Eli tykkääkö kukaan tälläsistä tytöistä ku mä oon. Ei paljo siltä tunnu.
Oon ehkä vähän hiljainen,mutta kun mut oppii tuntee niin oon aika puhelias. En meikkaa ja oon luonteentani mun mielestä ihan mukava ja huumorintajuinen.
Mul on silmälasit,tuntuu et mut leimataan jotenki ku mul on silmälasit.
Oon hoikka. Vaaleenruskeet hiukset.
Pukeudun aika normisti,en muodin mukaan välttämättä.
Okei en tiiä kiinnostaako ketään!
Mutta ihs!
Tykkääkö kukaan poika tämmösistä tytöistä?
-Tyttö-
7
154
Vastaukset
- 14 v. poika
Mä tykkään tytöistä jolla on silmälasit :)
Sama tääl, silmälasipäiset on just parhaita! :)
- Kinostununut
yks kiinnostunut täällä näin
- siihe mallii
Asiaa auttas jos kertosit vähä enemmän luonteenlaadustas.
- hdgdlajsf
Silmälasit on kauniita jos tyttöki on kaunis :3 juu kiinnostaa, onks sul kik?
- adblockerZ
Tiedoks kaikille tytöille: Ei kukaan poika tykkää hiljasist tytöist, siinäpä nyt tiedätte jos ihmettelette kun ette saa ketää..
ps. yleistän - EFel
Miks te pojat ette oo meijä skoles? :-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.704915Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2884602Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903478Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1193326Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383310Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271898- 1051640
- 1721291
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401215Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA971185