DC++ on paska, vaihatakaa se pois!

Nisser

Kuten palstaa lukiessa huomaa dc kanssa ei ole kuin ongelmia.

Kannattaa vaihtaa toimivaan vaihtoehtoon!
WinMX
http://www.winmx.com/

Tällä se sitten suomenkieliseksi
http://80.220.162.169/WinMX/

Ja kas, ongelmat tiedostojen jaossa ja imuroinnissa ovat ohi :)

12

1765

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen kanssa

on ongelmia varsinkin aloittelevilla penikoilla jotka eivät osaa käyttää sitä! Lue ohjeita!!!

• DartanJaa

Asensin eilen illalla DC :n. Tänään pistin sen menemään. En jaksanut painia niin paskan käyttöliittymän kanssa. Ja en ole pentu vaan koodasin unixia jo 80-luvulla. Yhdellekään hubille ei päässyt, koska ei ollut tarpeeksi jaettavaa. Vaikka sitä oikeesti on levyllä 60Gb! No löytyi pari hubia, minne ei ollut latausrajoja, mutta ei sieltä sitten yksikään lataus käynnistynyt.

Jatkan hommia Azureuksen kanssa. Se ainakin pelittää.

• deviant
        DartanJaa kirjoitti:

Asensin eilen illalla DC :n. Tänään pistin sen menemään. En jaksanut painia niin paskan käyttöliittymän kanssa. Ja en ole pentu vaan koodasin unixia jo 80-luvulla. Yhdellekään hubille ei päässyt, koska ei ollut tarpeeksi jaettavaa. Vaikka sitä oikeesti on levyllä 60Gb! No löytyi pari hubia, minne ei ollut latausrajoja, mutta ei sieltä sitten yksikään lataus käynnistynyt.

Se, että koodasit jo 80-luvulla unixia, ei todista mitään. Joko on on 20 vuodessa laitteet käyneet liian monimutkaisiksi tai sitten sinulla ei yksinkertaisesti ole sen vertaa kärsivällisyyttä, että viitsisit opetella uuden softan käytön.

Ja! Dc n käyttöliittymä on erinomainen. Vie vähän muistia, kaikki oleelliset toiminnot, selkeä - kun osaa. Ainut Dc :n "ongelma" näyttää joillekin olevan tuo jakoraja. Mutta sehän juuri Dc :sta tekee niin erinomaisen; jos kaikki jakavat, niin 200 käyttäjän hubilta voi löytyä enemmän toimivaa dataa kun esimerkiksi Kazaasta yhteensä.

En ole tutustunut mainitsemaasi Azureukseen, enkä halua puuttua siihen. Se nyt kertoo kyllä jotain tiedonkäsittelytaidoista jos ei osaa laittaa Dc:ssä dataa jakoon. Luepa ensiksi vaikka ne ohjeet sieltä ja laita asetukset kuntoon. Sitten voit valittaa jos ei toimi. Vielä parempi olisi jos yrittäisit ensin itse korjata vian. Nimittäin kyllä Dc toimii - jos ei, niin vika on käyttäjässä.

Rehellisesti sanottuna toivoisin kyllä, että sinunkaltaisesi eivät täyttäisi nyt niin mainioita Direct Connect -verkkoa.

Sori, tuli vähän turhaa räyhättyä, mutta tältä tää tilanne näyttää mun silmissä. :) Ja eihän nää niin vakavia ole nää jutut. Se on pelkkä tietokone, aina sen kanssa on jotain ongelmia. Tietokone on hyvä myös mielipiteiden jakamisessa kahteen osaan.

Hyvää jatkoa! Toivottavasti et menetä hermojasi koneen ääressä, se ei nimittäin kannatta. On tärkeämpiäkin asioita!

• .....
        DartanJaa kirjoitti:

sama kai se on kuinka paljon siellä kiintolevyllä on tavaraa jollei sitä laita jakoon... asetuksista kun määrittelee kansiot jotka haluaa jakaa niin helpottaa huomattavasti, ei sekään nyt niin nerokas ohjelma ole että osais haistella itse jaettavat...

kumma juttu ettet löytänyt hubeja joihin raja olisi alle 60GB, nimittäin niitä on huomattavasti enemmän kuin niitä joille on yli 60GB raja

• DartanJaa
        deviant kirjoitti:

Se, että koodasit jo 80-luvulla unixia, ei todista mitään. Joko on on 20 vuodessa laitteet käyneet liian monimutkaisiksi tai sitten sinulla ei yksinkertaisesti ole sen vertaa kärsivällisyyttä, että viitsisit opetella uuden softan käytön.

Ja! Dc n käyttöliittymä on erinomainen. Vie vähän muistia, kaikki oleelliset toiminnot, selkeä - kun osaa. Ainut Dc :n "ongelma" näyttää joillekin olevan tuo jakoraja. Mutta sehän juuri Dc :sta tekee niin erinomaisen; jos kaikki jakavat, niin 200 käyttäjän hubilta voi löytyä enemmän toimivaa dataa kun esimerkiksi Kazaasta yhteensä.

En ole tutustunut mainitsemaasi Azureukseen, enkä halua puuttua siihen. Se nyt kertoo kyllä jotain tiedonkäsittelytaidoista jos ei osaa laittaa Dc:ssä dataa jakoon. Luepa ensiksi vaikka ne ohjeet sieltä ja laita asetukset kuntoon. Sitten voit valittaa jos ei toimi. Vielä parempi olisi jos yrittäisit ensin itse korjata vian. Nimittäin kyllä Dc toimii - jos ei, niin vika on käyttäjässä.

Rehellisesti sanottuna toivoisin kyllä, että sinunkaltaisesi eivät täyttäisi nyt niin mainioita Direct Connect -verkkoa.

Sori, tuli vähän turhaa räyhättyä, mutta tältä tää tilanne näyttää mun silmissä. :) Ja eihän nää niin vakavia ole nää jutut. Se on pelkkä tietokone, aina sen kanssa on jotain ongelmia. Tietokone on hyvä myös mielipiteiden jakamisessa kahteen osaan.

Hyvää jatkoa! Toivottavasti et menetä hermojasi koneen ääressä, se ei nimittäin kannatta. On tärkeämpiäkin asioita!

Suurin ongelma tuossa taisi olla, että kun sitä asentelin ja kokeilin, niin olin todella, todella kännissä. Nyt kun maailma on taas kirkastunut, niin aika kivuittahan tuon saa pystyyn. Heivasin sen kuitenkin menemään, en siksi että se olisi ohjelmana mitenkään huono, vaan siksi että päätin keskittyä vaan noihin torrentteihin. Nekin vie vapaa-ajasta ihan riittävästi. ;)

Joo. Eihän se, että jurrissa räplää konetta, mutta että vielä lähtee palstoille rähjäämään. *nolona*

• .....
        DartanJaa kirjoitti:

Suurin ongelma tuossa taisi olla, että kun sitä asentelin ja kokeilin, niin olin todella, todella kännissä. Nyt kun maailma on taas kirkastunut, niin aika kivuittahan tuon saa pystyyn. Heivasin sen kuitenkin menemään, en siksi että se olisi ohjelmana mitenkään huono, vaan siksi että päätin keskittyä vaan noihin torrentteihin. Nekin vie vapaa-ajasta ihan riittävästi. ;)

Joo. Eihän se, että jurrissa räplää konetta, mutta että vielä lähtee palstoille rähjäämään. *nolona*

eipä siinä mitään uutta ole jos suomalainen mies on kännissä ja rähjäämässä jossain...

• imuttaja

Just,saatkos koneen edes itte päälle vai laitaakos äiti? Joskus ittekki aloitelin tolla winmx:llä ja sanon että sul on täysin väärä ohjelma.Imuttele sillä vaan niin saa jännittää mitä tulee,jos tulee. Oon käyttäny dc:tä 6kk ja jaossa 420gt.Et sillee.Jaahast taidan kattoo ton Mantsurian Kandidaatin.Haeppas se ny sillä winmx:llä ja kato sinäki!!!

• vesipääministeri

Joo vaihtakaa ihmeessä winmx:ään tai vielä parempaan eli Kazaa....NOT!! Onko pakko olla niin käsi ettei saa edes dc toimimaan... tosin sekin on paska.. esim. Bittorrent on parempi vaihtoehto...

• Ja vika on käyttäjissä. Itelläni ei ole mitään ongelmia ollut sen jälkeen kun pääsin alkuun.

• Zomeone

Jos kerran niin haluat niin okei, heitän DC :an pois, siellä menee kaikki hyvät hubit, kaikki hyvät ryhmäkeskustelut, NOPEUS, LAATU ja kaikki hyvä pois.
      En kuitenkaan ole näin tyhmä ja heitä hyvää ohjelmaa menemään, koska yksi vanhus, joka on jäänyt kehityksen kelkasta haluaisikin. Maailma on julma.

WinMX on yksinkertaisesti huono koska lataukset ovat hitaita.

Vanha koirakin voisi oppia uusia temppuja (tässä tapauksessa DC :an käytön) jos vain viitisis selailla internetin ihmeellistä maailmaa (ellei sekin ole jo liian modernia tälle 80-luvun koodaajalle, jolle amiga koneet olivat vain leikkiä.

Ja DC :ankin saa suomenkieliseksi ;)

• vellu

Ei voi olla totta!

Jotenkin mä odotin että sieltä olis tullut edes jotain älykästä kuten vaihda DC E-muleen tai jotain mutta winMX:ään?! hahahaahaahha

• AUZCI

Hei oikeesti, mä ainakin oon käyttäny paljon DC :aa ja oon tyytyväinen, Jopa Kazaa:seen olin tyytyväisempi ku winMX:ään!!! Oikeesti, hanki kunnon ohjelmat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe