Khao Lak 2.2

isä ja poika

Morjens kaikki reissaajat,

Onkohan näillä linjoilla ketään jotka olisivat lähdössä 2.2.2015 khao lakkiin? Jos niin minne sielä matka suuntautuu?

- isä ja poika

8

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähtö 5.2.

      Muutama päivä myöhemmin Khao Lak Laguna Resort ja pariskunta.

    • Lähtö 1.2.

      Päivää aiemmin perheen kanssa (mukana 1,5 v.) The Sands-hotelliin :) Ei jaksaisi odottaa!

      • kaksi jo mummoa

        31.1 lähtö hotelli Laguna.


      • isä ja poika

        Juu ei jaksaisi odottaa... aika sateista ollut kun olen katsellut sää tietoja... me olemme menossa ayara villaan... olin sielä pari vuotta sitten ja tykästyin paikkaan. Nyt sitten pojan kanssa matkaan. Vielä muutama vko. Sitten päästään lämpimään...


      • Lähtö 5.2.
        isä ja poika kirjoitti:

        Juu ei jaksaisi odottaa... aika sateista ollut kun olen katsellut sää tietoja... me olemme menossa ayara villaan... olin sielä pari vuotta sitten ja tykästyin paikkaan. Nyt sitten pojan kanssa matkaan. Vielä muutama vko. Sitten päästään lämpimään...

        Ei jaksaisi ei ja alkaa tuota lunta olla ihan kiitettävästi, kiva päästä eroon pariksi viikoksi. Aikaisemmin oltu Karonilla ja Katalla molemmissa kerran, nyt Khao Lakiin kun sitä kehuttu rauhalliseksi paikaksi. Ei haittaa jos välillä sataa, ei siellä pakkasta ja lunta tietääkseni ole ;D


      • isä ja poika
        Lähtö 5.2. kirjoitti:

        Ei jaksaisi ei ja alkaa tuota lunta olla ihan kiitettävästi, kiva päästä eroon pariksi viikoksi. Aikaisemmin oltu Karonilla ja Katalla molemmissa kerran, nyt Khao Lakiin kun sitä kehuttu rauhalliseksi paikaksi. Ei haittaa jos välillä sataa, ei siellä pakkasta ja lunta tietääkseni ole ;D

        Moro,

        Nyt kelit khao lakissa näyttää hyvälle. www.yr.no kun kurkkasin just.


      • Lähtö 5.2.
        isä ja poika kirjoitti:

        Moro,

        Nyt kelit khao lakissa näyttää hyvälle. www.yr.no kun kurkkasin just.

        Onko tietoa miten lähellä Laguna Resortia olis kauppa ja pesula? Pitkä matka markkinoille?


    • No ihan pakko pikkaisen omia kokemuksia kertoilla. Olen nyt juuri täällä, kolmatta kertaa kaikkinensa. Joku tuossa kertoi et on rauhallinen paikka, no sitä tämä on, ja myös pitkien välimatkojen paikka. Eli useimmat noista loistohotelleista joissa en kyllä itse asu ihan jo auto skootteri matkan päässä esim. markkinoilta...eli matkaa helposti se kymmenen kilsaa...eli tässä kaksi pientä erillistä kylää....niiden väli se noin kilometri, niissä ihan huisketta riittävästi, sitten tosiaan upeat rannat ja loisto hotellit näistä kaukana. Tuota huisketta on siis päivällä....yöllä elämä loppuu viimeistään yhdeltä. Kaikki täällä periaatteessa ok....no kauheen paskasta...noin rumasti sanottuna, siis mikä on kädestä pudonnut se on sit siinä....eli karmeita jätekasoja nuo teiden laidat. Kuitenkin kaikkinesa kiva paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      838
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe