Poker online pop-up tulee vähän väliä. Löytyisikö logista korjattavaa?
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 17:51:19, on 22.11.2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\sstray.exe
C:\Program Files\A-Link\RoadRunner 11 ADSL\CnxDslTb.exe
D:\ohjelmat\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
D:\ohjelmat\CyberLink\PowerVCRII\Agent.exe
D:\ohjelmat\CyberLink\PowerVCRII\RemoteAgent.exe
D:\ohjelmat\CyberLink DVD Solution\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\WINDOWS\system32\MSOffice\services.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Silicon Image\SiISATARaid\SATARaid.exe
D:\ohjelmat\hijack\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.fi/
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.fi/"); (C:\Documents and Settings\Marko\Application Data\Mozilla\Profiles\default\ti06guqp.slt\prefs.js)
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://D:\ohjelmat\netscape\searchplugins\SBWeb_01.src"); (C:\Documents and Settings\Marko\Application Data\Mozilla\Profiles\default\ti06guqp.slt\prefs.js)
O4 - HKLM\..\Run: [nForce Tray Options] sstray.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [CnxDslTaskBar] "C:\Program Files\A-Link\RoadRunner 11 ADSL\CnxDslTb.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] D:\ohjelmat\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Agent] D:\ohjelmat\CyberLink\PowerVCRII\Agent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Remote_Agent] D:\ohjelmat\CyberLink\PowerVCRII\RemoteAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "D:\ohjelmat\CyberLink DVD Solution\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Program Files\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSOffice] C:\WINDOWS\system32\MSOffice\services.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Sys29] C:\windows\system32\winsij32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Startup: Check Local Printer.lnk = D:\ohjelmat\P6000\WinXP\Chkpnt.exe
O4 - Startup: SATARaid.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = D:\ohjelmat\office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://D:\ohjelmat\office\Office10\EXCEL.EXE/3000
Poker online search pop-up
3
445
Vastaukset
- Juu
Siirrä se HijackThis.exe omaan kansioon tonne
C:/HjT/hijackThis.exe
Piilotiedostot näkyviin,ohje tuolla
http://www.xtra.co.nz/help/0,,4155-1916458,00.html
Merkkaa tuo sulje selain ja muut avoimet ikkunat ja paina FIX checked
O4 - HKLM\..\Run: [Sys29] C:\windows\system32\winsij32.exe
Käynnistä sitte vikasietotilassa etsi ja poista jos löytyy
winsij32.exe
Käynnistä sitte normaalisti ja pistä uus logi.Taitaa tämäkin rivi olla örkki
O4 - HKLM\..\Run: [MSOffice] C:\WINDOWS\system32\MSOffice\services.exe
vai mitä mieltä olet ?
.
.- Juu
Ad-Aware kirjoitti:
Taitaa tämäkin rivi olla örkki
O4 - HKLM\..\Run: [MSOffice] C:\WINDOWS\system32\MSOffice\services.exe
vai mitä mieltä olet ?
.
.Katos vain,olipa sillä hyvä naamari.
Täytyypä marssittaa se Jotille naamareineen päivineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683