...siinä on kun aamusella yritän avata koneeni niin se avauslataus keskeytyy alkuunsa ja minun täytyy aloittaa alusta. Kun muutaman kerran käytän virtaa pois ja painan on- nappulaa, koneeni käynnistyy sitten normaalisti.
Toi on joskus ärsyttävää kun kiireellä yritän päästä koneelleni.
Voisiko joku viisaampi vedes vihjata missä toi vika voisi mahdollista olla ja kuinka sen kotikonstein voisi itse korjata? Kunnon neuvo ansaitsee suuret kiitokset ja papukaijan merkin. :D
Koneeni avaaminen takkuilee?
6
119
Vastaukset
- hurrurdurrhoers
Mikä käyttöjärjestelmä? Tarkalleen ottaen mihin kohtaan avaus keskeytyy? Esimerkiksi windows logoon? Johonkin "Kirjaudutaan sisään.." kohtaan tai vastaavaan?
- ka ka du
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/products/features/startup-repair
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/repair-recovery-help#repair-recovery-help=windows-8&v1h=win8tab1
tuossa tuollaista.
(Pistä sillä papukaijamerkin neulalla itseäsi peffaan nin heräät :D)
, Minulla on ollut tuontapainen riesa. Silloin oli jäänyt kokonaan tai osin vanha "poistettu" tietoturvahärpäke ja käynnistäminen kesti yli 10 min
- siri2
Miksi Service Packin päivittäminen ei onnistu?8 KB976932)
- Unohtui mainita
Käyttöjärjestelmäni on XP
Kun on kyse XP käyttiksestä ja jos käytät sitä netissä niin käyttiksen vaihto on edessä. Jos taas kyseessä on offline kone niin silloin kokeile palautuspisteeseen palautusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384