Koneeni avaaminen takkuilee?

Mikä ihme....

...siinä on kun aamusella yritän avata koneeni niin se avauslataus keskeytyy alkuunsa ja minun täytyy aloittaa alusta. Kun muutaman kerran käytän virtaa pois ja painan on- nappulaa, koneeni käynnistyy sitten normaalisti.
Toi on joskus ärsyttävää kun kiireellä yritän päästä koneelleni.
Voisiko joku viisaampi vedes vihjata missä toi vika voisi mahdollista olla ja kuinka sen kotikonstein voisi itse korjata? Kunnon neuvo ansaitsee suuret kiitokset ja papukaijan merkin. :D

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurrurdurrhoers

Mikä käyttöjärjestelmä? Tarkalleen ottaen mihin kohtaan avaus keskeytyy? Esimerkiksi windows logoon? Johonkin "Kirjaudutaan sisään.." kohtaan tai vastaavaan?

• Minulla on ollut tuontapainen riesa. Silloin oli jäänyt kokonaan tai osin vanha "poistettu" tietoturvahärpäke ja käynnistäminen kesti yli 10 min

• siri2

Miksi Service Packin päivittäminen ei onnistu?8 KB976932)

• Unohtui mainita

Käyttöjärjestelmäni on XP

• Kun on kyse XP käyttiksestä ja jos käytät sitä netissä niin käyttiksen vaihto on edessä. Jos taas kyseessä on offline kone niin silloin kokeile palautuspisteeseen palautusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50