Miten saa habboon ilmaista rahaa? Vastatkaa!!! Oon ihan maassa rahanpuutteen vuoksi!!!!!!!
MITEN SAA
14
1499
Vastaukset
Otat sen iskän kapulan käteen ja lähetät ohjeiden mukaan sen jonku habbo sanan johonki helevetin numeroon ja saat takas kamakoodin. Eks oo hienoo?
Ei sitä muuten saa ku tilaamalla.- Halitosisnake
No hanki Haxaus ohjelma. niinku mullaki on..
- hassu
Ei taida haxaus ohjelmilla ilmaisia tavaroita/kolikoita saada :D
Ilmaista tavaraa/kolikoita ei ole. - tuntematon
ei kandes ku siitä ku jää kii niin se menoo kyl sit joten en suosittele! muuta kuin et lopettaisisit haxaamisen se on vaan mun hyvä vinkki sulle! mut omapahan on asias sinähän sen päätät mut kuhan vaan varotin!
- hulluporo93
kertoisitko mistä saa haxaus ohjelman tarviin sitä pliis kerro olisin hyyyvin kiitollinen
- TARVIIN HAXAUS OHJLMAN
voitko antaa sen haxaus ohjelman voin antaa vaik sulle ukon haxaus ohjelman?
- Halitosisnake
TARVIIN HAXAUS OHJLMAN kirjoitti:
voitko antaa sen haxaus ohjelman voin antaa vaik sulle ukon haxaus ohjelman?
JooO
- bumba
Halitosisnake kirjoitti:
JooO
onko sul skeylite ohjelma jolla haxaat? jos on voitko kertoo miten käytetään.. tai voitko antaa sen ohjelman mulle mikä sul on?
- siis
Hei.. siis ei hemmetti.. ihan maassa rahanpuutteen takia \o/! Ei hemmetti.. sain taas hyvät naurut :)
- tuntematon
ei kuule kande pilkata...! siinä sulle vinkki
- pelaaja1
Mene lompakkoon ja ota sielt osta rahaa!
- GHG
KERRO SE SUN TYYPIS NIMI NINI ANNA SULLE HABBO-KOLIKOITA PYYDÄN SUT HABOSSA KAMUCKS
- sda
HUOM! HABBO ON USETUSTA MUN UKKO PÖLLITTIIN MODET PÖLLI!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751738- 591698
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3321439Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671280Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081259Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621107- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin971043Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980