Poker online search pop-up

markok

Poker online pop-up tulee vähän väliä. Löytyisikö logista korjattavaa?

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 17:51:19, on 22.11.2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\sstray.exe
C:\Program Files\A-Link\RoadRunner 11 ADSL\CnxDslTb.exe
D:\ohjelmat\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
D:\ohjelmat\CyberLink\PowerVCRII\Agent.exe
D:\ohjelmat\CyberLink\PowerVCRII\RemoteAgent.exe
D:\ohjelmat\CyberLink DVD Solution\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\WINDOWS\system32\MSOffice\services.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Silicon Image\SiISATARaid\SATARaid.exe
D:\ohjelmat\hijack\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.fi/
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.fi/"); (C:\Documents and Settings\Marko\Application Data\Mozilla\Profiles\default\ti06guqp.slt\prefs.js)
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://D:\ohjelmat\netscape\searchplugins\SBWeb_01.src"); (C:\Documents and Settings\Marko\Application Data\Mozilla\Profiles\default\ti06guqp.slt\prefs.js)
O4 - HKLM\..\Run: [nForce Tray Options] sstray.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [CnxDslTaskBar] "C:\Program Files\A-Link\RoadRunner 11 ADSL\CnxDslTb.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] D:\ohjelmat\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Agent] D:\ohjelmat\CyberLink\PowerVCRII\Agent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Remote_Agent] D:\ohjelmat\CyberLink\PowerVCRII\RemoteAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "D:\ohjelmat\CyberLink DVD Solution\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Program Files\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSOffice] C:\WINDOWS\system32\MSOffice\services.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Sys29] C:\windows\system32\winsij32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Startup: Check Local Printer.lnk = D:\ohjelmat\P6000\WinXP\Chkpnt.exe
O4 - Startup: SATARaid.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = D:\ohjelmat\office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://D:\ohjelmat\office\Office10\EXCEL.EXE/3000

3

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu

      Siirrä se HijackThis.exe omaan kansioon tonne
      C:/HjT/hijackThis.exe

      Piilotiedostot näkyviin,ohje tuolla

      http://www.xtra.co.nz/help/0,,4155-1916458,00.html


      Merkkaa tuo sulje selain ja muut avoimet ikkunat ja paina FIX checked

      O4 - HKLM\..\Run: [Sys29] C:\windows\system32\winsij32.exe

      Käynnistä sitte vikasietotilassa etsi ja poista jos löytyy

      winsij32.exe


      Käynnistä sitte normaalisti ja pistä uus logi.

      • Taitaa tämäkin rivi olla örkki

        O4 - HKLM\..\Run: [MSOffice] C:\WINDOWS\system32\MSOffice\services.exe

        vai mitä mieltä olet ?

        .
        .


      • Juu
        Ad-Aware kirjoitti:

        Taitaa tämäkin rivi olla örkki

        O4 - HKLM\..\Run: [MSOffice] C:\WINDOWS\system32\MSOffice\services.exe

        vai mitä mieltä olet ?

        .
        .

        Katos vain,olipa sillä hyvä naamari.
        Täytyypä marssittaa se Jotille naamareineen päivineen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe