oon täs miettiny jo jonku aikaa et mitä vikaa mus on? ku välil vaikuttaa silt ettei ketää oikee haluis tutustuu muhun :/ olen siis 163cm pitkä blondi, sivusiili ja pitkät hiukset. oon urheilullinen mut joskus tosi laiska. pääsen millon vaan mihin vaan turkuun päin ja oon tosi sosiaaline mut vähä ujo.. harrastan jenkkifutista ja lautailuu kesäl skeittaan.. saanks perustelui mikä mus vois olla vikana..
POJAT mitä vikaa mussa on
5
162
Vastaukset
En tiedä - en todellakaan... :( Musta vaikutat just tosi kivalta! :) Voidaa tutustuu jos haluut :)
- pooikkeli
Tälläset keskustelut on mun mielest vähä turhii, koska ei voi tietää ennenkuin tuntee.
Tai ees nähny livenä ja keskustellu parii ottesee.. Ja mist oot keksiny et sus ois jotai vikaa? - näihhäseO
Sulta puuttuu se yks tärkeimmistä; Itseluottamus. Ja mistäs sen päättelin? Kun tuut kirjottmaa suomikakkosnelosee tästä aiheesta. Mutta jos jotain nyt sanoisin ni sanoisin sen kuuluisan lausahduksen "There are plenty of fish in the sea". Eli tuskin sillä sielunkumppanin ettimisellä nii kiire oo. Ootat vaa sitä oikeeta, kyllä se jostai kulma takaa kurkistaa. Ja iha yks vinkki mikä on ehdoton plussa; Hymyilet kaikille :) se piristää kummasti.
- fyughtgydfyftgd
Voi noita naisten ongelmia. Keikistellään ja vilkuillaan kerran 2 tunnin aikana ja ihmetellään ku pojat ei lähesty. Mitäpä jos itse tekisit aloitteen ja lähestyisit jotain...?
- PERWOOO
No kuule vaihda tyttöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3966759Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta754315Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1034077Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom443674Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1373658Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1553631Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2483559Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi413123Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a143084Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1082832