitä olisi ja liikaakin. Olen häneen korviani myöten rakastunut ja luulenpa, että hän sen myös tietää.
- ¤♡¤
Yök, puuma.
- ****a
¤♡¤ kirjoitti:
Yök, puuma.
Tuolla tavalla minäkin ennen ajattelin... Empä enää :-)
- kheista
¤♡¤ kirjoitti:
Yök, puuma.
Mikäs siinä, jos haluaa vanhan naisen pimpsaa lipoa. Itse en innostu.
- Niimpä niin
kheista kirjoitti:
Pimpsaanhan sitä ihastutaan...
- Oikeinkirjoitus
Niimpä niin kirjoitti:
Pimpsaanhan sitä ihastutaan...
Se on niiNpä.
- nipä
Oikeinkirjoitus kirjoitti:
Se on niiNpä.
Voisitko sinä Oikeinkirjoitus kertoa, miten määritellään 'vanha nainen'? Ajattelin sulta kysyä, kun niin tykkäät valaista muita.
- Ronjastania
kheista kirjoitti:
Hah, vois se sulle muitakin tapoja opettaa..selkeesti oot semmosen tarpeessa.
- naxu1
¤♡¤ kirjoitti:
Yök, puuma.
Huom! Luitko tekstini? Aloite lähti hänen suunnaltaan!!
- naxu1
kheista kirjoitti:
Aika uskomatonta! Selvästikin ihan teinejä täällä. Etkö tosiaan ajattele suhteessa muuta kuin tuota mainitsemaasi pimpsaa? Minä ihastun ihmiseen ja loput tulee jos tulee. Ei todellakaan ole suhteessa pääasia.
- Routalemmiskelijä
naxu1 kirjoitti:
Aika uskomatonta! Selvästikin ihan teinejä täällä. Etkö tosiaan ajattele suhteessa muuta kuin tuota mainitsemaasi pimpsaa? Minä ihastun ihmiseen ja loput tulee jos tulee. Ei todellakaan ole suhteessa pääasia.
Idiootti.
- Oikeinkirjoitus
nipä kirjoitti:
Voisitko sinä Oikeinkirjoitus kertoa, miten määritellään 'vanha nainen'? Ajattelin sulta kysyä, kun niin tykkäät valaista muita.
Ei mua kiinnosta, että oletko vanha vai nuori. Mua kiinnostaa sun oikeinkirjoitus.
- (|)
naxu1 kirjoitti:
Nuorta pildee haluat. Pysyttele ikäsissäs.
- nipä
Oikeinkirjoitus kirjoitti:
Ei mua kiinnosta, että oletko vanha vai nuori. Mua kiinnostaa sun oikeinkirjoitus.
No harrastus se on tuokin..
- sattuuniin
Ei hän ole suoraan sanonut, ettei ole kiinnostunut mutta hän on yhtä lailla ystävällinen kaikille. Ja tiedän, että on kiinnostunut miehistä. :'(
Enkä haluaisi olla mikään ahdistava lesbostalkkeri :D Yritän siis jättää hänet rauhaan.
Jospa nämä tunteetkin pikkuhiljaa laantuisivat... Tosin voi olla niin, että minun täytyy ottaa henkisesti turpaani ja saada pakit, jotta voin jatkaa elämääni. :D Sekin sattuu tietysti mutta ei yhtä kipeästi kuin tämä löysässä hirressä roikkuminen.- kärtty
Mistä tiedät ettei ole kiinnostunut miehistä JA naisista? :)
- K****
Täällä myös pitkäaikainen ihastus heteroon. :( Eikä helpota millään...
- sattuniin
Hmm.. :D Voi ei, nyt sain taas sellaisen kunnon toivonkipinän syttymään.
En tosiaan tiedä voisiko hän olla kiinnostunut myös naisista. Hän on kaikille (sukupuolesta riippumatta) yhtä ystävällinen ja tiettävästi sinkku. :)
Jos nyt haluaisin koettaa onneani, olisiko jollain hyviä vinkkejä? :)- kärtty
Onko teillä jotain yhteistä mistä voisi keskustella? Sitte vois johonki sivulauseeseen ujuttaa "mennäänkö kahville" tyylisen ehdotuksen. Tietty jos siis ootte jo kavereita ja käytte kahvittelemassa harvase päivä ni sitte toi ei kyl toimi kiinnostuksen selvittämisessä.
- Kipinäpirjo
Mistäs se sellainen kipinä yhtäkkiä syttyi? :D
- sattuuniin
Juu, on onneksi yhteisiä kiinnostuksenkohteita/harrastuksia. Niistä voisin varmaan kehitellä jotain jutusteltavaa. :) Ei olla varsinaisesti kavereita, eli ei kahvitella yhdessä. Vielä.. :D
Kiitos neuvoista, pitäkäähän peukkuja! ;D- kärtty
Pidetään. :)
- Aika hassua...
Voisit kirjoitustesi perusteella aivan olla eräs ihana nainen! Tuo kahden viikon näkemättömyyskin mätsää ajallisesti eikä ulkonäöstäni tai käytöksestäkään pahemmin pysty päättelemään suuntautumistani, sillä tämä on ihan uusi juttu minulle. :) Yksi uuden vuoden lupauksistani olikin ottaa selvää tästä meidän välisestä kummallisesta yhteydestä... ;)
- sattuuniin
Haha, olisi kohtuullisen noloa jäädä kiinni kirjoittelemasta Suomi 24:ään.. :D
En kyllä itsekään ole mikään rekkalesbon arkkityyppi vaan oikeastaan aika lailla päinvastoin. :) Toteuta ihmeessä lupauksesi, minäkin yritän rohkaistua vaikka ujostuttaa ihan mahdottomasti. Missä näet tätä henkilöä? :)
Jos osut oikeaan, tarjoan pullakahvit ;D- Aika hassua...
No johan nyt! Naisellinen nainen. Kyllä. :)
Kieltämättä saisi se kyllä hieman punan nousemaan kasvoille jos kiinni jäisi, heh...
Näen häntä harrastuksen parissa. :) Oletko aina ollut suuntautunut naisiin päin?
- sattuuniin
Harrastuksen yhteydessä mekin näemme ihastukseni kanssa. Millaisesta harrastuksesta on kyse (liikunta, musiikki, lukeminen, pitsinnypläys....?) :D
Ja jos uskallat kertoa, niin suunnilleen missä päin Suomea? :)
Hmm, no teini-ikäisenä yritin kovasti ihastua poikiin ja kuittasin naisiin kohdistuvat tunteeni platonisena ihailuna. Tällä kertaa meni kerralla jalat alta niin, että ei tässä ole enää mitään epäselvyyttä tunteiden "platonisuudesta". :D Mites sinulla?- Aika hassua...
Liikuntaharrastus kyseessä. Jos ympäripyöreästi sanoisin niin läntisellä puolella Suomea. Nyt jos osuu taas niin saattaa täällä leuat hieman loksahtaa vaikkei nuokaan vielä mitään varmoja merkkejä ole! :D
Olen jossain syvällä alitajunnassa aina tiennyt olevani kiinnostunut naisista, mutta olen jotenkin kieltänyt sen itseltäni enkä ole pitänyt sitä edes mahdollisena vaihtoehtona. Nykyinen ihastus naista kohtaan on saanut kyllä tuon kiinnostuksen nousemaan tietoisuuteen ja laittanut miettimään asioiden todellisuutta. On se vaan niin voimakas tunne ja toista miettii taukoamatta, ettei siinä jää paljoa arvailujen varaan. :)
- sattuuniin
Harrastuskohta natsaa mutta valitettavasti olet ihan eri suunnalla :)
Paljon tsemppiä sinulle, nappaahan se ihastuksesi! ;D- Aika hassua...
No tämä vaikuttikin liian hyvältä ollakseen totta! :D Kiitos paljon, sinulle myös! Toivottavasti nappaa ;)
- Kärtty
Miten kävi? Uskalsitko tehdä aloitteen? :)
- sattuuniin
Kyllä, mutta hän ei valitettevasti lähtenyt kanssani kahvittelemaan. Kieltämättä kierin hetken aikaa itsesäälissä.. :D Olen silti iloinen, että sain tehtyä asian eteen jotakin, koska muuten olisin katunut loppuelämäni. Hän suhtautui oikein kivasti ja ymmärtävästi. :) Noh, ei tässä auta muu kuin suunnata eteenpäin. :)
- kärtty
Harmillista kuulla, mutta vau mikä rohkeus. :) Toivotaan että seuraavalla kerralla onnistaa.
- rosa.
miksi hän ei lähtenyt kahvile?
- ehe
rosa. kirjoitti:
miksi hän ei lähtenyt kahvile?
tykkäs vaan teestä
- jhkjhoo
ehe kirjoitti:
tykkäs vaan teestä
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456