Itse olen menossa naistenbileisiin tyttöystävän ja kaveripariskunnan kanssa.
Mitäs uudenvuodenaaton suunnitelmia?
13
247
Vastaukset
- Ei ketään
Ketä kiinnostaa
- HomerJSimpson
Eli ei mitään?
- himskattinen
Naistenbileisiin minäkin menossa kaveriporukan kanssa.
- Tre1
Mixei :)
- ..!
Joo, mixeihin!
- 123567789
Istun kotona ja yritän rauhotella hysteeristä koiraa. Huokaus.
- 2k15
Samat suunnitelmat.
- kotioloissa
Muuten sama, paitsi että koirat on onneksi ihan rauhassa. puolison kanssa skumppaa litkiessä ja telkkaria katsellessa. Normi uusi vuosi.
ampua raketteja, sitten mennä keskustan tapahtumiin ja pizzalle :) tietenkin valta tinoja ^^
- 19-18
yksin naistenbileisiin (tai no, kattomaan ehdinkö saada ovelta lipun)... en tiiä uskaltaako sinne kyllä yksin mennä ku kaikki muut tulee ison kaveriporukan kanssa :S
- kask
Täällä myös eräs yksin naistenbileisiin lähtevä :)
- samoin
kask kirjoitti:
Täällä myös eräs yksin naistenbileisiin lähtevä :)
Samoin, täältä tullaan ihan yksin. Tosin lippu jo valmiina. Mitä noin muuten uudenvuoden aattona: hyvää ruokaa, hyvää juomaa, toivottavasti vielä tinan valamista, hyvää fiilistä ja toivottavasti hyvät bileet=) Jos ei vielä ole lippu ni kandee mennä heti kun aukeaa..=)
- forever alone
Jään kotona yksin ja kahden koiran kanssa :). En juhlita mitään kutenkin. Eipä mitään kummempaa kuin tietokoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175