DarkFear ei voi vaikuttaa elämäänsä mitenkään

Pohditaa DF:stä

DarkFear usein valittelee täällä miten hänellä ei ole minkäänlaista valtaa elämäänsä, hän on siis syyntakeeton ja ilmeisesti holhouksen alainen? Normaali aikuinen mies voi vaikuttaa teoillaan ja valinnoillaan todella paljon elämäänsä, mutta DarkFear ilmoittaa aina että hän ei voi siihen mitenkään vaikuttaa. Onko tämä merkki Darkkiksen ali kaiken arvostelun menevästä paskahousuudesta vai onko Darkkis todella holhouksen alainen ja siten kykenemätön tekemään valintoja?

24

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AT-tuuditus

DarkFear käyttää tuota kilpenään sille ettei uskalla tehdä elämässään mitään, ulkoistaa vastuun "kun ei mihinkään voi vain vaikuttaa.

• Dark_Fear

DarkFear on tuhon lähettiläs, kaaoksen kapellimestari ja saatanallisten säkeiden syntinen sovittaja

• Luulin aluksi tämän olevan trolli, mutta ihan asiaahan tuossa puhutaan. Karu fakta on se, että aikuisen ihmisen elämässä muutoksen pitää lähteä itsestä jos sitä muutosta haluaa. Itsekin olen joutunut valitsemaan oman polkuni ja rakentamaan oman elämäni itselleni mielusaksi, vaikka myönnän sen että ihmiset minun ympärilläni ovat auttaneet minua monessa käänteessä ja että pitkä tie on vielä edessä vakaaseen toimeentuloon ja aineelliseen hyvinvointiin. Vaikka yleensä pidän darkkiksen puolia palstalla niin en voi väittää olevansa hänen kanssaan samaa mieltä siitä, etteikö hänellä olisi puitteita parantaa omaa arkielämäänsä jos jatkuvasti tuntee itsensä siihen tyytymättömäksi. Olen yrittänyt häntä kalastella mukaan jonkinlaiseen kahdenkeskiseen tapaamiseen (enkä nyt todellakaan puhu mistään homoeroottisesta sellaisesta), mutta tuntuu että miesparkaa ei vain saa houkuteltua pois neljän seinän sisältä, mikä on todella surullista kun joutuu katselemaan hänen jatkuvaa turhautumistaan ja ahdinkoa tällä palstalla. Uskon kyllä vakaasti siihen että tulen kohtaamaan hänet jossain vaiheessa, mutta huono sauma se on täältä briteistä lähteä yhdessä iltaa istumaan minnekään.

• Pohditaa DF:stä

Jep tämä on kaukana trollista ja valitettavan totta, sanonta "jokainen on oman onnesa seppä" pitää edelleen hyvin paikkansa ja länsimaihin syntyneellä ihmisellä elämä on hyvinkin paljon omissa käsissä. DarkFear tuskin koskaan onnistuu muuttamaan elämänsä kulkua jos hän ei pysty myöntämään faktoja itselleen, itse se vuori pitää kavuta jos elämäänsä tahtoo parannusta, eikä mitkään taianomaiset " parhaat nuoruusvuodet" ala koskaan jossei niitä itse laita alkamaan ja elämään niitä kohti.

Yksi käsittämättömimpiä juttuja Darkkikselta on tuo miten kaikki aina muka ajattelee "nuoresta" miehestä kaikkialla negativiista ja esim. yksin matkustelua ei muka tapahdu, vaikka olen itsekin käynyt helvetin monta reissua yksin ja koskaan en ole mitään negatiivista palautetta siitä keneltäkään saanut.

Mutta omahan on elämänsä, ja itsehän hän siitä maksaa jossei uskalla katsoa koskaan peiliin.

• Pohditaa DF:stä kirjoitti:

Jep tämä on kaukana trollista ja valitettavan totta, sanonta "jokainen on oman onnesa seppä" pitää edelleen hyvin paikkansa ja länsimaihin syntyneellä ihmisellä elämä on hyvinkin paljon omissa käsissä. DarkFear tuskin koskaan onnistuu muuttamaan elämänsä kulkua jos hän ei pysty myöntämään faktoja itselleen, itse se vuori pitää kavuta jos elämäänsä tahtoo parannusta, eikä mitkään taianomaiset " parhaat nuoruusvuodet" ala koskaan jossei niitä itse laita alkamaan ja elämään niitä kohti.

Yksi käsittämättömimpiä juttuja Darkkikselta on tuo miten kaikki aina muka ajattelee "nuoresta" miehestä kaikkialla negativiista ja esim. yksin matkustelua ei muka tapahdu, vaikka olen itsekin käynyt helvetin monta reissua yksin ja koskaan en ole mitään negatiivista palautetta siitä keneltäkään saanut.

Mutta omahan on elämänsä, ja itsehän hän siitä maksaa jossei uskalla katsoa koskaan peiliin.

Missä DF on muka sanonut, että hänen elämänsä olisi onnetonta? Taitavat nämä palstakiusaajat olla suurimpia harminaiheita hänellä, joten jos haluatte oikeasti auttaa, lopetatte erittäin lapsellisen kiusaamisen.

• Tjaa...........
        outsider1 kirjoitti:

Missä DF on muka sanonut, että hänen elämänsä olisi onnetonta? Taitavat nämä palstakiusaajat olla suurimpia harminaiheita hänellä, joten jos haluatte oikeasti auttaa, lopetatte erittäin lapsellisen kiusaamisen.

"Ei siinä mun mielestä ole mitään raskasta, kun joutuu aina miettimään sitä muiden ihmisten suhtautumista, kun sitä on tottunut koko ikänsä tällä tavalla elämään ja aina sitä ihan automaattisesti pohtii ensin mielessään sitä, että miten nyt muut ihmiset muhun suhtautuvat ja mitä he mahtavat ajatella.

Kyllä sitä vaan yksin ollessa tuntee olevansa aina muita huonompi ihminen, joten sen vuoksi sitä ei yksin viitsi koskaan lähteä mihinkään tollaisiin paikkoihin, joissa sitä joutuisi tuntemaan itsensä surkeaksi luuseriksi, kuten baareissa tai laivaristeilyillä. " DarkFear 30.8.2013 20:20

Ja kyllä näitä löytyisi vaikka millä mitalla

• No kyllä mä vielä joskus tulen sua tapaamaan, kun vaan nyt ensin kotiudut sieltä Englannista. Oletko muuten vielä kuinka pitkään siellä ulkomailla?

• Elli...

Ei ihme ettei naiset kiinnostu kun ei ole minkäälaista selkärankaa eikä munaa.

• Elon surkea kaari

Ainahan tekosyitä voi keksiä, ja sitten väittää että ei ne ole tekosyitä, jäädä kotiin, rypeä itsesäälissä, tolkuttaa itselleen että ei voi vaikuttaa, kuolla pois.

• Empatiaa ja tukea

DarkFear4.1.2015 03:38 1 SULJE
      Niin voitaisiin, sillä tällä palstalla kun sitä ei ole koskaan käsitelty tarpeeksi tätä kyseistä aihetta ja varsinkaan koskaan ketkään eivät ole ymmärtäneet täällä sitä tuskaa, minkä se yksin baareissa käyminen oikein aiheuttaa nuorelle miehelle.

DarkFear tahtoo keskustella siitä äärettömästä tuskasta minkä länsimaalainen mies kokee mennessään vapaa-ajallaan baariin juomaan alkoholia, se on varmasti kovin paikka maailmassa. Hän tahtoo että mahdollisimman moni tulisi tänne säestämään hänen harhaansa ja toistaisi perässä "kaikki ajattelevat kaikkea negatiivista ja tulevat painostavaan sävyyn siitä yksinolosta utelemaan".

Haluaisin että baareissa yksin käyville miehille perustettaisiin tukisäätiö ja kummeja.

• Vanhuuden turva

On se kiva sitten kiikkustuolissa muistella matkaohjelmaa katsoessa että "onneksi ei sitä tullut missään noista nuorena miehenä käytyä koska mä uskoin ja uskon edelleen että kaikki vain kaikkialla kaikkea negatiivista kaikesta ajattelee"

• Kyllä sitä voi matkustella vaikka sitten vanhempanakin, jos vaan vielä kaipaa silloin sinne ulkomaille. Eikä se matkailu pitäisi edes olla mistään iästä kiinni, että kyllä se matkailu on varmasti ihan mielekästä myös sitten vanhempanakin.

Ainakin mun mielestäni se on kaikkein paras syy olla lähtemättä nuorena sinne ulkomaille, jos ei ole sitä matkaseuraa tarjolla, sillä eipä sitä paljon ketkään nuoret viitsi tai halua koskaan yksin mihinkään matkustella.

Eikä sitä vaan siihen muiden ihmisten ajatteluun pysty mitenkään vaikuttamaan, että minkäs sille itse oikein voi, jos ne muut ihmiset eivät hyväksy sitä nuoren miehen yksin matkailua tai kun he ajattelevat siitä aina kaikkea negatiivista.

• 3wwww2
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä sitä voi matkustella vaikka sitten vanhempanakin, jos vaan vielä kaipaa silloin sinne ulkomaille. Eikä se matkailu pitäisi edes olla mistään iästä kiinni, että kyllä se matkailu on varmasti ihan mielekästä myös sitten vanhempanakin.

Ainakin mun mielestäni se on kaikkein paras syy olla lähtemättä nuorena sinne ulkomaille, jos ei ole sitä matkaseuraa tarjolla, sillä eipä sitä paljon ketkään nuoret viitsi tai halua koskaan yksin mihinkään matkustella.

Eikä sitä vaan siihen muiden ihmisten ajatteluun pysty mitenkään vaikuttamaan, että minkäs sille itse oikein voi, jos ne muut ihmiset eivät hyväksy sitä nuoren miehen yksin matkailua tai kun he ajattelevat siitä aina kaikkea negatiivista.

Miksi juuri yksin matkustaminen (tai yksin baarissa käynti) ja mitä muut siitä mahdollisesti ajattelevat on sulle niin iso juttu? Olethan tehnyt monta muutakin asiaa elämässäsi, josta ajatellaan todella paljon negatiivista, kuten sivariin meno ja tupakointi, mutta et ole antanut muiden mielipiteiden estää sua mitenkään tekemästä em. asioita.

• 3wwww2 kirjoitti:

Miksi juuri yksin matkustaminen (tai yksin baarissa käynti) ja mitä muut siitä mahdollisesti ajattelevat on sulle niin iso juttu? Olethan tehnyt monta muutakin asiaa elämässäsi, josta ajatellaan todella paljon negatiivista, kuten sivariin meno ja tupakointi, mutta et ole antanut muiden mielipiteiden estää sua mitenkään tekemästä em. asioita.

No se nyt on vaan aina tuntunut niin inhottavalta ja yksinäiseltä, kun sitä on joskus yksin baareihin mennyt ja ihan samanlaiselta se varmasti tuntuisi myös silloin, jos sitä lähtisi yksin sinne ulkomaille. Siinä ulkomaille lähtemisessä kun olisi vielä se huono puoli, että sieltä sitä ei edes pääsisi niin helposti ja nopeasti takaisin kotia, kun mitä baarista pääsee, jos se yksinolo alkaa ahdistamaan.

Sivariin menemistä nyt ei kannata verrata tähän asiaan ollenkaan, sillä tässä maassa kun se asevelvollisuus täytyy vaan lain mukaan suorittaa joko armeijassa tai sitten sivarissa, oli kavereita tai ei.

• DarkFear kirjoitti:

No se nyt on vaan aina tuntunut niin inhottavalta ja yksinäiseltä, kun sitä on joskus yksin baareihin mennyt ja ihan samanlaiselta se varmasti tuntuisi myös silloin, jos sitä lähtisi yksin sinne ulkomaille. Siinä ulkomaille lähtemisessä kun olisi vielä se huono puoli, että sieltä sitä ei edes pääsisi niin helposti ja nopeasti takaisin kotia, kun mitä baarista pääsee, jos se yksinolo alkaa ahdistamaan.

Sivariin menemistä nyt ei kannata verrata tähän asiaan ollenkaan, sillä tässä maassa kun se asevelvollisuus täytyy vaan lain mukaan suorittaa joko armeijassa tai sitten sivarissa, oli kavereita tai ei.

Niin unohtui mainita tossa vielä se, että eihän tupakoinnista edes ajatella mitään negatiivista tai ei ajatella ainakaan nuorten keskuudessa. Enemmänkin sitä negatiivista ajatellaan just niistä nuorista miehistä, jotka eivät polta. Naisten kohdalla on taas eri asia, sillä naiset ovat tässäkin asiassa etuoikeutettuja miehiin nähden, ihan kuten ovat asevelvollisuusasiassa, yksin baarissa käymisessä ja yksin matkailussa.

• Ensi joulun hitti

Tonttu DarkFear on salainen ja holhouksen alainen!

• Pojista miehiä

Se oli varmaan se hinuripalvelus, joka hänen aloitekykynsä tuhosi. Armeija olisi tehnyt hänestä miehen ja oman elämänsä herran. Hinuripalvelus onnistuu vain tekemään pojista hinttejä.

• olet varmaan oikeass

myös palstan toinen vässykkä joka ei voi vaikuttaa elämäänsä eli hämärän rajalla nimimerkki ei ole käynyt armeijaa....tuskin on sattumaa

• Huomautettakoon tähän väliin, että arvostan sekä hämiatä että darkkiata todella paljon. Darkkis on omillaan toimeentuleva, kaksiossa asuva EUROOPPALAINEN MIES, kun taas hämiaäs on paitsi lahjakas muusikko myös ansiokas kirjallisuustieteiden opiskelija joka kirjoitti gradustaan laudaturin. Minussa itsessänikin on tietenkin paljon puutteita, en kiellä sitä. En missään mittakaavassa ole rikas, ansioluetteloni on surkea, olen kaljuuntuva neitsyt-setä... enkä syö finoja, btw. Lisäksi minulla on myös huonot hermot, vaikkei sitä tällä palstalla välttämättä huomaakaan. Itsestäni en ole niinkään huolissani, noista toisista enemmän; toivoisin että heillä menisi paremmin.

• .............

Tiedätkö muuten että onko DarkFear muuten seksuaalisesti yhtä kokematon kuin sinä? Palstalla hän toki vakuuttaa ettei ole neitsyt mutta ajattelin että hän olisi paljastanut sulle mahdollisesti jotain muuta privana...

• Koeta ottaa tuolla kaikki irti noin niinkuin ihmisten tutustumismielessä. Briteissä toki ihmiset tuntuvat olevan suomalaisia keskimääräisesti puheliaampia ja kiinnostuneita juttelemaan vieraiden ihmisten kanssa.

Toivon, että sinulla on mukavaa siellä enkkulandiassa! :-)

• eiköhän ole
        ............. kirjoitti:

Tiedätkö muuten että onko DarkFear muuten seksuaalisesti yhtä kokematon kuin sinä? Palstalla hän toki vakuuttaa ettei ole neitsyt mutta ajattelin että hän olisi paljastanut sulle mahdollisesti jotain muuta privana...

pyllistänyt?

• mimosatyttö_

Olen rakastunut DarkFeariin

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7132
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7079
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6215
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5318
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5225
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5120
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3555
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3410
    Aihe