*huoh*Auttakaa vieläkin sivujeni tekemisessä!

apaavi

Help! Pyysin tuolla aikaisemmin jo apua omien sims2 aiheisten sivujeni tekemisessä. Auttaja antoi hyvät ohjeet. Mutta en silti osaa. Yritin, yritin ja yritin. Siinä Geocitesilla vai mikä se nyt on, mutta kaikkihan on tehny sillä niin itsekin yritin. Onko siinä joku ikäraja, että saa tehdä? Jos on, niin mikä? Itse olen 12. Pitääkö sinne jotenkin rekistyröityä, että saa tehdä ne omat sivut? Eihän se ole maksullista, muuten en nimittäin koko sivuja tee. Ilmaista toivoisin sen olevan. Lisäks miten sitten jos pitää rekistöröityä, niin mistä sinne rekistöröidytään? Ja sitten kun on rekistöröidytty, niin miten niitä sivuja päästään tekemään? Ja sitten jos jotenkin onnistun ne sivuni tekemään, niin miten niitä omia simssissä ottamia kuvia voi siirtää sinne sivuille? Voisiko joku ystävällisesti selittää selkokielellä, miten kaikki tämä tapahtuu. Anteeksi etten ole mikään tietokone-nero. Kiitos kaikille jotka auttavat jo näin etukäteen! (Jos joku edes viitsii vastata näihin pitkiin kysymyksiini...)

15

615

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apaavi

Ei näköjään nyt oo ketäään joka osais auttaa... Harmi.

• Mizukka

Ne vakka html-dokumenttinä.

• apaavi

Mitäs toi tarkottaa käytännössä?

• apaavi kirjoitti:

Mitäs toi tarkottaa käytännössä?

HTML kieltä joutuisit opettelee varmaan jouluaattoon asti.
        En nyt osaa tossa geocitiessin tapauksessa neuvoa. Siis sinne pitää rekisteröityä ja se on ilmaista. Kuitenkin suosittelen käyttämään Freewbsiä. Helpompi käyttää tähän alkuun.

• MerkkiBoy
    • MerkkiBoy
      • apaavi

Sähän oot varmaan tehny niitä sivujasi geocitesilla? Niin siinä sun antamassa ossassa sanottiin ohjeissa että kun rekistöröidytään niin syntymävuodeks pitää laittaa 1982 tai vanhempi. Kuinkas vanha ite oot? Itse olen syntynyt 1992. Haittaaks siinä jos laittaa ittensä vanhemmaks kun on?

• apaavi

Toi linkki on ihan liian vanha!!!!! Ei pidä enään paikansa!!!!! Ne geocitiessin sivut on muuttunut tai jotain!!!!!! Siinä kun opetetaan kirjautumaan niin sanotaan et mee ossaan www.geocities.com, sitten paina linkistä free. Ei siellä oo semmosta linkkiä!!!! Siellä geoapu sivuilla oli vielä kuva siitä sivusta, ja se kuva on iha erinäkönen kun se siellä oikeesti on!!!! v*****aa iha s******sti!!!!! Annat vanhentuneita linkkejä!!! Vastaa ja selitä!!!!! Luulis sun tietävän että onko sivut paikkansa pitävät vai ei ennen kun annat sen linkin!!!!!

• apaavi
        apaavi kirjoitti:

Toi linkki on ihan liian vanha!!!!! Ei pidä enään paikansa!!!!! Ne geocitiessin sivut on muuttunut tai jotain!!!!!! Siinä kun opetetaan kirjautumaan niin sanotaan et mee ossaan www.geocities.com, sitten paina linkistä free. Ei siellä oo semmosta linkkiä!!!! Siellä geoapu sivuilla oli vielä kuva siitä sivusta, ja se kuva on iha erinäkönen kun se siellä oikeesti on!!!! v*****aa iha s******sti!!!!! Annat vanhentuneita linkkejä!!! Vastaa ja selitä!!!!! Luulis sun tietävän että onko sivut paikkansa pitävät vai ei ennen kun annat sen linkin!!!!!

SORI VAAN JOS OTIT NOKKIISI!!! En tarkota millään pahalla, on vaan niin kauhee olo kun oon kolme päivää hakenu sieltä ohjeita ja sitten kun yritän ekaa kertaa kirjautua niin koko homma kaatu!!! ;( Niisk!

• apaavi

Miten niitä kuvia saa siirrettyä nettiin?

• MerkkiBoy

... Elikkäs Tee näin:

mene osoitteeseen http://www.geocities.com

siinä lukee että: Geocities FREE Web hosting... Sit paina siitä että: "Sign Up" ja sen sign upin oikealla puolella lukee: §0/mo (ja sit joku juttu mist voi painaa... :) mut paina siitä Sign Upista...

sitte: Se sanoo siellä vasemmalla että: New TO YAHOO?! sit sen alapuolella lukee että:

Sign Up now

paina tosta Sign Up Nowsta...

Sitte:

se kysyy sun tietojas... ei kannata laittaa oikeita, paitsi sähhköposti... :)

sitku olet kirjottanu ne nii paina "Submit"

sit siihen tulee paljon tekstiä!!!

rullaa alas, ja paina: Acepto

sit siihen tulee sellasii juttui, mist voi yhen painaa... sit vaa laitat et mihin se kuuluu. tai mitä se käsittelee... mä ainaki laitoin siihen pets, mut vaikkei mun sivut oo petseistä mitään. :)

sit Continua, ku olet yhen valinnut...

sit paina: Build your web site now!

sit sul on se osoite nyt...

mutta paina siitä että:

Yahoo! PageBuilder

ja sit paina siit typerästä kuvasta, missä on sivut... Tai sit paina siit vasemmalta:

Launch PageBuilder ... ja sit se alkaa lataamaa niitä sivuja... :) toivottavasti osaat niit nyt sit käyttäää...

• apaavi

Yritänpä nyt, katotaas onnistunko

• apaavi

Enpä osaa käyttää sitä Launch PageBuilderia!!! Enpä taida tehdä koko sivuja ollenkaan! Kaikki on niin monimutkaista ja vaikeaa! Mutta oon jo kirjautunut sisään ja osotekkin on! Voiko sitä mitenkään perua!!!???

• apaavi
        apaavi kirjoitti:

Enpä osaa käyttää sitä Launch PageBuilderia!!! Enpä taida tehdä koko sivuja ollenkaan! Kaikki on niin monimutkaista ja vaikeaa! Mutta oon jo kirjautunut sisään ja osotekkin on! Voiko sitä mitenkään perua!!!???

AUTTAKAA!!!!!!!!

• MerkkiBoy
        apaavi kirjoitti:

AUTTAKAA!!!!!!!!

... mut älä käy siel sisäl olleskaa... :( harmi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      1835
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1308
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      963
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      851
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      696
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      534
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29