...siinä on kun aamusella yritän avata koneeni niin se avauslataus keskeytyy alkuunsa ja minun täytyy aloittaa alusta. Kun muutaman kerran käytän virtaa pois ja painan on- nappulaa, koneeni käynnistyy sitten normaalisti.
Toi on joskus ärsyttävää kun kiireellä yritän päästä koneelleni.
Voisiko joku viisaampi vedes vihjata missä toi vika voisi mahdollista olla ja kuinka sen kotikonstein voisi itse korjata? Kunnon neuvo ansaitsee suuret kiitokset ja papukaijan merkin. :D
Koneeni avaaminen takkuilee?
6
74
Vastaukset
- hurrurdurrhoers
Mikä käyttöjärjestelmä? Tarkalleen ottaen mihin kohtaan avaus keskeytyy? Esimerkiksi windows logoon? Johonkin "Kirjaudutaan sisään.." kohtaan tai vastaavaan?
- ka ka du
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/products/features/startup-repair
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/repair-recovery-help#repair-recovery-help=windows-8&v1h=win8tab1
tuossa tuollaista.
(Pistä sillä papukaijamerkin neulalla itseäsi peffaan nin heräät :D)
, Minulla on ollut tuontapainen riesa. Silloin oli jäänyt kokonaan tai osin vanha "poistettu" tietoturvahärpäke ja käynnistäminen kesti yli 10 min
- siri2
Miksi Service Packin päivittäminen ei onnistu?8 KB976932)
- Unohtui mainita
Käyttöjärjestelmäni on XP
Kun on kyse XP käyttiksestä ja jos käytät sitä netissä niin käyttiksen vaihto on edessä. Jos taas kyseessä on offline kone niin silloin kokeile palautuspisteeseen palautusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?502787Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426