Liian väsynyt muuttumaan

särö mielessä

Jo pitkään luulin olevani onnellinen elämässäni.

Luulin että viimeinkin olisin edes oikealla polulla...polulla oppia tuntemaan ja hyväksymään itseni niin hyvässä kuin pahassa.

Sain lisää uusia kavereita ja tunsin itseni muutenkin todella hyväksi...vapautuneeksi ahdistuksen kahleesta ja aina kun se meinasi nostaa päätään takaisin minun oli helppo vain viskata se alas. Teimme kavereiden kanssa paljon kaikkea yhteistä ja kivaa...

Mutta vaikka miten yritän unohtaa menneisyyttäni niin aina siitä on muistot/tavat/opit/taidot tai niiden puutteet esillä. Se että muilla tuntuu olevan niin paljon enemmän muistoja ja tietoa elämästä ahdistaa minua. Vähättelevätkö he minua? Olenko minä heille ja muille vain pelkkä vitsi?

Niinki viaton kysymys ku mikä sun intohimo elämässä oikein on? tai miten sä et oo voinu kuulla tästä muka!? saa minut melkein itkun partaalle...ei minulla ole nuoruudesta paljoa hyviä muistoja... oikeastaan se on täynnä pelkkää harmaata usvaa jonka minä olen halunnut unohtaa...en minä saanut lapsena tehdä paljon mitään. vanhempani eivät olleet rikkaita ja he muutenkin eristivät minut, tekivät minusta passiivisen ihmisen oppimaan uutta... minut tukahdutettiin kotona ja aina päivästä toiseen siellä esitettiin että "rakastetaan"...en oikeastaan koskaan tuntenut rakkautta kotona. "Rajat ovat rakkautta" on paska puhetta jos minulta kysytään. minulla ei ollut muitakuin rajat.

Olen vajoamassa takaisin tuohon masentuneisuuden kuoppaan...vielä jaksan hetken pitää kulissia yllä kavereiden ja ystävien tähden. Ex tyttöystävä soittaa ja kysyy kuulumisia ja se että hän niin taitavasti mollaa minua, lytäten maan rakoon. Ystävä sanoo että älä välitä... mutta eksäni vaan nyt sattuu olemaan oikeassa...minä olen säälittävä ja naiivi ihminen jota maailma vaan käyttää hyväkseen tai ainakin yrittää ihan kaikessa en sentään ole antanut periksi. En halua heidän sääliä...kyyneleet alkavat valua jo silmistä tässä vaiheessa. Miksi minulla täytyy olla näin paska elämä!!! Miksi minua ei kuunneltu koskaan vanhempien puolelta! Miksi ette koskaan kysyneet miksen mennyt muitten mukaan! Ettekö te oikeasti edes välittäneet minusta.

Haluanko edes yrittää enää. En minä kelpaa edes tällaisenaan tänne. Muut ovat viisaampia ja kokeneempia, heillä on intohimoja ja haaveita tätä maailmaa varten... ei minulla ole. Tässä vaiheessa olen varma että olen jo pilannut, tai siis on menny pilalle, oman mielenterveyteni ja tapani ajatella tätä maailmaa.

Pelkään myös että aivoni ovat rasittuneet pilalle korvaamattomalla tavalla...tavalla ettei sitä voi enää korjata vaan vaikka miten yrittäisin vanhat tapani saisivat minut kiinni jossain vaiheessa niinkuin ne ovat saaneet kiinni nytkin

Ainakin voin lähteä täältä jotenkin rakastettuna kuin huomata taas seisovani pohjalla yksin peläten elämää

1

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan ihmisen aivot myös kovan puurtamisen avulla rakennettavissa positiiviselle nousuradalle. Olen elänyt romukoppaelämää niin kauan, että joskus tuntuu elävänsä muutaman tunnin kohtuullistakin elämää.

On myös tautisen varmaa, että bibolla, itellä, matka kuilun pohjalle alkaa viimeistään huomenna. Toisaalta aspergeillä on joku varapanos - se lähtee kipuamaan psyyken 'everest vuoren'jäistä huippua ylöspäin kun muutakaan ei ole tehtävissä.

Kyllä sää nuorena miehenä paljon parempaan pystyt, nimim.särö mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      257
      10925
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      128
      6942
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5613
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      33
      4928
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      50
      4198
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3739
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3474
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3412
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2888
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      58
      2660
    Aihe