POJAT mitä vikaa mussa on

zeu

oon täs miettiny jo jonku aikaa et mitä vikaa mus on? ku välil vaikuttaa silt ettei ketää oikee haluis tutustuu muhun :/ olen siis 163cm pitkä blondi, sivusiili ja pitkät hiukset. oon urheilullinen mut joskus tosi laiska. pääsen millon vaan mihin vaan turkuun päin ja oon tosi sosiaaline mut vähä ujo.. harrastan jenkkifutista ja lautailuu kesäl skeittaan.. saanks perustelui mikä mus vois olla vikana..

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä - en todellakaan... :( Musta vaikutat just tosi kivalta! :) Voidaa tutustuu jos haluut :)

    • pooikkeli

      Tälläset keskustelut on mun mielest vähä turhii, koska ei voi tietää ennenkuin tuntee.
      Tai ees nähny livenä ja keskustellu parii ottesee.. Ja mist oot keksiny et sus ois jotai vikaa?

    • näihhäseO

      Sulta puuttuu se yks tärkeimmistä; Itseluottamus. Ja mistäs sen päättelin? Kun tuut kirjottmaa suomikakkosnelosee tästä aiheesta. Mutta jos jotain nyt sanoisin ni sanoisin sen kuuluisan lausahduksen "There are plenty of fish in the sea". Eli tuskin sillä sielunkumppanin ettimisellä nii kiire oo. Ootat vaa sitä oikeeta, kyllä se jostai kulma takaa kurkistaa. Ja iha yks vinkki mikä on ehdoton plussa; Hymyilet kaikille :) se piristää kummasti.

    • fyughtgydfyftgd

      Voi noita naisten ongelmia. Keikistellään ja vilkuillaan kerran 2 tunnin aikana ja ihmetellään ku pojat ei lähesty. Mitäpä jos itse tekisit aloitteen ja lähestyisit jotain...?

    • PERWOOO

      No kuule vaihda tyttöihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3343
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2729
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2483
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1992
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1652
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1526
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1506
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe