Tabletin suojaaminen Avast ilmaisohjelmalla

Suojaus

Olisko hyvä ladata Avast free ohjelmalla?

Onko hyvä ladata tuollainen uuteen tablettiin?

23

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hidastelee.

      Ei ole hyvä ladata.

    • Ei kannata. Hidastaa vaan käyttöä ja vie akkua.

    • Avast Mobile

      Ei hidastele

      • Dee niinku hymiö

        Kyllä hidastelee.


    • Kyllä tosiaan hidastaa sen käyttöä ja vielä kun sillä ei tee mitään eli on turhanpäitten hidastamassa.

      • Seebra

        Muihin tietokoneisiin olet kyllä suosittelemassa virustorjuntaohjelmia ?


    • Koska niissä on Windows johon haittaohjelmien saanti on paljon helpompaa jos käyttäjällä ei ole tietoturvan perusteet hallussa.

      Androidin suurin haittaohjelmauhka on ulkopuolelta ladatut sovellukset. Google Playssa ei ole paljon haittaohjelmia.

      • Seebra

        Mikä on Windowsissa suurin haittaohjelmauhka?


      • Seebra kirjoitti:

        Mikä on Windowsissa suurin haittaohjelmauhka?

        Sen käyttäjä.


      • Seebra
        kannyman kirjoitti:

        Sen käyttäjä.

        Androidissa se uhka siis tulee muualta, kuin käyttäjästä?

        Android siis saastuu itsestään?


      • Seebra kirjoitti:

        Androidissa se uhka siis tulee muualta, kuin käyttäjästä?

        Android siis saastuu itsestään?

        Käyttäjästä tulee uhka. Hän määrittelee miten vanhaa Android versiota haluaa käyttää ja mitä sovelluksia siihen asentaa ja mistä.

        Sama juttu on Windowsissa. Käyttäjä määrittää että tuleeko siihen haittaohjelmia vai ei.


      • kerro meille
        kannyman kirjoitti:

        Käyttäjästä tulee uhka. Hän määrittelee miten vanhaa Android versiota haluaa käyttää ja mitä sovelluksia siihen asentaa ja mistä.

        Sama juttu on Windowsissa. Käyttäjä määrittää että tuleeko siihen haittaohjelmia vai ei.

        Miksi sitten Androidiin et suosittele Avastia mutta WIndowsiin kyllä?


      • kerro meille kirjoitti:

        Miksi sitten Androidiin et suosittele Avastia mutta WIndowsiin kyllä?

        Koska haittaohjelmien saanti Androidiin on hankalaa.


      • tarkkuutta_pojut
        kannyman kirjoitti:

        Sen käyttäjä.

        Ei, vaan itse käyttöjärjestelmä


      • 1stMacFinn
        kannyman kirjoitti:

        Koska haittaohjelmien saanti Androidiin on hankalaa.

        Siis hetkinen.

        Miten käyttäjä muka voi määrittää miten vanhaa Android-versiota käyttää? Uusimpia päivityksiä ei kai edelleenkään saa suoraan Googlelta vaan pitää odottaa, että tabletin valmistaja julkaisee päivityksen. Eikä sitä mitenkään varmasti edes tule, varsinkaan näihin halvempiin malleihin.

        Lisäksi 95 % mobiililaitteiden haittaohjelmista on vain ja ainoastaan Androidille, niin ei niiden saanti taida kovin hankalaa olla. iPadin haittaohjelmat, ne on vaikeasti hankalasti saatavissa.


      • 1stMacFinn kirjoitti:

        Siis hetkinen.

        Miten käyttäjä muka voi määrittää miten vanhaa Android-versiota käyttää? Uusimpia päivityksiä ei kai edelleenkään saa suoraan Googlelta vaan pitää odottaa, että tabletin valmistaja julkaisee päivityksen. Eikä sitä mitenkään varmasti edes tule, varsinkaan näihin halvempiin malleihin.

        Lisäksi 95 % mobiililaitteiden haittaohjelmista on vain ja ainoastaan Androidille, niin ei niiden saanti taida kovin hankalaa olla. iPadin haittaohjelmat, ne on vaikeasti hankalasti saatavissa.

        Hankkimalla uuden laitteen missä on uusin Androidversio ja mihin tulee jatkossakin uudemmat muutaman vuoden ajan.


      • ei turhaan uutta
        kannyman kirjoitti:

        Hankkimalla uuden laitteen missä on uusin Androidversio ja mihin tulee jatkossakin uudemmat muutaman vuoden ajan.

        Mielestäni nykyistä tablettia kannattaa käyttää niin pitkään kuin se toimii. Minulla on 4.2.2 ja toimii, eivätkä virukset ole sitä vallanneet.


      • Seebra
        ei turhaan uutta kirjoitti:

        Mielestäni nykyistä tablettia kannattaa käyttää niin pitkään kuin se toimii. Minulla on 4.2.2 ja toimii, eivätkä virukset ole sitä vallanneet.

        Johtuu varmaankin siitä, että Androidiin ei ole viruksia.


      • ei turhaan uutta kirjoitti:

        Mielestäni nykyistä tablettia kannattaa käyttää niin pitkään kuin se toimii. Minulla on 4.2.2 ja toimii, eivätkä virukset ole sitä vallanneet.

        Ei pidä paikkaansa. Samalla periaattella XP käyttistä voisi käyttää turvallisesti netissä niin pitkään kun kone kestää.


    • Hyvä tai ei, latasin sen.

    • Turhia sovelluksia ei kannata pahemmin latailla.

    • turhia sampantabissa

      Tutkin nettiä ja poistin juuri avastin sekä clean masterin tabista ulkomaisten nettikirjoitusten perusteella,turhaa mainos tauhkaa

    • iPad, tabletti

      Jos puhut Tabletista (iPad), niin ei tarvitse avasteja. Jos taas puhut jostain halvasta kopiosta niin sitten ehkä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe