Eli tykkääkö kukaan tälläsistä tytöistä ku mä oon. Ei paljo siltä tunnu.
Oon ehkä vähän hiljainen,mutta kun mut oppii tuntee niin oon aika puhelias. En meikkaa ja oon luonteentani mun mielestä ihan mukava ja huumorintajuinen.
Mul on silmälasit,tuntuu et mut leimataan jotenki ku mul on silmälasit.
Oon hoikka. Vaaleenruskeet hiukset.
Pukeudun aika normisti,en muodin mukaan välttämättä.
Okei en tiiä kiinnostaako ketään!
Mutta ihs!
Tykkääkö kukaan poika tämmösistä tytöistä?
-Tyttö-
7
106
Vastaukset
- 14 v. poika
Mä tykkään tytöistä jolla on silmälasit :)
Sama tääl, silmälasipäiset on just parhaita! :)
- Kinostununut
yks kiinnostunut täällä näin
- siihe mallii
Asiaa auttas jos kertosit vähä enemmän luonteenlaadustas.
- hdgdlajsf
Silmälasit on kauniita jos tyttöki on kaunis :3 juu kiinnostaa, onks sul kik?
- adblockerZ
Tiedoks kaikille tytöille: Ei kukaan poika tykkää hiljasist tytöist, siinäpä nyt tiedätte jos ihmettelette kun ette saa ketää..
ps. yleistän - EFel
Miks te pojat ette oo meijä skoles? :-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476