oon täs miettiny jo jonku aikaa et mitä vikaa mus on? ku välil vaikuttaa silt ettei ketää oikee haluis tutustuu muhun :/ olen siis 163cm pitkä blondi, sivusiili ja pitkät hiukset. oon urheilullinen mut joskus tosi laiska. pääsen millon vaan mihin vaan turkuun päin ja oon tosi sosiaaline mut vähä ujo.. harrastan jenkkifutista ja lautailuu kesäl skeittaan.. saanks perustelui mikä mus vois olla vikana..
POJAT mitä vikaa mussa on
5
115
Vastaukset
En tiedä - en todellakaan... :( Musta vaikutat just tosi kivalta! :) Voidaa tutustuu jos haluut :)
- pooikkeli
Tälläset keskustelut on mun mielest vähä turhii, koska ei voi tietää ennenkuin tuntee.
Tai ees nähny livenä ja keskustellu parii ottesee.. Ja mist oot keksiny et sus ois jotai vikaa? - näihhäseO
Sulta puuttuu se yks tärkeimmistä; Itseluottamus. Ja mistäs sen päättelin? Kun tuut kirjottmaa suomikakkosnelosee tästä aiheesta. Mutta jos jotain nyt sanoisin ni sanoisin sen kuuluisan lausahduksen "There are plenty of fish in the sea". Eli tuskin sillä sielunkumppanin ettimisellä nii kiire oo. Ootat vaa sitä oikeeta, kyllä se jostai kulma takaa kurkistaa. Ja iha yks vinkki mikä on ehdoton plussa; Hymyilet kaikille :) se piristää kummasti.
- fyughtgydfyftgd
Voi noita naisten ongelmia. Keikistellään ja vilkuillaan kerran 2 tunnin aikana ja ihmetellään ku pojat ei lähesty. Mitäpä jos itse tekisit aloitteen ja lähestyisit jotain...?
- PERWOOO
No kuule vaihda tyttöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510