SPR Mod 1

dmrproggis

Eli tarkoituksena ois rakennella kesäks tommonen M4 joka esittää SPR:ää. En vain oikein osaa päättää / en tiedä että minkä aseen hommaisin pohjaksi. Hintahaarukka aika alhainen koska joudun ostamaan esim. kiskot ja kiikarin lisäksi. Pitäisikö siis ostaa uusi, joku kiinalainen metallirunko M4, vai turvatua käytettyyn vastaavaan? Hintaa sais olla 100-150€. Satunnaisia M4- osia löytyy omasta takaa. Auttakaa miestä hädässä :)

9

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • dmrproggis

Oli harkinnassa joo, mutta pyssy on DBoys valmistama, eli mun kirjassa huono. En viitsi pulittaa "valmiista", huonosta aseesta 240€. Mieluummin tosiaan ostan M4 tai M16, ja ostelen siihen sitten tarvittavat palikat mitä ei löydy jo omasta takaa. Tykkään rakennella pyssyjä mieluummin kuin ostaa valmiita sellaisia.
        Tällä hetkellä, jos oletetaan että en löydä käytettyää sopivaa mistään, ostan Cyman M16 ja siihen LaRue FF kiskot ja shortdotin. Pistän hopin ja piiput uusiks, ja maalit tietty. Myöhemmin rattaat ja hairtriggeri, suutin. Tosiaan cymasta kokemusta ja sen jäljiltä parit osat löytyy kaapista.

• dmrproggis
        dmrproggis kirjoitti:

Oli harkinnassa joo, mutta pyssy on DBoys valmistama, eli mun kirjassa huono. En viitsi pulittaa "valmiista", huonosta aseesta 240€. Mieluummin tosiaan ostan M4 tai M16, ja ostelen siihen sitten tarvittavat palikat mitä ei löydy jo omasta takaa. Tykkään rakennella pyssyjä mieluummin kuin ostaa valmiita sellaisia.
        Tällä hetkellä, jos oletetaan että en löydä käytettyää sopivaa mistään, ostan Cyman M16 ja siihen LaRue FF kiskot ja shortdotin. Pistän hopin ja piiput uusiks, ja maalit tietty. Myöhemmin rattaat ja hairtriggeri, suutin. Tosiaan cymasta kokemusta ja sen jäljiltä parit osat löytyy kaapista.

Niin ja tietenkin piuhat ja fetti ja liittimet.

• dmrproggis kirjoitti:

Niin ja tietenkin piuhat ja fetti ja liittimet.

Hyvä runkonen ja sisuksinen maksaa sen 150 Paras pohja olisi Lonexi tai G&P. Nua menee jo reilusti yli budjetin eli sillon kannattaisi hankkia joko Cyman M4/m16 uutena ja jos haluat käytetyn niin kannattaa katsoa melkeimpä tuolta: http://juoksuhauta.net/trade.php?init=search&act=1&per_page=all löytyykö sopivaa.

Imo: Kaasu/Co2 olis paras DMR:äksi.

Mistä tuokin on lähtenyt että Dboys on huonu.... Henk.kohtaset kokemukset hyviä. Enemmän olen nähnyt Cyman ja JG leviävän kun Dboyssin/kalashin.

• dmrproggis
        soviet.sniper kirjoitti:

Hyvä runkonen ja sisuksinen maksaa sen 150 Paras pohja olisi Lonexi tai G&P. Nua menee jo reilusti yli budjetin eli sillon kannattaisi hankkia joko Cyman M4/m16 uutena ja jos haluat käytetyn niin kannattaa katsoa melkeimpä tuolta: http://juoksuhauta.net/trade.php?init=search&act=1&per_page=all löytyykö sopivaa.

Imo: Kaasu/Co2 olis paras DMR:äksi.

Mistä tuokin on lähtenyt että Dboys on huonu.... Henk.kohtaset kokemukset hyviä. Enemmän olen nähnyt Cyman ja JG leviävän kun Dboyssin/kalashin.

No mulla just toistepäin kokemukset, omistanut Kalashin 74u, levisi käsiin parin viikon aikana, valmistusvirhe. Toinen oli DBoys M4 joka oli kiikkerä ja halvantuntuinen. Metalli huonoa, sisukset syöpää.. en tykkää. Kun vertaa noihin Cyman "proline" M4/M16, niissä on esim. neomotti, hyvä vakiosylkkä, parempi hoppi, ja bta ulkoset. Olen cyman pohjalta rakentanu viime kesänä MK18 ja nyt ois tällänen vuorossa. Lonex on tietty hyvä, mutta sekin on sisältä oikein hyvä jo valmiiksi. Se näkyy hinnassa. GP sama juttu mutta ulko osien kanssa. Sisukset vois olla paremmat.
        Takasin asiaan, ostan luultavasti sen cyman ja rakennan siitä.

• dmrproggis
        dmrproggis kirjoitti:

No mulla just toistepäin kokemukset, omistanut Kalashin 74u, levisi käsiin parin viikon aikana, valmistusvirhe. Toinen oli DBoys M4 joka oli kiikkerä ja halvantuntuinen. Metalli huonoa, sisukset syöpää.. en tykkää. Kun vertaa noihin Cyman "proline" M4/M16, niissä on esim. neomotti, hyvä vakiosylkkä, parempi hoppi, ja bta ulkoset. Olen cyman pohjalta rakentanu viime kesänä MK18 ja nyt ois tällänen vuorossa. Lonex on tietty hyvä, mutta sekin on sisältä oikein hyvä jo valmiiksi. Se näkyy hinnassa. GP sama juttu mutta ulko osien kanssa. Sisukset vois olla paremmat.

Ja kaasu/ Co2 olis kallis laitos, pitäs laittaa HPA vehkeet, regulaattori, air rig.. kaikenlaista jotta sais kilpailukykyisen, tarkan ja tasalähtösen tarkkarin. On vähän liian kallis mun makuun. Tietty hyvä hpa laitos on sitten se paras mahdollinen, ei siitä tinkimistä.

• dmrproggis kirjoitti:

G&P on sisukset samaa tasoa kuin Lonexilla ja se hintakin on mitä on. KA olis kans yks hyvä mutta hintava. Kannattaa melkein kattella juoksuhaudasta käytettyjä M4/M16.

• 1+10=10
        soviet.sniper kirjoitti:

G&P on sisukset samaa tasoa kuin Lonexilla ja se hintakin on mitä on. KA olis kans yks hyvä mutta hintava. Kannattaa melkein kattella juoksuhaudasta käytettyjä M4/M16.

Nääh, kyllä lonexi pyyhkii gp:n palikoilla lattiaa. Rattaat lienee uusissa gp:n tygeissä vieläkin kuraa, samoin mäntä parempi lonexissa ja AOE säädetty. Myös männänpäässä toi kettumainen kiinnitys, joka tuttu useista kiinan pyssyistä. Oisko nää nyt sitten gen. 3 vai 4. missä on toi erittäin pätevä pyöritettävä hoppi (g36 tyylinen jne.). Sähköt nyt gepsissä paremmat, mutta siinähän se sitten onkin.

Nojoo, onhan se sorbo parempi vaihtoehto kuin tuo lonexin aoe:n säätö, mutta out of the box uusimmat lonexit todella päteviä.

Mutta jos kokonaiskuvaa katotaan, niin onhan G&P todella paljon parempi vaihtoehto kuin Lonex, koska tradet... gghhrrlll...!

• 1+10=10 kirjoitti:

Nääh, kyllä lonexi pyyhkii gp:n palikoilla lattiaa. Rattaat lienee uusissa gp:n tygeissä vieläkin kuraa, samoin mäntä parempi lonexissa ja AOE säädetty. Myös männänpäässä toi kettumainen kiinnitys, joka tuttu useista kiinan pyssyistä. Oisko nää nyt sitten gen. 3 vai 4. missä on toi erittäin pätevä pyöritettävä hoppi (g36 tyylinen jne.). Sähköt nyt gepsissä paremmat, mutta siinähän se sitten onkin.

Nojoo, onhan se sorbo parempi vaihtoehto kuin tuo lonexin aoe:n säätö, mutta out of the box uusimmat lonexit todella päteviä.

Mutta jos kokonaiskuvaa katotaan, niin onhan G&P todella paljon parempi vaihtoehto kuin Lonex, koska tradet... gghhrrlll...!

G&P rattaat on vaihtunu parempiin 2011-2012. Mäntä ja hoppi meni uusiksi 2013-2014. Tua M4 sarja mikä viime vuonna tuli G&P niin ne on jo aikas huippu luokkaisia suoraan laatikosta. G&P Moe carbine tai mikä olikaan oli ensinmäinen kokeilu paremilla osilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe