Saunalahti hoi!

--9717

Tilasin 22.12. puhelinliittymän Elisan sivutoimipisteessä. Luvattiin toimivan seitsemän (7) päivän kuluessa (kortti asetettiin paikolilleen).
Otin yhteyttä operaattoriin viimeksi 9.1. Liittymän luvattiin toimivan maanantaina 12.1. Nyt on keskiviikko, 14.1. Arvasitte oikein, hiljaista on.

10

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 050

      Kerrot, että sivutoimipiste. Ne ovat ilmeisesti ihan silmänlumetta, sama lienee muillakin operaattoreilla.
      Raha kyllä kelpaa!!!!!

    • nopeaa toimintaa

      Tilasin Elisan (tai Saunalahden) 4G-liittymän erään viikon torstaina, kun sanoin irti Anvian liittymän. SIM-kortti tuli kirjekuoressa seuraavana päivänä eli perjantaina , ja sen sai aktivoida netissä. Tein tilauksen puhelinmyymälässä. Hyvin on pelittänyt ja 60% alennus internetkuluissa

    • ---17

      Onneksi olkoon, itsellenikin! Tänään tuli viesti Saunalahdelta (Elisa): Voitte 20.1. asettaa uuden kortin puhelimeenne.

      Siis lähes kuukauden odotus palkittiin viimeinkin! Pitäisikö oikein kiittää? Surkuhupaisana yksityiskohtana pidän sitä, että omistan pienen kasan Elisan osakkeita. Nythän niistä saisi vähän voittoakin.

      Saapas näkee.

    • pääsin irti elisasta

      Ei elisaa, eikä saunalahtea kiinnosta kuluttaja-asiakkaat. Menee kuukausia, eikä mitään tapahdu. Itsellä oli liittymä vialla ja vikailmoituksesta kului seitsemän viikkoa, ennekuin tuli kuntoon. Soitin varmaan sata kertaa asiakaspalveluun, ilman apuja.

      elisa ja Saunalahti on samaa firmaa, täällä erolla.

      eilisa= yritykset

      Saunalahti= kuluttajat, eli rupusakki

      • Turhaa työtä

        Minulle tuli elisalta kolme kertaa väärä laajakaistamodeemi Itellan (postin) kautta. Sitten vihelsin pelin poikki ja sanoin irti koko liittymän. Ilmeisesti kiinteästä laajakaistasta oli sinullakin kysymys. Kummallista oli, että aina luvattiin ja aina meni pieleen.


    • Mikäli tässä oli kyse numeronsiirrosta, menee numeronsiirrossa normaalisti 5-10 arkipäivää. Numeronsiirto riippuu myös luovuttavasta operaattorista ja mielellämme toki liittymän aina mahdollisimman pikaisesti meille siirrämme. :)

      Numeronsiirtoja ei käsitellä pyhäpäivinä, joten nuo joulupyhät on myös tuota siirtoa viivystyttäneet. Hyvä, että numerosi kuitenkin nyt siirtyi meille onnellisesti. :)

      Jussi / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

    • sakkesakke

      Itsellä ollut 5 vuotta saunalahti tuplalaajakaista, ja ikinä ei ole ollut ongelmia. Puhelinliittymä kolumbus, ja toiminut aina moittetta.

      • sakkesakke

        Niin kolumbus = Elisa


      • Järki päässä

        Minulla on kuituliittymä paikalliselta operaattorilta 100 Megaa. Ollut kolme vuotta. Kyllä lähtee ja olen täydellisen tyytyväinen. En usko langattomuuteen, mokkulat on kokeiltu. Ajattelin kysellä, milloin saisi 1000 Mega kotiin--> eli Gigan yhteyden, kuitu mahdollistaa senkin.


      • Onnekas-asiakas
        Järki päässä kirjoitti:

        Minulla on kuituliittymä paikalliselta operaattorilta 100 Megaa. Ollut kolme vuotta. Kyllä lähtee ja olen täydellisen tyytyväinen. En usko langattomuuteen, mokkulat on kokeiltu. Ajattelin kysellä, milloin saisi 1000 Mega kotiin--> eli Gigan yhteyden, kuitu mahdollistaa senkin.

        Kuituliittymästä kyllä kannattaa pitää kiinni. Varma on aina varmaa ja nopeutta riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      313
      10474
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2331
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2159
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1934
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1816
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1316
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1286
    Aihe