Kuinka paljon maitotaloustuotteita vähintään 8kk ikäisen vauvan pitäisi siis saada?
Maidon määrä 8kk ikäiselle?
7
1330
Vastaukset
äidinmaitoa tai vastikettahan se vielä juo eikä mitään muita maitotaloustuotteita! 500ml pitäs mennä... jos menee vähemmän niin sitten pitää d-vitamiinia lisätä.
- minä
Niin tarkoitin vellejä ja vauvojen jogurtteja...
minä kirjoitti:
Niin tarkoitin vellejä ja vauvojen jogurtteja...
on laskettu siihen 500mlaan. Jugurteista en tiedä, mutta jotenkin tuntus ettei niillä oo mitään määriä... eli pääasia on että se 500ml tulee täyteen!
- ÄITI
ninni_hoo kirjoitti:
on laskettu siihen 500mlaan. Jugurteista en tiedä, mutta jotenkin tuntus ettei niillä oo mitään määriä... eli pääasia on että se 500ml tulee täyteen!
Joissain neuvolan esitteissä lukee,että 700-800ml...
- äiti minäkin
onkohan kenelläkään tietoa että kun aina puhutaan tuosta puolesta litrasta maitoa/vellejä yms. päivässä, niin pitäisikö sen lisäksi vauvan saada muuta nestettä, lähinnä siis vettä? ja mitenköhän paljon?
- 3:n äiti
Jos saa kaiken maidon nestemmäisessä muodossa, eli vellinä ja maitona, pitäisi sen riittää, mutta voit tarjota myös vettä aterioiden yhteydessä, ja sillähän on hyvä opettaa mukista juomista, kun se ei varsinaisesti sotke vaatteita, vaan ainoastaan kastelee, jos/kun sitä menee aluksi rinnuksille.
- äiti minäkin
3:n äiti kirjoitti:
Jos saa kaiken maidon nestemmäisessä muodossa, eli vellinä ja maitona, pitäisi sen riittää, mutta voit tarjota myös vettä aterioiden yhteydessä, ja sillähän on hyvä opettaa mukista juomista, kun se ei varsinaisesti sotke vaatteita, vaan ainoastaan kastelee, jos/kun sitä menee aluksi rinnuksille.
oikeilla raiteilla siis ollaan oltu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361941
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76421